ویلاهای موجود در شمال، به دو دسته تقسیم می شوند، ویلا در شهرک و یا ویلا مستقل!

زندگی در شهرک، دارای قوانین خاصی می باشد، بررسی سبک زندگی در ویلاهای شهرکی، موضوعی می باشد، که در این مقاله قصد داریم، درباره آن به طور مفصل صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

 



ویلای شهرکی به چه معناست؟



 

به مجموعه ویلاهایی که در یک محیط محصور شده با متراژ محدود، در تیپ هم، و در یک شهر کوچک، یا همان شهرک، قرار داشته باشند، ویلاهای شهرکی گفته می شوند، در شهرک ویلاهای بسیاری در کنار هم ساخته شده اند، و اغلب ویلاهای شهرکی، توسط شرکت های خاصی ساخته می شوند.

 

خرید ویلا در شهرک



امنیت شهرک



 یکی از امتیازات عالی ویلاهای شهرکی، امنیت بالای شهرک می باشد، یکی از قوانین ویلاهای شهرکی این است، که با وجود شخص نگهبان از ورود افراد متفرقه به شهرک جلوگیری می شود، و این قانون، در اغلب شهرک ها ثابت و حکم فرما می باشد، از این سوی اگر قصد دارید، از امکانات تفریحی، شهرکی استفاده کنید، به دلیل امنیت شهرک ها، اجازه ی ورود به شهرک را نخواهید داشت، و تنها افرادی که ساکن این منطقه هستند، اجازه ی ورود و خروج را دارند.

 



پرداخت هزینه برای رفاه کلی در شهرک



 باید بدانید برای رفاه کلی در شهرک، باید هزینه ای پرداخت کنید، هزینه ایی برای شارژ ماهانه، نظافت و تمیز کاری، نگهبانی مجموعه، مراقبت از فضای سبز و زیبا سازی شهرک و... به طور ماهانه و سالانه محاسبه می شود، و باید توسط ساکنین پرداخت شود، باید بدانید، که پرداخت هزینه ی مذکور شده، برای تمامی ساکنین یکسان می باشد، و به طور ماهانه و یا سالانه سهم هر ویلا، مشخص خواهد شد، و باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند، از این سوی همیشه به امکانات شهرک، دسترسی خواهید داشت، همچنین محیطی کاملا تمیز و سرسبز و زیبا در اختیار شما خواهد بود.

 

خرید ویلا در شهرک

 



 رعایت حق و حقوق همسایگان در شهرک



فاصله ی ویلاها در شهرک، بسیار به یکدیگر نزدیک می باشد، بنابراین حواستان باید به سر و صدای ایجاده شده باشد، تا باعث آزار و اذیت همسایگان اطرافتان نشود، احترام و حفظ حریم خصوصی در شهرک، حایز اهمیت می باشد، افراد تمایل دارند، در کنار خانواده و دوستان، اوقات خوبی را سپری کنند، اما باید به حریم خصوصی همسایگان احترام بگذارند، تا اوقاتی خوبی سپری شود، بنابراین در مورد سر و صدا ها، باید بسیار حواستان جمع باشد، تا با همسایگان دچار مشکل نشوید.

 


همکاری با تیم حراست و نگهبان شهرک

باید بدانید تمام امور و فعالیت هایی مانند؛ دعوت کردن مهمان، جابجا نمودن وسایل و تجهیزات، ورود و خروج به شهرک و... تحت نظارت تیم نگهبانی، مجموعه می باشد، و هیچ فعالیتی بدون اجازه ی این مسولین انجام نمی شود، تمامی این قوانین برای امنیت ویلای شما عزیزان می باشد، و شما نمی توانید از این قوانین شهرک، خرده بگیرید، بنابراین باید به این قوانین احترام بگذارید، تا سطح امنیت ویلا و شهرک مورد نظر فراهم شود.

 

خرید ویلا در شهرک

 



دقت به معماری و ساخت ویلا



 امروزه تمامی ویلاها با بهترین امکانات که از کیفیت عالی برخوردار می باشند، توسط مهندسین مجرب، طراحی و ساخته می شوند، ویلاهای شهرکی برخلاف ویلای مستقل، نمی توانید هر زمانی که خواستید، تغییراتی در ساخت و طراحی آن ایجاد کنید، بنابراین قبل از خرید ویلا شهرکی، معماری و نوع ساخت ویلا، کیفیت و متریال بکار رفته را بررسی کنید، و با خیال آسوده اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید.

 



امکانات ویلای شهرکی



 یکی از مواردی که قبل از انجام معامله باید به آن توجه کنید، بررسی امکانات ویلا می باشد، تنها به شهرکی بودن ویلا اکتفا نکنید، باید به صورت اصولی، از تمامی امکانات ویلا، نوع ساخت، متریال بکار رفته شده، اسناد و مدارک رسمی اعم از؛ سند شش دانگ، پایان کار، مجوز ساخت و... نوع سازه، انشعابات اصلی، ساحلی و جنگلی بودن ویلا و... تمامی عواملی می باشد، که حتما قبل از خرید ویلا شهرکی، باید به آن توجه کنید، تا یک خرید مطمئن را در شمال معامله کنید، همچنین اگر ویلایی خود را در مجموعه ایی خریداری کرده اید، باید امکانات شهرک را نیز بررسی کنید، زیرا اغلب شهرک ها دارای امکانات بینظیری همچون؛ فروشگاه های بزرگ، زمین های بازی، امکانات تفریحی، کافی شاپ و رستوران و... می باشند، تمامی بررسی این امکانات واجب و ضروری می باشد، قبل از اقدام به خرید ویلا، نوع خواسته ی خود را مشخص و سپس ویلایی مورد نظر و شهرک مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

 

* شهرک هایی زیادی در شمال کشور وجود دارد، زمانی که شما قصد، خرید ویلا در شمال دارید، کافیست یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید، با وجود سایت های معتبر املاک، به راحتی می توانید برای خرید ویلا در شمال، با توجه به خواسته خود اقدام کنید، ویلا ها در شمال اکثرا در شهرکی با امنیت بالا، که توسط شخص نگهبان به صورت 24 ساعته تامین می شود، طراحی و ساخته می شوند، ویلاهای شهرکی اغلب، دارای قوانین منحصر به فردی می باشد، که تمامی ساکنین موظف به رعایت آن می باشند، و عدم رعایت این قوانین، برای شما عزیزان، دردسر خواهد شد، شما در زمانی که در ویلایی خود حضور ندارید، از لحاظ امنیت، خاطراتان از بابت امنیت ویلا و منطقه ی مورد نظر آسوده است، زیرا ویلای شهرکی معروف به امنیت بالا می باشد، زمانی که افرادی به امنیت منطقه و ویلا توجه بسیاری دارند، اقدام به به خرید ویلا شهرکی می نمایند، یکی از نکاتی که علاوه بر نکات ذکر شده در متن فوق، باید به آن توجه کنید، این است که باید بدایند، بخش هایی در شهرک، به طور عمومی بین ساکنین مشترک است، در واقع هیچ محدودیتی برای استفاده، برای تمام ساکنین وجود ندارد، اما باید دقت داشته باشید، بخش هایی از شهرک، مربوط به حریم خصوصی یک ویلا می باشد، و مجاز به استفاده از آن نمی باشید.

 خرید ویلا در شهرک

 

پیش از اینکه اقدام به خرید ویلا سند دار در شهرکی برند، در شمال کشور نمایید، باید به یک مشاوره املاک معتبر و حرفه ایی مراجعه کنید، تا شما را در هر زمینه ایی راهنمایی کنند، از این سوی می توانید، با مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، مراجعه کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

از اینکه ما را، تا انتهای این مقاله همراهی نموده اید، از شما سپاس گذاریم.

 


 مقاله های پیشنهادی؛

چک لیست‌ هایی برای خرید ویلا نوساز در شمال

 بام باغ چیست؟

مزایا و معایب ویلا استخردار در شمال چیست؟