جاذبه های دیدنی شهر نور و خرید ویلا در نور 

 

بی شک یکی از زیباترین شهرها در استان مازندران، شهرستان نور می باشد، نور در همسایگی شهرهای زیبای آمل، نوشهر، چمستان قرار دارد، شهرستان نور وسعت کمی دارد، اما جاذبه های گردشگری بسیاری در دل خود جای داده است، در این مقاله قصد داریم جاذبه های گردشگری نور را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید تا بیشتر با این شهر زیبا و توریستی آشنا شوید.

 

جاذبه های گردشگری نور

 

آبشار آب پری نور

یکی از آبشارهای فوق العاده زیبای استان مازندران، آبشار آب پری می باشد، این آبشار در 5 کیلومتری نور و در محدوده ی رویان واقع شده است، آبشار آب پری یک منطقه ی کاملا جنگلی و کوهستانی می باشد، این آبشار در میان کوه با ارتفاع کم، زیبایی خارق العاده ایی دارد، بی شک تماشای این زیبایی و جاری بودن آب زلال و گوارا حس خوبی را به ارمغان می آورد.

 

گشت و گذار در بازارچه های محلی نور

بازارچه های بسیاری در نور مشاهده خواهید کرد، این بازارچه ها از جمله زیبایی این شهر می باشد، در این بازارچه ها مردمان محلی و خونگرم که مشغول فروش محصولات ارگانیک و فروش صنایع دستی، خوراکی های محلی، میوه و سبزیجات محلی با بهترین کیفیت هستند را مشاهده می کنید، گشت و گذار در این بازارچه ها و استشمام عطر محصولات ارگانیک می تواند حس خوبی را منتقل کند.

 

جاذبه های گردشگری نور

 

روستای گزنا سرا

شمال کشور دارای مناطق جنگلی و ساحلی و کوهستانی می باشد، اغلب روستاهای استان مازندران جنگلی_کوهستانی می باشند، یکی از مناطق جنگلی شهرستان نور روستای سرسبز گزناسرا می باشد، روستای گزناسرا به داشتن گیاهان وحشی و کمیاب که دارای خواص های بسیاری هستند، معروف می باشد، یکی از این گیاه های معروف گزنه می باشد، این گیاه خواص دارویی دارد، پیشنهاد ما به شما عزیزان بازدید از این روستای زیبا می باشد.

 

روستای لاویج 

روستای لاویج در جنوب شهر نور واقع شده است، این روستای بکر و دیدنی دارای جاذبه های گردشگری دیگری همچون آبشار حرام او، آبگرم معروف لاویج و... می باشد، اغلب افراد برای آب گرم لاویج که دارای خاصیت درمانی بوده به این منطقه سفر می کنند، این منطقه زیبایی خاصی را علاوه بر آب و هوای بکر و عالی در خود جای داده است.

 

جاذبه های گردشگری شهرستان نور

 

روستای یوش 

 روستای یوش محل زندگی شاعر بلند آوازه نیما یوشیج می باشد، یوش یکی از زیباترین منطقه ی کوهستانی در حوالی شهرستان نور می باشد، همچنین منطقه ی یوش در بالاده نور واقع شده است، و باید بدانید که فاصله ی یوش با آمل 110 کیلومتر و با تهران 180 کیلومتر می باشد، شما علاوه بر آن که می توانید به تماشای این روستای زیبا و قدم زدن در کوچه های باریک یوش بپردازید، می توانید به جاذبه های گردشگری یوش اعم از؛ آرامگاه کیاداوود، اوزرود، خانه ی نیما یوشیج و... بروید، و از زیبایی این طبیعت وصف نشدنی نهایت لذت را ببرید.

 

 جاذبه های گردشگری شهرستان نور

 

کلیسای آنتوان

یکی از جاذبه های گردشگری تفریحی و تاریخی در استان مازندران، کلیسای آنتوان در شهرستان نور می باشد، کلیسای آنتوان تاریخی و مقدس در شهرک ساحلی هایکاشن واقع شده است، این کلیسا در شهرهای نور و علمده قرار دارد، قدمت ساخت و طراحی این کلیسا بسیار زیاد و منحصر به فرد می باشد، بازدید از این بنای تاریخی را در نور از دست ندهید.

 

دریاچه الیمالات 

یکی از دریاچه های معروف و زیبای شمال کشور، دریاچه ی الیمالات می باشد، دریاچه ی الیمالات در فاصله کمی از نور قرار دارد، این دریاچه در دل جنگل های سرسبز که اطراف آنرا درختان انبوه با پوشش گیاهی سرسبز احاطه کرده است، واقع شده است، در این منطقه امکانات تفریحی قایق رانی، رستوران و...  وجود دارد، پس نگران امکانات رفاهی در هنگام سفر به دریاچه ی الیمالات نداشته باشید، همچنین در فصل پاییز با تغییر رنگ برگ های درختان، زیبایی وصف نشدنی را به ارمغان می آورد، تماشای جریان آب، سوار شدن بر قایق هایی که بر روی دریاچه جریان دارد و... سرشار از آرامش می باشد.

 

جاذبه های گردشگری شهرستان نور

 

روستای تاکر

یکی از روستاهای تاریخی و کهن در نور، روستای تاکر می باشد، این روستا در حوالی بلده در اطراف شهرستان توریستی نور واقع شده است، جاذبه های گردشگری این روستای آرام و دنج، میراث تاریخی می باشد، که یک تکیه با قدمت 250 سال می باشد، طبیعت دلنشین، پوشش گیاهی سرسبز، باغ مرکبات در سراسر این روستا توجه را به خود جلب می کند، در واقع می توانید از این روستای آرام و دنج یک روز زیبایی مملو از آرامش را تجربه کنید.

 

روستای نج بلده نور؛ روستایی با قدمت دو هزار ساله

شهرستان نور یک شهر زیبا به همراه جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد، یکی از روستاهای دیگر نور، که جزو منطقه ی کوهستانی محسوب می شود، نج بلده نور می باشد، این روستا قدمت دو هزار ساله دارد، و یکی از جاذبه های گردشگری این روستا قنات آن می باشد، این قنات حکایت از دوران صفویه دارد، آب و هوای این منطقه کوهستانی می باشد، و شما عزیزان در فصل تابستان می توانید نهایت لذت را از این زیبایی طبیعت نج بلده ببرید. 

 

خرید ویلا در نور

سرعت رشد و پیشرفت قیمت زمین و ویلا در شمال در حال صعود می باشد، از این سوی ساخت و ساز ویلا در نور بسیار پیشرفت نموده است، و خرید ویلا در نور یک سرمایه گذاری پربازده محسوب می شود، خرید ویلا در نور مزایای بسیاری دارد، شما می توانید در یکی از روستاهای شهرستان نور و یا در شهرک های برند نور اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید، اغلب ویلاها در شمال دارای امکانات کامل و با بهترین متریال طراحی و ساخته شده اند، شما با خرید ویلا در شهرک نور می توانید سکونت در بهترین شهر در شمال کشور با امنیت بالا را تجربه کنید، طبیعت زیبای شمال و مناطق گردشگری و تفریحی بسیار در نور و حتی آب و هوای عالی نور و... باعث شده است، اکثر افراد برای سرمایه گذاری یا خرید ویلا در شمال شهرستان توریستی نور را انتخاب کنند، شما با خرید ویلا جنگلی در نور به راحتی می توانید به مناطق گردشگری نور و ییلاق های زیبای نور و... دسترسی سریع داشته باشید.

 ویلاهای موجود در شهرستان نور در سازه های مختلفی توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته شده اند، شما بر اساس علایق خود می توانید ویلای مورد نظر را در منطقه ی دلخواه انتخاب و خریداری کنید، با داشتن ویلا در شمال، هر زمانی که اراده کنید، می توانید به شمال سفر کنید، همچنین به جنگل های شمال و سواحل خزر دسترسی سریع و راحتی داشته باشید.

 

اگر برای خرید ویلا در نور نیاز به مشاوره دارید، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، تا با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.