سلام امیدوارم حالتون خوب باشه باز هم یک مقاله دیگر از  ویلا دنیز  در خدمتتان هستیم.


امروز می خواهیم در مورد خرید ویلای ساحلی یا جنگلی صحبت کنیم و از لحاظ معایب و مزایا آنها را مورد بررسی قرار دهیم.


 خرید ویلا ساحلی: به ویلایی گفته می شود که در نوار ساحلی و نزدیک دریا ساخته شده باشد شهرهای مانند سرخرود ,فریدونکنار ,بابلسر ,محمودآباد و نور را شهرهای ساحلی می گویند با این تفاوت که  شهر نور یک  شهر ساحلی و جنگلی میباشد و عموما اگر بخواهیم از لحاظ قیمت ویلاهای ساحلی را مورد بررسی قرار دهیم با توجه به نزدیکی به دریا برای مثال پلاک ۱ از اول آب که کاملاً ویو دریا را دارد بسیار گرانتر است از پلاک های دورتر که با فاصله بیشتری از دریا قرار دارد و احتمال ساخت و ساز آپارتمان و برج بیشتر است ؛می باشد .لازم به ذکر است که یکی از دلایلی که  باعث شده الان شاهد قیمت بسیار هنگفت و بالایی  از ویلاهای ساحلی باشیم این است که با توجه به درخواست های زیاد خریداران  و هجوم  ساحلی پسندان  اینکه  هر قیمتی را  فروشندگان اعلام نمودند  با همان قیمت خریداری کردند البته ناگفته نماند شهرهای ساحلی مازندران از لحاظ ساختار شهری و زیبایی بسیار پیشرفته چشمگیری کرده است.


مزایای خرید ویلا ساحلی: یکی از مزایای خرید ویلا ساحلی در شمال این است که هرچه زمان بیشتری بگذرد شما سود بیشتری برای خرید یک ویلای ساحلی می‌کنید.


معایب خرید ویلا ساحلی:حال اینکه شهر ساحلی مازندران از جنگل به دور است و دارای آب و هوای شرجی بسیار گرم در فصل های تابستان می باشد.


نکته مهم برای خرید ویلا ساحلی: لازم به ذکر است که این نکته مهم را یادآور شویم  اگر بخواهید یکی از برج های ساحلی  از  پلاک دوم از دریا را بخرید بسیار علاقه‌مند به ویوی کامل دریا هستید حتما توجه داشته باشید که طبقات بالاتری را خریداری نموده که اگر روزی مقابل برجتان آپارتمانی ساخته شد ویو از شما کاسته نگردد. البته هرچه به طبقات بالاتر یک برج برویم شاهد افزایش قیمت بیشتری خواهیم بود.

 

برای دیدن ویلاهای ساحلی روی لینک کلیک کنید .خرید ویلا ساحلی

خرید ویلا ساحلی
و اما خرید ویلا جنگلی: ویلاهای جنگلی همانطور که از اسمش پیداست در منطقه جنگلی واقع شده و با دریا فاصله دارد و دارای  فاصله زیادی از سطح زمین ارتفاع بالاتر از سطح دریا می‌باشد در منطقه توریستی نور شهر چمستان پارک های جنگلی زیبایی موجود است که در اطراف ویلا های جنگلی واقع شده اصولاً ویلاهای جنگلی دارای کاربری روستایی ,مسکونی می باشد  و از آلودگی ها و ترافیک شهری به دور هستید اما زمانی که می گوییم روستایی منظور این نیست که از امکانات رفاهی محروم بمانید منطقه نور چمستان کاملاً دارای امکانات رفاهی می باشد .

 

مزایای خرید ویلا جنگلی در شمال: یکی از مزایای خرید ویلا جنگلی در شمال این است که دارای آب و هوای بسیار خنک و خوب در فصل های تابستان می باشد و همچنین خرید ویلا در منطقه جنگلی چمستان در درجه اول از نظر سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد منطقه همچنان می تواند جای پیشرفت و ترقی را داشته باشد .
معایب خرید ویلا جنگلی در شمال: بیشترین عیبی که می‌توان از ویلای جنگلی گرفت آن است که از دریا و ساحل به دور است
اما منطقه چمستان تا شهری نور تقریباً فاصله‌ زمانی یک ربع دارد یعنی شما ویوی کامل دریا را ندارید اما این زمان ؛زمان زیادی برای طی کردن و رسیدن به دریا نیست .

برای دیدن ویلاهای جنگلی روی لینک کلیک کنید. خرید ویلا جنگلی

خرید ویلا جنگلی
نکته :حال میخواهیم بررسی کنیم از لحاظ قیمت ویلای ساحلی و جنگلی چگونه اند؟
 همانطور که در بالا ذکر شد ویلاهای ساحلی دارای قیمت های نجومی بسیار بالایی نسبت به ویلاهای جنگلی را دارند یعنی شما باید یک ویلای ساحلی را گران بخرید تا در آینده بتوانید گرانتر بفروشید با توجه به قیمت و بودجه افراد خریداران کمتری نسبت به خرید ویلا با قیمت بالا اقدام می کنند.


 اکنون می‌خواهیم بپردازیم به شهرهای مهم ساحلی و جنگلی در منطقه مازندران:
شهر ساحلی سرخرود یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین منطقه ساحلی که همچنان در حال پیشرفت می باشد است و امکان دارد در آینده به عنوان منطقه آزاد معرفی گردد نام یکی از بهترین خیابان های آن خط دریا یا همان پلاژ قوری می باشد شهر محمودآباد عنوان شهر ساحلی و گرانترین شهر معرفی می گردد
 و  اما شهری مانند چمستان به عنوان یکی از شهرهای معروف جنگلی که در حال پیشرفت است ؛می باشد یکی از منطقه های مهم و توابع شهرستان سعادت آباد است در واقع منطقه جنگلی اگر در بالادست جاده قرار گیرد به عنوان گرانترین منطقه جنگلی معرفی میشود  سعادت آبادی که ذکر شد تا شهر چمستان به فاصله زمانی یک ربع و تا شهر آمل فاصله زمانی هفت دقیقه است .
 و اینکه شهر نور هر دو منطقه ساحلی و جنگلی را دارا می باشد .

امیدواریم این مقاله و محتویات آن بتواند گوشه ای از سوالات شما را پاسخگو باشد .