خرید ویلا ارزان در شمال یکی از جملاتی است که بارها و بارها توسط متقاضیان خرید ویلا در شمال جستجو می‌شود.

با توجه به این که ویلاهای موجود در خطه شمال دارای امکانات و متراژها و بناهای مختلفی هستند و هر یک از آن‌ها در یک موقعیت جغرافیایی بخصوص واقع شده است. بنابراین قیمت ویلا در همه مناطق شمال یکسان نیست؛ زیرا همان گونه که مثلا مرکز و جنوب هر شهری مانند تهران قیمت املاک آن متفاوت است، برای خرید ویلا در شمال نیز باید مبلغ مشخصی را برای هر منطقه در نظر بگیرید.

 ویلا ارزان در شمال

 

مشکلات احتمالی در خرید ویلا ارزان قیمت در شمال:

به دلیل کلاهبرداری‌های و فروش‌های غیر مجاز اخیر باید در موضوع خرید ویلا در شمال دقت کرد، زیرا ویلاهای ارزان بدون مشکل تعداد محدودی وجود دارند و در بعضی مواقع با مشاهده قیمت ویلاهای شمال خیالمان راحت می‌شود که می‌توانیم با بودجه خود ویلایی را خریداری کنیم اما باید صحت این قیمت‌ها را متوجه شد و به آن دقت کرد.

 

ویلاهای بدون سند نمونه ای از ویلا ارزان در شمال

با توجه به کلاهبرداری‌های اخیر، کسی که قصد خرید ویلایی را دارد؛ باید ابتدا قیمت‌های واقعی زمین‌ها و قیمت تمام شده ساخت ویلا را در نظر بگیرد و بعد برای خرید ویلا اقدام کند و در غیر این‌صورت سرمایه شما از بین خواهد رفت. کلاهبرداری به این صورت است که در آن صاحب ملک، زمین خود را به صورت قراردادی می‌فروشد و ادعا می‌کند که سند ندارد و پس از مدتی با ادعا و ارائه اسناد، حق مالکیت زمین و ملک را می‌گیرد و در این‌جا خریدار زمین کلاه بزرگی به سرش می‌رود.

یا حتی ممکن است ویلا در بافت مسکونی نباشد، یا متعلق به فرد دیگری باشد! که در هر صورت عواقب بدی در پی دارد.

 

ویلاهای ارزان در مناطق نا امن

یکی از دلایل ویلاهای ارزان قیمت، منطقه آن است. به گونه‌ای که در منطقه‌ای ناامن وجود دارد که پس از مدتی وسایل آن ربوده می‌شود. این یکی از مشکلاتی است که برای مالکان این‌گونه ویلاها به وجود آمده است. هنوز هم در بعضی از روستاها و شهرهای مازندران مناطقی پیدا می شود که از امنیت بسیار پایینی برخوردار است و اگر ویلایی بدون نگهبان داشته باشید، زمانی  از سال که در ویلایتان حضور پیدا نمی کنید ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

 ویلا ارزان در شمال

 

ویلاهای ارزان قیمت همراه با مشکلات وراثتی

یکی دیگر از دلایل فروش ویلاهای ارزان قیمت می‌تواند مشکلات وراثتی باشد که در آن زمین یا ملک توسط صاحب حقیقی خود به فروش نمی‌رود، و شخص دیگری با سو استفاده از اسناد و مدارک و قیمت ارزان مشتری را به خرید وا می‌دارد و یا حتی ممکن است ملک توسط صاحب حقیقی به دلایل دعواهای شخصی و خانوادگی و ایجاد مزاحمت ملک خود را به فروش برساند که نیز این نوع ملک مشکلات زیادی خواهد داشت.

 

ویلاهای ارزان با آب، برق و گاز غیر قانونی

این نوع ویلاها و خانه‌هایی که در همه جا وجود دارد نیز دارای مشکلات زیادی است که صاحب ملک شما را در مورد این مشکل در جریان نمی‌گذارد که بعد از خرید ملک پای شما را به دادگاه‌ها و کمیته‌های خاص باز می‌کند و آرامش شما را سلب می‌کند و هزینه‌های اضافی به وجود می‌آورد. حتی ممکن است یک ویلا دارای انشعابات شهرکی و اشتراکی با بقیه ویلاهای هم جوار خود باشد.

 ویلا ارزان در شمال

 

 

 نحوه خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

شما می توانید در مناطق ارزان قیمتی چون چمستان که هنوز پتانسیل اقتصادی سرمایه گذاری دارد، ویلا ارزان قیمت تا  1 میلیارد تومان توسط  املاک ویلا دنیز پیدا کنید.

قطعا ویلایی که در آن استخر وجود دارد نسبت به ویلای بدون استخر از قیمت بالایی برخوردار است. از لحاظ بنا، ویلا فلت یا همان ویلا همکف نسبت به ویلا نیم پیلوت یا ویلا دوبلکس قیمت بسیار پایین تری دارد. همچنین اگر ویلایی در روستا یا در مناطقی قرار بگیرند که  راه دسترسی به آن روستا سخت باشد، یا به صورت جاده خاکی باشد، قیمت ویلا در این منطقه ارزان تر است. حتی ممکن است ویلا در یک موقعیتی از روستا قرار گرفته باشد که به امکانات رفاهی مانند سوپرمارکت، نانوایی، درمانگاه و... دسترسی نداشته باشد، در نتیجه باعث می شود، ویلا ارزان قیمت در این موقعیت پیدا کنید.

همچنین بعضی از ویلاها خصوصا ویلاهای شهرکی از انشعابات آب و برق و گاز مشترک استفاده می کنند و ممکن است انشعاب خصوصی نداشته باشد. از آنجایی که این نوع کارها دردسرهای خاص خود را دارد، در نتیجه برای فروش این نوع ویلاها قیمت پایین تری اعلام می کنند.

برای عده ی زیادی خرید ویلا نوساز مقدور نمی باشد و به سمت خرید ویلا چند سال ساخت روی می آورند و هدف بسیاری نیز از این افراد از خرید این نوع از ویلا ها بیشتر جنبه سرمایه گذاری دارد و با خرید متراژ بالا از این نوع از ویلاها و بازسازی آن یا با ساخت و ساز، آن را به مسافران که برای گذراندن تعطیلات به این مناطق خوش آب و هوا سفر می کنند اجاره می دهند و یا تغییر کاربری می دهند و به صورت های دیگر از ویلا استفاده می کنند و یک سرمایه گذاری با سود دهی بالا برای خود رقم می زنند.

 ویلا ارزان در شمال

 

اگر قصد خرید دارید و می‌خواهید بهترین ویلاهای شمال را ببینید، ویلا دنیز مانند یک دوست و مشاور همیشگی در کنار شماست. خرید ویلا در چمستان ارزان یا در شهرهای دیگر مانند محمودآباد، آمل، نوشهر و ... با مشاوران حرفه‌ای ویلا دنیز برایتان بسیار راحت می‌شود.

با کمک تیم ویلا دنیز، با تعداد زیادی ویلا در محدوده قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران قیمت را می‌توانید، بررسی کنید و با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.