خرید ویلای ارزان قیمت در یکی بهترین و زیباترین شهر مازندران سرسبز

 

آیا قصد خرید ویلایی کم هزینه در شهری قابل پیشرفت دارید؟

تصمیم خرید ویلا را دارید، که زمانی به شمال سرسبز برای تفریح و آرامش آمدید به منزل خود بروید؟

اگر چنین تصمیمی دارید باید گفت تصمیمی بسیار عاقلانه و هوشمدانه ای است.

اگر تابه حال جز افرادی بودید که خرید و فروش نکردید و برای اولین بار قرار است این اتفاق بیافتد امکان این که دچار چالش و دغدغه ذهنی شوید وجود دارد.

باید صادقانه گفته شود که خرید ویلای اختصاصی در زندگی هر شخص جز یک جهشی چشمگیر محسوب می شود.

بیشتر خانواده ها ترجیح می دهند که با داشتن یک ویلای اختصاصی در شمال کشور هم هزینه سفر را کاهش دهند و هم اینکه جز سرمایه گذاری بلند مدت در زندگی آینده آن ها می باشد، به این خاطر که ملک و ویلا همیشه قابل پیشرفت بوده و به مرور زمان ارزش خود را حفظ کرده و چه بسا با ارزش تر نیز خواهد شد، به این دلیل که خرید و فروش زمین، ویلا و باغ در شمال همیشه و هر زمان طرفداران مختص به خود را داشته و خواهد داشت.

اگر قصد سرمایه گذاری با خرید ویلا را دارید، پیشنهاد ما به شما یکی از بهترین و زیباترین  شهر استان مازندران برای خرید ویلا ارزان قیمت است.

شهرهای مازندران از زیبایی های خاصی که در دل طبیعت وجود دارد، از قبیل: طبیعت بکر، زیبا، سرسبز، آرامش بخش و آب گوارا با چشمه های پر آب و زلال، هوایی خنک همراه با مه، باد، باران و گاهی آفتابی بهره گرفته اند.

انتخاب هر کدام از شهرهای استان زیبا مازندران، برای خرید ملک یا ویلا به نفع شما خواهد بود و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

اما برخی از افراد در این میان هستند که، برای خرید ویلا قصد دارند هزینه بیشتری پرداخت کنند اما برخی دیگر با بودجه و امکان مالی کمتر اقدام به خرید ویلا یا باغ می کنند.

بهتر است که در ادامه این مطلب، به صورت اختصاصی بهترین شهرهای استان مازندران، برای خرید ویلا ارزان قیمت را خدمت شما همراهان معرفی کنیم.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید ویلا را دارید، نکاتی را که در ادامه به آن ها می پردازیم را با دقت بخوانید و به خاطر بسپارید.

نکات قابل توجه برای خرید ویلا ارزان قیمت در مازندران زیبا

1.سطح آگاهی خود را در مورد ویلاهای شمال کشور بالا ببرید و در مورد آن پرس و جو کنید.

بهتر است که به علاقه خود برای خرید ویلا توجه کنید که مایل به خرید ویلا در کدام یک از موقعیت های زیر هستید؟

ویلا ساحلی؟ ویلا کوهستانی؟ یا ویلا جنگلی؟ 

به عنوان مثال اگر به ویلا ساحلی علاقه دارید و قصد خرید آن را دارید؟ شما میتوانید شهرهای ساحلی شمال کشور یا استان مازندران را سرچ کنید و نتیجه جستجو خود را دسته بندی کنید به طور مثال ویلا ساحلی، خط دریا یا با فاصله از دریا؟ خانه ویلایی یا آپارتمانی؟

پاسخ به این سوالات به شما در خرید ویلایی مناسب کمک خواهد کرد.

نکته ی کمک کننده ی دیگر برای خرید این است که یک جدول از مشخصات ویلا ارزان قیمت از قبیل: مشخصات فنی، ساخت مهندسی ویلا و قیمت ویلاها، در بهترین شهر های مازندران تهیه کنید و مشخصات ویلاهای موردنظر خود را در آن قرار دهید و ویلا های مورد نظر را باهم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

این کار دسته بندی ویلاها، فقط مختص خریداران نیست بلکه به فروشندگان ویلا نیز کمک میکند تا بهتر و سریعتر به خریدار در خرید ویلا کمک کنند.

2.به موقعیت مکانی مناسب ویلا خود دقت کنید.

 

در مرحله ی بعدی که برای خرید ویلا، حائز اهمیت است که قبل از خرید ویلا باید به آن توجه شود موقعیت جغرافیایی ویلا می باشد.

حالا منظور ما از موقعیت جغرافیایی چه می تواند باشد؟

1.مسیر رفت و آمد و شرایط دسترسی به مرکز شهر مانند مراکز درمانی و فروشگاه ها.

2.چشم انداز به طبیعت اطراف.

3.دکوراسیون ویلا و متریال به کاربرده شده در ساخت ویلا و تعداد اتاق ها.

به طور مثال تصور کنید شما قصد خرید ویلا جنگلی در نور را دارید و بدون آگاهی انتخاب کردید و چون بدون توجه به چیزی فقط از روی ظاهر، ویلا انتخاب کردید ولی اگر آن ویلا جنگلی مورد انتخاب شما، خارج از بافت به مرحله ساخت رسیده باشد، از لحاظ دسترسی به مرکز شهر یا از آبادی فاصله زیادی داشته باشد، موقعیت و لوکیشن خطرناکی از نظر لبه پرتگاه بودن، روی گسل واقع شدن، در موقعیت منابع طبیعی ساخته شده باشد و شما آن را خریداری کرده باشید نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت بلکه همراه با ضرر خواهد بود.

منظور از موقعیت جغرافیایی این است که 1 یا 2 کیلومتری اطراف ویلا شما و یا شاید هم بیشتر باید مورد بررسی قرار گیرد که چه نقطه و موقعیتی قرار دارد چون محیط اطراف و موقعیت مکانی برای زندگی بهتر و قیمت ویلا کمک کننده است.

نکته حائز اهمیت بعدی که بسیار مهم می تواند باشد بحث مهم امنیت است.

ویلایی که شما آن را انتخاب کردید علاوه برنکاتی که بالا گفته شد، باید در یک منطقه با محیطی تمیز و به دور از آلودگی، آلایندگی، دارای چشم انداز دلگشا، دارای نورگیری خوب، تهویه مناسب برای جلوگیری از گرفتگی هوا داخل ویلا، آمد و شد هوای پاک، دارای ملک با پروانه ساخت و مجوز های قانونی ارائه شده توسط ارکان های ذی زبط باشد.

نکاتی که خدمت شما همراهان محترم ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که اگر شما ویلایی پنت هوس در کلاردشت یا سرخرود هم قصد خرید داشته باشید به این نکات بالا باید حتما دقت کنید.

3.از یک مشاور املاک معتبر کمک و راهنمایی بگیرید.

 

 

زمانی که در یکی از بهترین شهرهای استان مازندران ویلای ارزان قیمت پیدا کردید، زمان آن است از فردی که تخصص لازم در خرید و فروش ویلا را دارد کمک بگیرید که این فرد می تواند مشاور املاک معتبر و با تجربه آن شهر باشد.

قبل از آن بهتر است سوابق آن شخص و مشاوران املاک را با دقت بررسی کنید که بهترین مشاوره را به شما در زمینه خرید و فروش ملک یا ویلا ارائه دهد.دقت کنید که هر چقدر مشاوره شما فردی باتجربه و کاربلد باشد به نفع شما خواهد بود چون خرید ملک یا ویلا یک سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور است.اگر مشاور شما، در زمینه کاری خود موفق و آشنا با کار خود باشد به شما در خرید ملکی خوب اما ارزان قیمت کمک می کند و پیشنهاد های خوبی برای شما خواهد داشت و شما باید ملک یا ویلاها را از نزدیک ببینید تا بهترین آن را انتخاب نمایید.

برای خرید ویلایی شیک اما قیمت مناسب در شهر مازندران 

بهتر است یک لیست از شهر ها با قیمت آنها تهیه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

شهرهایی زیبا با چشم انداز هایی بینظیر اما با قیمت مناسب میتوانید در شهرهایی مانند آمل، نور، محمودآباد، چالوس، نوشهر را انتخاب کنید.

شهرهایی مانند سرخرود مخصوصا ویلاهای خط دریا یا نزدیک ساحل، رامسر، متل قو، رویان و بابلسر به دلیل وجود ویلاهای لاکچری با قیمت بالاتر به فروش می رسد اما ویلاهایی با قیمت مناسب تر نیز می شود پیدا کرد.

ساخت داخلی ویلا مانند دوبلکس و تریبلکس طبیعتا گران قیمت تر از ویلاهای ساده است.

برای خرید ویلایی با قیمت مناسب، گرفتن راهنمایی های درست و مشورت با افرادی با تجربه بهتر است با مشاوران ویلا دنیز تماس حاصل فرمایید تا با بهترین راهنمایی، مناسبترین ویلا را مطابق با بودجه خود خریداری کنید.