اینجا ویلادنیز

سلام خوش آمدید


امروز هم با یک مقاله پر از اطلاعات مفید و مختصر درباره خرید ویلا در منطقه توریستی و جنگلی ساحلی نور در خدمت شما هستیم اول از همه اینکه میخواهیم در مورد یکی از مناطق بسیار زیبا و پرطرفدار جنگلی از توابع نور صحبت کنیم این منطقه به نام سد الیمالات می باشد .
سد الیمالات: یک پارک جنگلی که در آن سدی زیبا واقع شده است و حدفاصل نور و چمستان می باشد .و همچنین برای ورود به خود پارک باید مبلغی را بعنوان ورودی بپردازید. داخل محوطه پارک میتوانید آلاچیق و فروشگاه های ساده که بیشتر جوان پسندانه میباشد را مشاهده کنید مانند کافه یا قهوه خانه های ساده که قلیان و چای سرو می کنند .
 لازم به ذکر است که درمحدوده خود سد الیمالات یا همان پارک جنگل ویلایی یا بنایی به عنوان بنای مسکونی  ساخته نشده است صرفاً به محدوده ای که اطراف سد الیمالات است گفته می شود .در محدوده سد الیمالات روستاهایی مانند روستای معروف اسپی کلا، نصرت آباد، کارگردکلا,شیخ علی کلا,حاجی آباد
این دریاچه جایگاه خاصی برای گذراندن اوقات فراغت و ثبت لحظات خوش در کنار خانواده میباشد مخصوصا درفصل های گرم درختان با تنی سبز که دریاچه سبز رنگ و زمردی پر لز ماهی های رنگی را احاطه کرده اند.


خرید ویلا در این منطقه ؛ سد الیمالات شما را به این زیبایی ها و آرامش میرساند.

برای دیدن ویلاهای موجود در منطقه سد الیمالات بر روی لینک کلیک کنید . خرید ویلا سد الیمالات

خرید ویلا سد الیمالات
نکته مهم: برای کسانی که ساحل و دریا را دوست دارند باید گفت که این منطقه تا دریای نور و ساحلش فقط ۱۰ دقیقه فاصله زمانی با ماشین را دارد و همچنین بدلیل دور بودن از دریا و قرار دادن در ارتفاع بالاتر از سطح زمین وجود درختان زیاد بسیار خوش آب و هوا بوده و از شرجی بودن هوا در کنار ساحل به دور هستید .


و حال می پردازیم به شهر زیبای نور:
 این شهر ساحلی و جنگلی بوده ونیز اگر بخواهیم از نظر مسیر و ساعت رسیدن به این منطقه را از تهران بررسی کنیم باید بگوییم که این شهر از دو مسیر که یکی از آنها شهر نوشهر است و باید  از سمت جاده چالوس و کندوان که مسیری بسیار زیبا دارد تشریف بیاورید حال اینکه از آن مسیر فاصله زمانی بیشتری را باید طی کنید و اما  مسیر بعدی مسیر شهر جنگلی چمستان و شهر ساحلی محمودآباد می باشد ؛بیایید که اگر این دو مسیر را انتخاب کنید باید از جاده هراز که فاصله زمانی سه ساعت را دارا می باشد ؛تشریف بیاورید .
نکته : در این دو منطقه ای که ذکر شد یعنی شهر نور و سد الیمالات اکثراً در حال ویلا سازی یا بازسازی ویلا ها به صورت نمای امروزی می باشد حال اینکه همچنان منطقه طبیعی الیمالات جای پیشرفت بیشتری را دارد یعنی اگر شما هم اکنون نیز ؛اقدام به خرید یک قطعه زمین کنید نهایتاً برای شش ماه الی یک سال سود بسیار خوبی نصیب تان می گردد .


خرید ویلا در شمال



 اگر بخواهیم از لحاظ قیمت منطقه نور الیمالات را مقایسه کنیم : باید بگوییم شهر نور با توجه به اینکه یک محدوده شهری است و دارای قدمت بالایی می باشد ؛رشد خود را کرده و دارای قیمت بالایی می باشد .در واقع برای سرمایه گذاری  در مدت کوتاه پیشنهاد نمیگردد اما شهر چمستان و محدوده آن و منطقه‌ای مانند الیمالات در درجه اول برای سرمایه گذاری پیشنهاد میشود .
 سوال : برای بعضی از مشتریان گرامی این سوال بوجود می‌آید که این مناطق از نظر اسناد و مدارک ثبتی چگونه است ؟ باید بگوییم سد الیمالات و شهر نور بدون اوقاف بوده و با توجه به قوانین و مقررات باید تمامی مدارک به صورت ثبتی باشد اما در بعضی از منطقه های شهر چمستان اوقاف وجود داشته و اکثراً دارای اسناد و مدارک شورایی میباشند .
نکته مهم: اسناد مدارک شورایی نوعی از اسناد است که در بیشتر مواقع سازندگان محترم فرصتی برای گرفتن اسناد و مدارک ثبتی ندارند حال این که شما با توجه به تحقیقات لازمه از دهیار و شورای محل می توانید خریدتان را انجام دهید 

نکته مهم دیگر: کلمه اوقاف کمی ذهن را به خود درگیر می کند اما باید گفت که در انجام معاملات تاثیری نمی گذارد .


 پیشنهاد ما: درست است که برای گرفتن اسناد ثبتی باید 3 الی نهایتاً ۵ ماه زمان را سپری کنید اما مزایایی که دارد این است که ؛بر روی قیمت ویلا تاثیر بسزایی می گذارد برای مثال ویلایی را با قیمت یک میلیارد خریداری نموده و زمانی که خودتان اسناد آن را کامل کنید البته در هنگاهم خرید میتوانید هزینه های تعرفه اداره ثبت و شهرداری را پای قرارداد از ثمن معامله کسر کنیدبنابراین  می‌توانید با توجه به نوسان قیمت و پیشرفت منطقه آن را با سود خوب و قیمتی بالاتر به فروش بگذارید .
امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم مقدار اندکی درباره این دو منطقه مهم ؛اطلاعاتی مفیدی را در اختیارتان گذاشته باشیم .

 


تماس با ویلا دنیز