زیبا سازی ویلای شمال با ایده‌ های جذاب و ارزان قیمت

 

  نمای بیرونی، همانند طراحی داخلی ویلا، بسیار مهم می باشد، عده ایی فقط به طراحی و چیدمان داخلی توجه می کنند، و به محوطه بیرونی و نمای ویلا هیچ توجهی نمی کنند، حتی عکس این موضوع نیز اتفاق میافتد، یعنی عده ایی فقط به فکر زیباسازی و دکوراسیون فضای بیرونی ویلا هستند، و به طراحلی داخلی توجه چندانی نمی کنند، اما باید بدانید که، زمانی می توانید یک ویلای مدرن و زیبا بسازید، که به طراحی داخلی و خارجی ویلا به طور یکسان توجه کنید، و به صورت حرفه ایی ویلای خود را طراحی و دیزاین کنید، در زمان پیاده سازی ایده باید به هزینه های که باید صرف کنید، توجه کنید، تا بودجه تان کفاف دکوراسیون داخلی و خارجی ویلا را بدهد، ایده های بسیاری برای طراحی ویلا وجود دارد، که ما قصد داریم در این مقاله به آن توجه کنیم، با ما همراه باشید.

 

زیباسازی ویلا

 


ایده های برای زیبا سازی ویلای شمال


 

  • ورودی ویلا را منحصر به فرد طراحی کنید؛
  اولین چیزی که از ویلا، توجه ی افراد را به خود جلب می کند، ورودی ویلا می باشد، ایده های بسیاری برای زیباتر شدن ورودی ویلا وجود دارد، که شما عزیزان اگر به صورت اصولی به آن بپردازید می توانید، یک ایده ی زیبایی را پیاده کنید، برای مثال شما می توانید برای طراحی ورودی ویلا از چراغ های دیواری، دروازه های مدرن، چراغ هایی به شکل فانوس، قرار دادن تابلو، سر درب حیاط و... استفاده کنید، سعی کنید از رنگ هایی که هارمونی زیبایی با محوطه ی حیاط و نمای ساختمان ایجاد می کنند، استفاده کنید، و برای زیباتر شدن تعبیه گل و گیاه نیز یک ایده بسیار مناسب و زیبا می باشد، بنابراین شما با متریال خاص و مدرن می توانید یک ورودی خاص و منحصر به فردی ایجاد کنید، تا توجه اکثر مردم را به خود جلب کند.
 
  • با نور پردازی مناسب می توانید، فضای دلنشینی ایجاد کنید؛

نور پردازی همانند دیگر فعالیت ها، دارای قانون و طراحی خاص خود را دارد، که اگر به صورت اصولی انجام نگیرد، تاثیر آن بر عکس خواهد شد، در واقع یعنی بجای اینکه فضا را درخشان و نورانی تر کند، فضا را به محیطی ساده و بی روح تبدیل می شود، باید بدانید که نور پردازی ویلا هم مختص محوطه ی بیرونی ویلا می باشد، هم مختص فضای داخلی ویلا!

ایده های بسیاری برای نور پردازی وجود دارد، برای مثال؛ در میان باغچه ها می توانید از چراغ های ایستاده و یا از لامپ های دیواری استفاده کنید، این چراغ ها در هنگام شب، جلوی خاصی دارد، همچنین تعیبه چراغ های ایستاده در حول استخر، آلاچیق و در میان درختان و ورودی ویلا و... باعث می شود، فضا زیباتر شود، 

همچنین برای فضای داخلی ویلا می توانید از آباژور، لوسترهای شیک و... استفاده کنید، و ایده های مقرون به صرفه نیز وجود دارد، که می تواند فضای زیبا و آرامش بخشی را به وجود آورد، مثلا با روشن کردن شمع و یا ریسه های نورانی و.. می توانید ایده های جالبی برای نور پردازی ویلای خود استفاده کنید.

 

زیبا سازی ویلا

 

  •  در طراحی ویلای خود از گل و گیاه غافل نشوید؛

همه ی ما می دانیم که گل و گیاهان تاثیر بسزایی در زیباتر شدن ویلا و در محوطه ی داخلی و بیرونی خواهد داشت، شما می توانید از گلدان های فانتزی شیک، گل آرایی، باغچه کاری با درختان و گل و گیاه های زینتی و... استفاده کنید، همچنین برای زیباتر نشان دادن گل و گیاهان می توانید، گلدان ها و گل و گیاهان را کنار دیوار های ساده قرار دهید، تا جلوه بیشتری نشان دهد، بنابراین با ایده های متفاوت و کم هزینه می توانید ویلای خود را زیبا تر کنید.

 

  • از تجهیزات دست ساز و یا صنایع دستی می توانید در چیدمان ویلا استفاده کنید؛

یکی از جذاب ترین ایده ایی که می توانید برای زیباتر شدن ویلای خود بکار ببرید، استفاده از تجهیزات دست ساز و هنری می باشد، برای مثال می توانید از مبلمان حصیری برای سالن نشیمن، تراس و یا در محوطه ی بیرونی ویلا و... بکار ببرید، از مجسمه های دست ساز، صنایع دستی و... می توانید بر اساس سلیقه و علایق خود این محصولات را انتخاب کنید، ارزش صنایع دستی بسیار بالا می باشد، از این سوی فضای ویلای شما متفاوت خواهد شد.

 

  • کفپوش حیاط با استفاده از سنگ ریزه

یکی از ایده های کم هزینه، استفاده از سنگ ریزه در کف ویلا می باشد، این یک ایده بسیار زیبا و شیک می باشد، شما می توانید در بخشی از ویلا مثلا در ورودی ویلا، مسیریابی، حول گل و گیاه و... سنگ بریزید، سنگ ریزه چشم انداز زیبایی را ایجاد می کند.

 

 زیباسازی ویلا

 

  • از تابلوهای نقاشی هنری روی دیوارهای ویلا استفاده کنید؛

نصب تابلو های هنری که دارای طرح های مفهمومی و مدرن می باشند، استفاده کنید، در واقع می توانید در چیدمان ویلای خود مطابق دیزاین ویلایتان از تابلو های هنری با رنگ های متناسب با رنگ بندی چیدمان ویلای خود از تابلو هنری استفاده کنید، و هارمونی زیبای را خلق کنید، لازم به ذکر است که هر یک از تابلو های نقاشی مفهموم زیبای مختص به خود را دارد، برای مثال اگر ویلای شما دارای چیدمانی مدرن و مینیمال است، می توانید از تابلو هایی با سبک سورئال استفاده کنید، و اگر ویلای شما دارای چیدمان کلاسیک می باشد نصب تابلوهای نقاشی در سبک های رئال می تواند ویلای شما را زیباتر کند.

 

  • از آبنما در محوطه ی ویلا استفاده کنید؛

ویلاهای امروزی از المان های بسیاری برای زبیاتر شدن ویلا، بکار گرفته شده است، اگر افراد اقدام  به خرید ویلا در شمال نمایند، تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار می دهند، ایده های زیادی برای زیباتر شدن ویلای شما وجود، برای مثال شما می توانید از آب نماهای زیبایی برای ویلا استفاده کنید، وجود آبنما در محوطه ی ویلا توجه را به خود جلب می کند، باید بدانید که ابنما در ابعاد متفاوت و از جنس های چوب و سنگ و... وجود دارد، که شما عزیزان براساس چیدمان و متراژ ویلای خود، می توانید آبنمای استاندارد را انتخاب کنید.

 

  •  تعبیه مبلمان در محوطه ی ویلا

اغلب ویلاهای لاکچری و مدرن از امکانات منحصر به فردی برخوردار می باشد، به همین دلیل اغلب افراد اقدام به خرید ویلا لاکچری در شمال می نمایند، شما برای زیبا سازی ویلای خود می توانید از تعبیه مبلمان اسپرت در محوطه ی ویلا، در رئوف گاردن، در تراس و... استفاده کنید، اگر ویلای شما دارای محوطه ی سرسبز می باشد، با قرار دادن تعدادی صندلی یا مبلمان می توانید با نشستن دور این میز و صندلی ها از لطافت هوا، طبیعت زیبای ویلا و فضای بیرونی لذت ببرید، ایده های بسیاری وجود دارد، که شما می توانید برای زیباتر شدن ویلای خود از آن استفاده کنید، با استفاده از مبلمان حصیری و اسپرت در فضای ویلای خود می توانید فضای دلنشینی ایجاد کنید و از آن لذن ببرید، همچنین منظره ی ویلای شما بسیار زیبا خواهد شد.

 

زیبا سازی ویلا

 

در کلام آخر می توان گفت که با کمی خلاقیت می توانید ایده های بسیاری برای زیباتر شدن ویلای خود استفاده کنید.



برای تماس با ویلا دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید. 



 لینک پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

 فروش ویلا باغ استخردار لاکچری در نوشهر

خرید ویلا در مازندران

فروش ویلا ساحلی سند دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس فول فرنیش