مزایا و معایب ویلا استخر دار در شمال چیست؟

 

اکثر افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، اغلب ویلا استخر دار را انتخاب می کنند، ویلاها در شمال از دو حالت خارج نیستند، یا ویلا ها استخر دار هستند یا ویلایی فاقد استخر می باشند، اما اگر به دنبال خرید ویلا استخر دار در شمال هستید، باید مزایا و معایب ویلاهای استخردار را مورد بررسی قرار دهید، ما در ادامه ی این مقاله قصد داریم مزایا و معایب ویلای استخر دار را بررسی کنیم، ما را تا انتهای این مقاله همراه کنید.

 

مزایا و معایب ویلاهای استخر دار

 


 مزایای ویلای استخر دار در شمال


 

  • ایجاد چشم انداز زیبا در محوطه ی ویلا

استخر یک آپشن لاکچری برای یک ویلا محسوب می شود، و نیز وجود استخر در محوطه ی ویلا یک چشم انداز زبیا و لاکچری را به وجود می آورد، و  به محض وارد شدن به ویلا، استخر تعبیه شده در محوطه ی ویلا جلب توجه میکند.

 

  • از نگاه های مزاحم در امان می مانید.

اکثر افرادی که به شمال سفر میکنند، در دریا شنا می کنند و در این مواقع باید حواستان به اطراف بوده و ممکن است از نگاه اطرافیان موذب شوید، از این سوی پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید ویلا استخر دار می باشد، در این صورت دیگر نگران حریم خصوصی و امنیت برای خود و خانوادتان نخواهید بود، هم چنین با تعبیه سقف متحرک برای استخر یا استخر های سرپوشیده از نگاه های اطرافیان و.. در امان خواهید بود.

 

مزایا و معایب ویلای  استخر دار درشمال

 

  • شنا کردن در استخر در هر ساعتی از روز و در هر زمان از سال

با داشتن استخر در ویلایتان شما هر زمانی که اراده کنید، می توانید به شنا کردن بپردازید، در روزهای آفتابی از گرمای داغ ساحل در امان خواهید بود، و حتی در روزهای بارانی و... نیز می توانید از استخر شخصی خود استفاده کنید، زیرا ویلای استخر دار، روز و فصل و ساعت نمی شناسد، و شما با نصب سقف متحرک روی استخر یا استخر سرپوشیده دیگر نگرانی بابت تغییر شرایط جوی آب و هوایی و گرما و سرما ندارید.

 

  • بالا بودن سطح ایمنی استخر نسبت به دریا برای کودکان

یکی از خطرات شنا کردن در دریا، خطر غرق شدن می باشد، سطح ایمنی و امنیت استخر نسبت به دریا بسیار بیشتر می باشد، و همچنین سطح ایمنی استخر نسبت به دریا برای کودکان نیز بسیار بیشتر می باشد، باید حواستان به کودکان به محض وارد شدن به دریا باشد، تا بیش از حد وارد آب های دریا نشوند، از این سوی اغلب خانواده ها به دنبال ویلا استخر دار می باشند، با وجود استخر دیگر نگران امنیت و ایمنی برای کودکان نخواهید بود، زیرا اکثر استخرها بخش کم عمقی برای کودکان در نظر گرفته اند، بنابراین خطر غرق شدن در استخرهای شخصی وجود ندارد.

 

  • حفظ اصول بهداشتی

قطعا آلودگی های بسیاری در آب های دریا وجود دارد، با وجود میکروب ها و آلودگی های زیاد در دریا، با بروز بیمارهای بسیاری اعم از بیماری پوستی و... مواجهه خواهید شد، اما در استخر های شخصی هیچ گونه آلودگی و میکروبی وجود ندارد، در واقع شما از سلامت و بهداشت آب استخر مطمئن هستید، زیرا شما با تعویض آب استخر و استفاده به صورت شخصی از سلامت و تمیزی آب استخر با خبر می باشید.

 

  • تجربه ی حس متفاوت از زندگی

ویلاها در شمال با بهترین امکانات روز دیزاین می شوند، بهترین آپشن یک ویلا در شمال، استخر دار بودن آن می باشد، وجود استخر در ویلا، شنا در آب تمیز و زلال استخر و گذراندن زمان در کنار استخر آرامش وصف نشدنی را به ارمغان می آورد، و شما عزیزان می توانید تجربه ی زندگی لاکچری را با امنیت بالا در ویلای خود کسب کنید.

 

مزایا و معایب ویلای استخر دار درشمال

 

 

  •  تسکین در مفاصل و آرامش در آب استخر

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، از استخر می توانید در هر فصل استفاده کنید، شاید تصور کنید فقط در فصل های گرم و در روزهای آفتابی می توانید در استخر شنا کنید، این تصور کاملا اشتباه می باشد، در استخر های سر پوشیده در فصل های پاییز و زمستان می توانید در آب گرم شنا کنید، و آرامش وصف نشدنی را تجربه کنید، اغلب افراد برای ورزش های آبی از استخر استفاده می کنند، از این سوی شنا کردن در استخرهای شخصی برای سلامتی و تندرستی مفید می باشد.

ویلاهای استخر دار علاوه بر مزایای که در متن فوق به آن اشاره شده است، استخر باعث با ارزش شدن ملک و ویلای شما می شود، از این سوی بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری، ویلاهای استخر دار می باشد، علاوه بر مزایا ویلاهای استخر دار، دارای معایبی نیز می باشند، که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 


معایب ویلاهای استخر دار


 

  • هزینه ی ویلاهای استخر دار بالا می باشد.

هر چه امکانات و امتیازات یک ویلا بیشتر باشد، مسلما قیمت آن نیز بالاتر می باشد، و وجود استخر باعث می شود ارزش ویلا بالاتر برود، از این سوی قیمت ویلای استخر دار بالا می باشد، و ممکن است  خرید ویلا استخر دار برای اکثر افراد مقدور نباشد، می توان این موضوع را یکی از معایب ویلاهای استخر دار در نظر گرفت.

 

  •  نگهداری و رسیدگی استخر دشوار می باشد

برای اینکه آب استخر سالم و امکان رشد قارچ و میکروب در آب استخر فراهم نشود، باید مرتبا آب استخر را تعویض کنید، اینکار بسیار دشوار و وقت گیر می باشد، همچنین در فصل پاییز باید برگ های خشک را بر روی آب خالی کنید، تمامی این کارها وقت گیر می باشد.

 

  • کوچک شدن محوطه ی فضای باز ویلا

اگر متراژ زمین بسیار زیاد باشد، وجود  استخر در محوطه ی ویلا باعث کوچک شدن محوطه ی باز ویلا نخواهد شد، اما اگر متراژ محدود باشد، وجود استخر می تواند باعث کوچک شدن محوطه ی ویلا شود.

 

  • در فصل های گرم سال از دست حشرات در امان نخواهید بود

جمع شدن حشرات در آب، و وجود حشرات در هوا در فصول گرم در شمال مشاهده خواهید کرد، بنابراین ممکن است آب استخر ویلای شما، این حشرات را به خود جذب کند، راهکارهای بسیاری برای جلوگیری جذب این حشرات وجود اما تمامی این راهکار ها هزینه دارد، از این سوی باید هزینه ی جداگانه ای برای از بین بردن حشرات ببرید.

 

مزایا و معایب ویلای استخر دار

 

  • بالا رفتن هزینه ی مصرف آب

هزینه ی مصرف آب ویلای استخر دار بسیار بالا می باشد، زیرا باید روزانه آب استخر را تعویض کنید، چه استخر شما بزرگ باشد، چه کوچک مصرف آب بالا خواهد بود، از این سوی هزینه ی مصرفی آب نیز بالا می باشد.

 

خرید ویلا استخر دار در شمال یک خرید ویلا لاکچری را به همراه دارد، اما باید قبل از خرید ویلا عوامل بسیاری را بررسی کنید، ما در این مقاله بخشی از مزایا و معایب ویلاهای استخر دار در شمال پرداخته ایم، اگر برای خرید ویلا سند دار در شمال نیاز به مشاوره دارید، کافیست به تیم مجرب ویلا دنیز مراجعه کنید، برای تماس با ویلا دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.