کدامیک بهتر است؛ خرید ویلا در شمال؟ یا خرید ارزهای دیجیتال

 

در ذهن اکثر سرمایه گذاران سوالاتی همچون ارز دیجیتال بخریم بهتر است یا خرید ویلا در شمال؟ به وجود می آید.

اکثر افراد و سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری با هر مقدار پس انداز خود می باشند، که در این مسیر می خواهند سود بسیار بدست آورند، حال بین دو گزینه نمی دانند در کدام مسیر قدم بگذارند، در ادامه ی این مقاله به نکات و مزایا و معایب آن به صورت تکمیلی اشاره می شود، با ما همراه باشید.

باید بدانید که شمال کشور به دلیل داشتن موقعیت جغرافیای عالی، قیمت مناسب ملک، سازهای متفاوت ویلا، پیشرفت در زمینه ی ساخت و ساز، خرید و فروش ویلا و ملک و... توجه ی اکثر سرمایه گذاران و عموم مردم را به خود جلب نموده است، در این صورت عده ای معتقدند خرید ویلا در شمال، به دلیل قیمت مناسب املاک و افزایش قیمت

و ارزشمند شدن و... گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد.

خرید ویلا در شمال

 

مزایای خرید ویلا در شمال به صورت زیر می باشد؛

  •  خرید ویلا در شمال یک سرمایه گذاری هوشمند می باشد، زیرا قیمت ملک، ویلا روزانه در حال افزایش می باشد.
  • خرید و فروش ویلا و ملک در شمال کشور امروزه رونق بسیاری پیدا کرده است.
  • با داشتن یک ویلا در شمال، می توانید تعطیلات و آخر هفته ی خود را در شمال بگذارنید.
  • شمال کشور با داشتن آب و هوای عالی و طبیعت همیشه سرسبز بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.
  • و....

با خرید ویلا در شمال، شما ملکی را در اختیار دارید که متعلق به خودتان است، که می توانید در ویلای خود در هر زمان مستقر شوید، و برای پیدا کردن ویلا در بهترین منطقه کار دشواری نمی باشد، کافیست با مشاورین ویلا دنیز در خواست کمک کنید تا بهترین ها را به شما عزیزان پبشنهاد دهند.

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز های دیجیتال توسط کد های برنامه نویسی ایجاد می شوند، و ارز های دیجیتال از داده ها رمز گذاری شده و موجودیت یک واحد ارزی را مشخص می کند، که در یک سامانه پر قدرت پایه گذاری شده است، که کاربران زیادی از سراسر جهان در آن فعالیت می کنند، نمونه های ارز های دیجیتالی به صورت زیر می باشد؛

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • ریپل

قبل از ورود به این عرصه باید دانش و آگاهی کامل داشته باشید، تا موفق شوید.

 

مزایای خرید ارز دیجیتال

  • در خرید ارزهای دیجیتال هیچ گونه کلاهبرداری صورت نمی گیرد، زیرا ارزهای دیجیتال یا بیت کوین بر اساس رمز های شخصی و پروتکل ها عمل می کند.
  • امکان سرقت و از بین رفتن هویت افراد وجود ندارد، زیرا برای انجام مبادلات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به هویت شخصی افراد نیازی نیست، و به صورت ناشناس معاملات انجام می شود.
  • در خرید ارزهای دیجیتال تمام تراکنش ها به صورت مستقیم، و غیر قابل بازگشت انجام می شود، زیرا در خرید هیچ واسطه ای نباید حضور داشته باشد.
  • خرید ارز دیجیتال یک سرمایه گذاری دائمی محسوب می شود، زیرا نوسانات و تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال و بیت کوین کم می باشد.
  • برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در یک پایگاه داده، هیچ تقلبی امکان پذیر نمی باشد، و از همه مهمتر شبکه از امنیت بالایی برخوردار می باشد.
  • برای انجام معاملات ارزهای دیجیتالی تراکنش ها بین المللی بوده است، و پس از درخواست، انجام می شوند، و هیچ کارمزدی دریافت نمی شود.
  • و...

ریسک پذیری خرید ارزهای دیجیتالی نسبت به بورس و سهام کمتر می باشد، علی رغم مزایای گفته شده در متن فوق، خرید ارزهای دیجیتال معایبی نیز دارند، اگر بدون تجربه و نداشتن اطلاعات کامل در این مسیر سرمایه گذاری کنید، دچار ضرر و زیان خواهید شد.

 

معایب خرید ارزهای دیجیتال

  • امکان مسدود شدن درگاه پرداخت، از سوی ایران، به دلیل مجوز نداشتن پایگاه وجود دارد.
  • در سایت های صرافی ایرانی، ممکن است برخی از حساب ها برای پرداخت وجه نقد و مبادله پول مسدود شود، زیرا برخی از صرافی های خارجی با صرافی ایرانی همکاری نمی کنند.
  • وبسایت های ایرانی و اکانت های IP ایران نمی توانند از این شبکه و پایگاه استفاده کنند، مگر با یک IP خارجی از یک کشور دیگر.
  • و...

 

خرید ارز دیجیتال

 

بررسی کلی خرید ازر دیجیتال یا خرید ویلا در شمال!

قیمت ارز دیجیتال همیشه به صورت ثابت در نوسان می باشد، اما قیمت ویلا و ملک در شمال روزانه روند افزایشی دارد، و ارزش ملک به تدریج بیشتر می شود، پس خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال یک سرمایه گذاری هوشمند بدون ریسک مالی می باشد، و خرید ویلا در شمال از هر لحاظ مطمئن می باشد، اما بازار خرید ارز دیجیتال ریسک زیادی دارد، و بازار ارز دیجیتال نیاز دارد که با روش صحیح نگهداری رمزها، کد ها در کیف الکترونیکی و... وارد این عرصه شوید، اگر اطلاعات لازم نداشته باشید؛ ارزهای شما سریع از بین می رود، تصمیم گیری میان ارز دیجیتال و خرید ویلا یک چالش بزرگ برای اکثر سرمایه گذاران محسوب می شود، هر کدامیک از این انتخاب ها مزایا و معایبی دارد، که در متن فوق به آن اشاره کرده ایم.

بهترین گزینه برای انتخاب، سرمایه گذاری در عرصه ای می باشد که باعث کسب سود فراوان شود، حال خرید ارزهای دیجیتال مانند بازار بورس، سکه و... نیاز به تجربه و مهارت لازم نیاز دارید، تا در این راه موفق شوید، اما اگر ویلایی را خریداری کنید، یک ملک اختصاصی دارید، که از لحاظ اسناد و مدارک رسمی و قانونی کامل و بدون مشکل می باشد، و ناگفته نماند که ارزش و قیمت آن با گذر زمان در حال افزایش می باشد.

 خرید ویلا در شمال

 

خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری در این بخش به افرادی توصیه می شود، که می خواهند صاحب بهترین ویلا در شمال شوند، در مسیر خرید ویلا شمال، حتما با فرد متخصص با تجربه مشورت بگیرید، و راهنمایی های لازم را در زمینه های متفاوت دریافت کنید، پیشنهاد ما به شما عزیزان با مجموعه دنیز ارتباط مستقیم برقرار کنید، برای تماس کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


لینک های پیشنهادی برای خرید ویلا در شمال؛


 

خرید ویلا سند دار/ خرید ویلا اقساطی/ خرید ویلا ارزان قیمت

خرید ویلا استخر دار/ خرید ویلا جنگلی / خرید ویلا ساحلی