آشنایی با مناطق بکر مازندران جهت خرید ویلا ساحلی در مازندران 

 

خرید ویلا در شمال به دو دسته تقسیم می شود؛

  • خرید ویلا ساحلی
  • خرید ویلا جنگلی

استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی، دارای آب و هوای عالی و جنگل های انبوه  و سواحل دریای خزر و... می باشد، از این سوی اکثر افراد شمال کشور را برای خرید ویلا انتخاب می کنند، شهرهای زیادی در استان مازندران در خط ساحلی دریا قرار گرفته اند، افرادی که قصد

خرید ویلا ساحلی دارند، باید به این شهرها مراجعه کنند، و ویلای مطابق علایق خود را انتخاب کنند، در هنگام خرید ویلا ساحلی عوامل های بسیاری در تصمیم گیری تاثیر می گذارد، برای مثال؛ قیمت ویلا، شرایط فروش، موقعیت جغرافیایی، امنیت منطقه و... موارد بسیار مهمی می باشد، که قبل از اقدام به خرید ویلا در شمال باید به آن توجه و مورد بررسی قرار دهید، در ادامه به معرفی مناطق بکر مازندران در جهت خرید ویلا ساحلی می  پردازیم، با ما همراه باشید.

 

خرید ویلا ساحلی در مازندران

 

اسکله ساحلی بابلسر

یکی از شهرهای توریستی و بکر ترین در استان مازندران، بابلسر می باشد، بابلسر برای خرید ویلا یکی از شهرهای پرطرفدار می باشد، زیرا یکی از دیدنی ترین منطقه در استان مازندران محسوب می شود، اسکله ی ساحلی بابلسر، زیباترین و دنج ترین مکان در بابلسر می باشد، شما می توانید در حوالی این اسکله ی زیبا، اقدام به خرید ویلا ساحلی نمایید، شما با سکونت در ویلای خود، می توانید از تماشای ویو همیشگی و رویایی اسکله نهایت لذت را ببرید، تماشای غروب اسکله، تماشای شناور شدن قایق های تفریحی و کشتی های زیبا، قدم زدن در حوالی اسکله در صبح دل انگیز و.... دلایل زیبایی برای انتخاب اسکله ی بابلسر می باشد، شما عزیزان با خرید ویلا در بابلسر می توانید به مکان های گردشگری و تفریحی بابلسر از جمله؛ پل معلق بابلسر، رودخانه ی بابلرود، آبشار شی الیم، باغ وحش بابلسر، فروشگاه و مراکز خرید معتدد، منطقه ی ساحلی میرود، روستای گالشکلا و.... از جمله مناطق تفریحی و گردشگری بابلسر می باشد، که شما عزیزان می توانید آخر هفته ی خوبی را در کنار خانوادتان برای خود رقم بزنید.

 

ساحل زیبای سرخرود

یکی از مناطقی که امروزه بر سر زبان ها امده است، منطقه ی ساحلی سرخرود می باشد، اخیرا سرخرود در تمامی عرصه ها اعم از، مراکز خرید و تفریحی، خرید و فروش ویلا، ساخت و سازهای حرفه ایی و... پیشرفت بسیاری نموده است، و اغلب افراد برای خرید ویلا ساحلی، منطقه ی ساحلی سرخرود را انتخاب می کنند، باید بدانید که سرخرود یک شهر زیبا و کوچک ساحلی می باشد، که در بین دو شهر محمودآباد و فریدونکنار قرار گرفته است، این شهر بسیار آرام و بی حاشیه می باشد، اگر به محیطی آرام و خلوت علاقمند هستید، خرید ویلا در سرخرود پیشنهاد مناسبی برای شما عزیزان می باشد، شما با خرید ویلا در سرخرود به راحتی می توانید به شهرهای بابلسر، آمل، فریدونکنار، محمودآباد دسترسی سریع و راحت داشته باشید، و از مناطق گردشگری و امکانات آن نیز بهره ببرید.

با خرید ویلا ساحلی در سرخرود می توانید، از آرامش دریا، صدای امواج ساحل، قدم زدن در ساحل، تماشای غروب دریا، لذت سپری کردن اوقات در هنگام شب و... نهایت لذت را ببرید، و آرامش وصف نشدنی را تجربه کنید، ویلاهای موجود در سرخرود، به دلیل توریستی بودن این منطقه بسیار مدرن و فول امکانات می باشد، بی شک سرخرود بهترین لوکیشن برای خرید ویلا ساحلی می باشد.

 

 

 خرید ویلا ساحلی در مازندران

 

خرید ویلا ساحلی در میرود بابلسر

در متن فوق به معرفی اسکله ی ساحلی بابلسر پرداختیم، اما نمی توان به ساحل میرود در بابلسر اشاره نکرد، میرود منطقه ی ساحلی در توابع شهر توریستی بابلسر می باشد، منطقه ی ساحلی میرود حدود 400 هکتار وسعت دارد، میرود یکی از زیباترین و بکر ترین منطقه در بابلسر و حتی در استان مازندران می باشد، همچنین این منطقه دارای امکانات کاملی اعم از؛ آلاچیق، مراکز خرید، مراکز تفریحی، رستوران، پارک و... می باشد، شهرک های بسیاری در این منطقه قرار دارد، که شما عزیزان اگر به خرید ویلا شهرکی علاقمند هستید، می توانید اقدام به خرید ویلا در شهرک های میرود زیبا نمایید، شما با سکونت در این منطقه به راحتی می توانید به شهرهای بابلسر، بابل، قائمشهر، کیاکلا و... دسترسی داشته باشید، با خرید ویلا ساحلی در منطقه ی ساحلی میرود می توانید آرامش و زیبایی را تجربه کنید.

 

 

منطقه ی ساحلی محمود آباد

محمودآباد از شهرهای قدیمی و توریستی استان مازندران می باشد، به دلیل موقعیت جغرافیای عالی محمودآباد، به اکثر شهرهای اعم از؛ نور، آمل، ایزدشهر، بابلسر، سرخرود و... دسترسی سریع و راحتی دارد، اکثر افراد زمانی که تصمیم می گیرند، برای خرید ویلا در شمال اقدام نمایند، بی شک خرید ویلا در محمودآباد در الویت قرار می دهند، مناطق گردشگری و مراکز خرید و رستوران های معتدد و... شهر ساحلی محمودآباد را محبوب نموده است، محمودآباد منطقه ایی مناسب برای سرمایه گذاری پر سود می باشد، که یکی از مزایای مهم ویلاهای موجود در محمودآباد، رشد و پیشرفت قیمت آن می باشد، زیرا ارزش ملک و ویلا روزانه در محمودآباد در حال پیشرفت می باشد.

 

 

 

خرید ویلا در محمودآباد

 

منطقه ی ساحلی نور

شمال کشور از شهرهای ساحلی بسیاری تشکیل شده است، هر یک از این شهرها دارای ویژگی های مثبت بسیاری می باشد، یکی دیگر از مناطق ساحلی و توریستی استان مازندران، شهرستان نور می باشد، خرید ویلا در نور می تواند بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال محسوب شود، زیرا شهرستان نور جاذبه های دیدنی فراوانی را در خود جای داده است، آب و هوای عالی، دسترسی سریع به شهرهای اطراف، جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی، آبشار حرام او، آبشار آبپری، آب گرم لاویج، روستای گزناسرا، جنگل کشپل، پارک جنگلی نور و... از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهرستان نور می باشد، شما با خرید ویلا در نور می توانید آخر هفته و تعطیلات هیجان انگیزی در کنار خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

 



خرید ویلا در شمال می تواند برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال موقعیتی برای سرمایه گذاری هستند، پیشنهاد خوبی باشد، در واقع خرید ویلا ساحلی گزینه عاقلانه ایی می باشد، زیرا رشد قیمت ویلا ساحلی در مازندران بیشتر از مناطق دیگر می باشد، همچنین در کنار سرمایه گذاری، می توانید صاحب یکی از ویلاهای مدرن و لاکچری ساحلی در شمال شوید، و  از تمامی امکانات و امتیازات شمال، نهایت لذت را ببرید، اگر برای

خرید ویلا سند دار در شمال و ... نیاز به مشاوره دارید، کافیست با تیم مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.

 

برای تماس با ویلا دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.