خصوصیات یک ویلای خوب در شمال

 

ویلاها در شمال در سازه های متفاوت، اعم از فلت، نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و.... توسط مهندسین مجرب با بهترین متریال در مناطق ساحلی و جنگلی طراحی و احداث شده اند، که شما می توانید بر اساس علایق و بودجه مالی خود، ویلای مورد نظر را انتخاب کنید.

زمانی که می خواهید ویلایی را خریداری کنید، باید تمامی ویژگی های خوب و بد، نکات مهم در هنگام معامله، موقعیت جغرافیای و... را مورد بررسی قرار دهید، برای این کار می توانید از مشاورین املاک در خواست کمک کنید، تا شما را برای خرید راهنمایی کنند.

قبل از دانستن اطلاعات لازم، بدانید که ویلا را برای انجام چه کاری می خواهید معامله کنید، برای سکونت، یا برای اجاره کردن و یا برای سرمایه گذاری؟ 

حال انتخاب ویلا برایتان کمی سخت می شود، زیرا ویلای دوبلکس و تریبلکس و... جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شوند، پس می توانید برای اجاره در مدت زمان کم این سبک ویلاها را مورد نظر خود قرار دهید، و همچنین اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، و قیمت ویلا برایتان اهمیتی ندارد، خرید ویلا دوبلکس، تریبلکس بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، زیرا این سازه ها جزو سازه های مدرن و با بهترین امکانات و دارای قیمت بالا می باشد، شما با خرید چنین ویلاهایی صاحب یکی از ویلای لاکچری در شمال می شوید.

ویلای خوب شامل ویلایی می باشد که دارای بهترین امکانات، ساختار محکم، قیمت منصفانه و.... و از همه مهم تر آرامش و راحتی را برای ساکنین فراهم آورد، در ادامه ای این مقاله به ویژگی های خوب یک ویلا می پردازیم.

 

خرید ویلا در شمال

 

ویژگی های یک ویلای خوب در شمال:

  • متراژ زیاد بنا و زیر بنا قطعا یک ویلای بزرگ را به وجود می آورد، چنین ویلاهایی یعنی ویلای که دارای متراژ زیاد زمین و زیربنا می باشد، برای آن دسته عزیزانی که جزو خانواده پر جمعیت محسوب می شوند پیشنهاد عالی محسوب می شود.
  • تعداد اتاق زیاد یکی از ویژگی های عالی محسوب میشود، زیرا با توجه به تعداد نفرات به یک اتاق جداگانه نیاز دارید، تعداد اتاق بیشتر سه تا، جزو ویلای لوکس محسوب می شود.
  • داشتن یک تراس بزرگ و رو به طبیعت زیبای شمال یکی دیگر از ویژگی خوب ویلا می باشد.
  • دکوراسیون و طراحی داخلی شیک و مدرن توجه همه را به خود جلب می کنند، دیزاین با کاغذ دیواری، کف سرامیک، سقف کناف کاری و... عوامل تاثیر گذار  بر زیبای ویلا می باشد.
  • داشتن اتاق مستر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد دیواری و.... از نکات مثبت ویلا محسوب می شود.
  • داشتن انشعابات ضروری مانند؛ آب، برق، گاز.
  • داشتن تجهیزاتی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن بازی و....
  • داشتن اسناد رسمی همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و...
  • و....

نکات گفته شده، در متن فوق خلاصه ای از ویژگی های یک ویلای خوب می باشد، زمانی که ویلایی خریداری می کنید علاوه بر بررسی نکات گفته شده باید ساختار ویلا را نیز بررسی کنید، نوع مصالح بکار گرفته شده، سیستم لوله کشی، برق کشی و... را از نزدیک بررسی کنید، تا مطمئن شوید از لحاظ امنیتی و ایمن بودن یک ویلای استاندارد باشد، و دیگر نیاز به تعمیر کردن نداشته باشد.

 

خرید ویلا در شمال

 

علاوه بر خرید یک ویلای آماده، می توانید ملکی را خریداری کنید، و ویلایی با طراحی مدرن و مورد علاقه ی خود به صورت منحصر به فرد بسازید، برای مثال ویلایی را با امکاناتی همچون، رئوف گاردن، استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی، تراسی دلباز، آلاچیق، دارای طراحی داخلی شیک با آشپزخانه و اتاق خواب های مستر و... در یکی از مناطق عالی در سازه دوبلکس و... بسازید، و ناگفته نماند آنچه بر زیبایی و طراحی ویلا تاثیر گذار خواهد بود، موقعیت مکانی زمین مسکونی می باشد، پس اگر قصد دارید ویلایی در شمال بسازید، باید در یکی از بهترین مناطق و با طراحی خاص و بهترین متریال بسازید.

طراحی داخلی ساختمان معرف یک ویلای عالی می باشد، طراحی ساختمان شامل قسمت های متفاوت آن می باشد، طراحی داخلی و خارجی ویلا، محوطه سازی، انتخاب مبلمان و تجهیزاتی داخلی دیگر، انتخاب مصالح ساختمانی، نمای ساختمان و.... عوامل تاثیر گذار برای یک ویلای مدرن و لوکس محسوب می شود.

 

ویلاها در شمال در سه منطقه قرار گرفته اند؛

مناطق ساحلی؛ شهر های همچون محمودآباد، نوشهر، بابلسر و...

مناطق جنگلی؛ شهرهای همچون چمستان، آمل، نور و...

مناطق کوهستانی؛ چلاو، لاویج، واز و...

 

 هر یک از این مناطق دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند، محبوب ترین منطقه در مازندران منطقه خط ساحلی می باشند، که اغلب ویلا در جوار دریای خزر قرار گرفته اند، ویلاهای ساحلی دارای قیمت بالاتر، ویلاهای لوکس تر، دسترسی سریع و راحت و... می باشند، برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر به مناطق سردسیر و کوهستانی علاقمندید، می توانید ویلاهای کوهستانی را خریداری کنید، و اغلب ویلا ها دارای امکانات کامل می باشند، و اگر به ویلاهای در بافت روستایی و جنگلی علاقه دارید، خرید ویلا جنگلی می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد، و به چشم انداز زیبای شمال به جنگل و طبیعت همیشه سبز آن دید عالی و ابدی دارید.

 

 خرید ویلا در شمال

 

خلاصه ی مقاله:

یک ویلا با متراژ بنا و زیربنای بالا و تعداد اتاق خواب های زیاد، برای خانواده های پر جمعیت بهترین و مناسب ترین گزینه برای انتخاب می باشد، یک ویلای خوب باید استاندارد باشد، یعنی از لحاظ امنیت و ایمن بودن در رده ی بالا قرار گرفته باشد، که در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله و سیل و... مقاوم باشد، و ویژگی ویلای خوب در شمال داشتن تجهیزات همچون نمای بیرونی شیک، طراحی داخلی مدرن، دکوراسیون شیک، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، انشعابات نصب و آماده بهره برداری باشد، و داشتن استخر و سونا و جکوزی و تراس و آلاچیق و... عواملی می باشند که توجه همه را به خود جلب می نمایند.

اگر قصد خرید زمین در شمال دارید، که ویلایی را مطابق میل خودتان بسازید باید به لوکیشن ملک، روش مشارکت با دفاتر مهندسی و خدمات پیمان کاری و... توجه نمایید.

اگر قصد خرید، اجاره و یا سرمایه گذاری دارید، باید ویلای مناسب نیاز خود انتخاب کنید، تا بتواند خواسته ی شما عزیزان را برآورده کند، قبل از خرید و انجام هر معامله می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز در خواست مشاوره بگیرید، تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهند، و شما را برای انتخاب و تصمیم درست، کمک کنند، برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


از شما بابت نگاه گرمتان سپاس گذاریم، ویلا دنیز بهترین ها را برایتان آرزو می کند.