آب بندان فولاد کلا کجاست و خرید ویلا در فولاد کلای مازندران

 

 شهرستان چمستان از توابع شهرستان نور می باشد، این شهرستان امروزه پیشرفت قابل توجهی در عرصه ی خرید و فروش ویلا و ملک و.. نموده است، اکثر سرمایه گذاران و افرادی که قصد خرید ویلا و ملک در استان مازندران را دارند، چمستان را در الویت قرار می دهند، این شهرستان دارای روستاهای متعددی همچون؛ سادات محله، افراسیاب کلا، افراده، ایرکا، حسین آباد، حاجی کلا، هم صفا، سلیا کتی، سعادت آباد، زرین کلا و... از روستاهای این توابع می باشد، یکی از روستاهای معروف چمستان، فولاد کلا می باشد، فولاد کلا با با وجود آب بندان بسیار زیبا، به منطقه ی توریستی تبدیل شده است، با ما همراه باشید، تا با این منطقه ی زیبا بیشتر آشنا شوید.

 


خرید ویلا در فولاد کلا

 

روستای فولاد کلا

همانطور که می دانید روستا در لغت نامه، به معنای دهستان می باشد، و اغلب روستاها در حاشیه شهر قرار دارند، شمال کشور همیشه مورد توجه توریست، گردشگران و مسافران به دلیل لوکیشن عالی و... قرار گرفته است، این روستای زیبا و جنگلی در منطقه توریستی و سرسبز چمستان قرار گرفته است، روستای فولاد کلا نمونه ی بارز از یک روستای زیبا می باشد، فولاد کلا دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند؛ نزدیک بودن به دریا، داشتن طبیعت بکر جنگلی، آبندان و.... می باشد، و نیز این منطقه، بهترین گزینه برای سکونت و سرمایه گذاری می باشد، اگر قصد خرید ویلا جنگلی در چمستان را دارید، بدون شک روستای فولاد کلا می تواند بهترین انتخاب باشد.

قابل ذکر است که روستای فولاد کلا بین جاده آمل و چمستان قرار گرفته است، فاصله ی روستای فولاد کلا تا مرکز شهر آمل، 17 کیلومتر می باشد، برای رسیدن به این روستا باید از روستاهای گیلانده، علی آباد عبور کنید، سپس به روستای فولاد کلا برسید، در این روستا مردمان خون گرم و مهربان زندگی می کنند، از همه مهم تر در این روستا سکوت و آرامش حکم فرما می باشد، و شغل ساکنین این منطقه به صورت زیر می باشد؛

اکثر افراد این منطقه به کار کشاورزی و شالی کاری مشغول می باشند و محصولاتی همچون؛ گندم، جو، سیب زمینی و... را کشت می کنند و از طریق فروش این محصولات امرار و معاش می کنند.

همانطور که می دانید، روستای فولاد کلا در چمستان قرار دارد، در این صورت این منطقه جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، و دارای مناطق گردشگری و تفریحی همچون امام زاده عبدالله، بی بی رقیه، سد زیبا در بین جنگل ها و آبندان معروف و... می باشد، و روستای فولاد کلا چمستان یک روستای گردشگری محسوب می گردد.

 

 آب بندان فولاد کلا

آب بندان و یا تالاب فولاد کلا یکی از جاذبه های گردشگری روستای فولاد کلای چمستان می باشد، این آب بندان در کنار جنگل های انبوه و سرسبز این روستا قرار دارد، باید بدانید که آب بندان یک نوع دریاچه با عمق زیاد می باشد، در واقع آب بندان نوعی استخری می باشد، که به صورت خاکی در وسعت زیاد ایجاد شده است، 
آب بندان یکی از مهمترین منبع برای تامین آب کشاورزی و صید ماهی می باشد، و در فصل تابستان  به دلیل شدت تبخیر بالا، بارندگی کم و... شمال کشور دچار کم آبی می شود، از این سوی آب بندان ها نقش به سزایی در شادابی و زیبایی طبیعت و تامین آب برای اراضی کشاورزی دارد، ناگفته نماند، آب بندان برای ساکنین روستا، باعث اشتغال زایی شده است، زبرا آب بندان های شمال کشور، یکی از عوامل مهم در تامین مواد پروتئینی می باشد، و می توان انواع آبزیان در این آب بندان ها پرورش داد، و کسب درآمدی از این طریق به وجود آورد.

 

خرید ویلا در فولاد کلا

 

مزایای آب بندان فولاد کلا؛

  • مکانی برای پرورش ماهی های گرم آبزی
  • ذخیره آب در فصول بارانی برای کشت برنج و آب شرب
  • نقش مهمی در تصفیه آب برای اکو سیستم های طبیعی
  • باعث شادابی و زیبای طبیعت آن منطقه
  • تبدیل روستا به یک منطقه ی گردشگری
  • و...

 

مزایای خرید ویلا در فولاد کلا

  • وجود امکانات رفاهی و تفریحی و گردشگری
  • مکانی با امنیت بالا و محیطی آرام و ساکت
  • دسترسی آسان به مرکز شهر
  • دسترسی آسان و راحت به منابع طبیعی
  • فاصله ی کم با شهر تهران و دسترسی آسان از طریق شهرستان آمل به چمستان از کمربندی امام زاده عبدالله
  • عدم مشکلات جاده ایی
  • افزایش ارزش روز افزون ملک و ویلا و...
  • اکثر ویلا ها دارای اسناد رسمی و مجوز ساخت و... می باشند.
  • ساخت و ساز در این منطقه بسیار راحت و فاقد مشکلات قانونی و... می باشد.
  • و...

شمال کشور به دلیل موقعیت عالی جغرافیایی مورد توجه همه افراد قرار گرفته است، روستاهای شمال کشور، دارای امکانات کامل، نکات مثبت، طبیعت بسیار زیبا و... می باشد، از این سوی ساخت و ساز ویلا در این روستاها بسیار رونق پیدا نموده است، خرید ویلا در شمال میتواند در دسته های مختلف صورت بگیرد، زیرا شمال کشور دارای مناطق جنگلی، ساحلی و کوهستانی می باشد، و شما عزیزان بر اساس علایق خود می توانید یکی از روستاهای جنگلی و یا ساحلی و... را برای خرید ویلا در سازه های متفاوت اعم از، دوبلکس، تریبلکس و.... انتخاب کنید، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از روستای زیبای فولاد کلای چمستان می باشد، زیرا این روستا از لحاظ زیبایی، امکانات، مردمان خونگرم، مناطق گردشگری و... جزو بهترین روستای شمال کشور و الخصوص در چمستان سرسبز می باشد، برای خرید ویلا جنگلی می توانید ویلاهای موجود در این منطقه را در الویت قرار دهید، اگر نیاز به مشاوره دارید، کافیست با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید، تا اطلاعات لازم در هر زمینه بدست آوردید، برای برقراری ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

خرید ویلا در فولاد کلا

 

در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال  مجموعه ویلا دنیز بهترین را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند، زیرا شمال کشور با شرایط اقلیمی عالی بهترین گزینه برای خرید و ساخت ویلا می باشد، برای مشاهده آگهی های ویلا و زمین می توانید به سایت تخصوصی  ویلا دنیز مراجعه کنید.

 



 

لینک های پیشنهادی؛

خرید ویلا سند دار در شمال

خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا استخر دار