تراس، که نام دیگر آن بهار خواب می باشد، به فضایی غیر مسقف و یا بدون سقف در معماری گفته می شود، که برای اغلب ویلاها در شمال، از این طراحی استفاده می شود، تراس، فضای برای استراحت و برای گذراندن اوقات فراغت می باشد، اگر این فضا را با ایده عالی، طراحی و دکوراسیون کنید، قطعا یک فضای زیبایی  را به وجود خواهید آورد، در ادامه با ما همراه باشید، تا چند ترفند اساسی، برای دکوراسیون تراس، برای فصل پاییز را بررسی کنیم.

 

دکوراسیون تراس برای فصل پاییز

 

دکوراسیون تراس و بالکن ویلا برای فصل پاییز 

 فصل پاییز، یکی از زیباترین فصل ها می باشد، تماشای رنگ های زرد و نارنجی و قرمز برگ های درختان و... زیبایی و حس لطیفی دارد، اما برای اینکه بتوانید، بهتر از بالکن و یا تراس خود، برای تماشای این طبیعت زیبا استفاده کنید، می توانید، تراس و بالکن ویلای خود را برای فصل زیبای پاییز آماده کنید، تا با تماشای فصل زیبا و عاشقانه، نهایت لذت را ببرید.

 

  • تراس ویلا را با برگ های خشک زرد و نارنجی تزئین کنید.

 با سر رسیدن فصل پاییز، برگ ها به رنگ های زرد و نارنجی و قرمز تبدیل می شوند، برگ های پهن درخت بلوط و...  با رنگ های دل انگیز و جذاب در فصل پاییز، چشم های هر بیننده ای را به خود جلب می کنند، و نمی توان زیبایی بی نظیر آن ها را انکار کرد، از این سوی شما می توانید، از ظرف های تزئینی از جنس شیشه های رنگی و یا گلدانی از جنس های متفاوت را انتخاب کنید، و درون آن ها را از برگ های خشک شده ی زرد و نارنجی درختان پر کنید، در واقع با قرار دادن چند گل، درون این ظرف ها زیبایی تراس را دو چندان خواهید کرد.

 

  • چیدن تعدادی مبلمان حصیری در تراس

استفاده از رنگ های گرم، و وسایل کلاسیک، یک فضای دلنشینی را به وجود می آورد، نشستن در تراس ویلا و تماشا کردن غروب دل انگیز خورشید در یک عصر پاییزی، حس و حالی دیگری دارد، شما می توانید، تعدادی مبلمان حصیری، در تراس ویلای خود بچینید، و از این فضای دلنشین، نهایت لذت را ببرید، به این دلیل به شما چیدن مبلمان حصیری، پیشنهاد می شود، چون این مبلمان، در برابر نم باران بسیار مقاوم است، بنابراین قرار نیست همیشه نگران خیس شدن مبلمان و جابجا کردن آن ها باشید. 

 

دکوراسیون تراس در فصل پاییز

 

  • پهن کردن یک زیر انداز پشمی در تراس ویلا

با تغییر فصل، هوا نیز سردتر می شود، و قطعا شما عزیزان در فصل پاییز، در تمام روز نمی توانید در تراس بمانید، بنابراین برای اینکه حس و حال گرم، در تراس ویلای خود در فصل پاییز، احساس کنید، می توانید، یک زیر انداز زیبای پشمی، پارچه های خز دار و پتو های پشمی و... در تراس ویلا، پهن کنید، تا در صورت تمایل روی آن بنشینید و از گرمای آن استفاده کنید.

 

  • چیدن کوسن هایی به رنگ قرمز و زرد و نارنجی در تراس

رنگ ها توجه را به خود جلب می کند، یکی از راهکارهایی که برای دکوراسیون تراس می توانید، از آن استفاده کنید، قرار دادن تعدادی کوسن و بالشتک روی تراس به رنگ های زرد و نارنجی و قرمز می باشد، که فضای تراس شما را زیباتر می سازد، و همچنین، می توانید از کوسن هایی با جنس پشمی، پارچه های خز دار و پرز دار و... که مناسب فصل پاییز می باشد، استفاده کنید. 

 

دکوراسیون تراس در فصل پاییز

 

  • استفاده از شمع های زرد و نارنجی در تراس ویلا

با قرار دادن تعدادی شمع های نارنجی و زرد در قسمت های مختلف تراس، می توانید حس و حال شاعرانه ای به وجود آورید، با روشن شدن شمع ها، فضای تراس شما به فضایی گرم و لطیف تبدیل می شود، و برای اینکه رایحه ی دل انگیزی در فضای تراس شما پراکنده شود، می توانید در ظرف شمع، تعدادی چوب دارچین و یا برگ های خشک پاییزی، به همراه پوست مرکبات قرار دهید، تا با سوختن شمع، عطر و حس و حال آرامش بخشی، در فضای تراس تان پراکنده شود.

 

  • قرار دادن گل های پاییزی در تراس ویلا

یکی از ترفندهایی که باعث می‌ شود، دکوراسیون و فضای تراس تان زیباتر شود، استفاده از تعدادی گل یا گیاهان پاییزی در تراس می باشد، در واقع شما می توانید، تعدادی گلدان با گیاهان پاییزی که رنگ برگ های آنها، هارمونی زیبایی با حال و هوای تراس شما ایجاد می کند، استفاده کنید، و یا همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، در یک گلدان شیشه ای، تعدادی گل های رنگارنگ، با رنگ های زرد و قرمز و نارنجی قرار دهید و آن را در گوشه ای تراس بگذارید، و فضای تراس تان را دلنشین تر کنید، باید بیان داشت، که گل هایی با رایحه ی دل انگیز و ظاهر زیبا مانند گل نرگس، گل بگونیا و گل کوکب می تواند، در فصل پاییز، گزینه ی مناسبی برای انتخاب باشند.

 

  • قرار دادن فانوس و چراغ های تزئینی در تراس ویلا

 نورپردازی، همیشه دکوراسیون را زیباتر و جذاب‌ تر می‌ کند، برای تراس می توانید، از فانوس های ایستاده و یا فانوس های آویز استفاده کنید، و فضای گرم و دلنشینی با نور های ملایم ایجاد کنید، همچنین می توانید، از ریسه‌ های نورانی، در هر جایی از تراس به کار ببرید، و با کمی خلاقیت،  با توجه به سبک طراحی و دکوراسیون تراس، فضای خاصی را به وجود آورید.

 

دکوراسیون تراس ویلا در فصل پاییز

 

 در کلام آخر؛

دکوراسیون، با رنگ های طلایی، زرد، قرمز و نارنجی در فصل پاییز می تواند، حال و هوای تراس شما را  به حال و هوای پاییز نزدیک کند، با کمی خلاقیت، و استفاده از وسایل و امکانات مناسب، می توانید، دکوراسیون عالی، برای زیباتر شدن تراس خود رقم بزنید، استفاده از شمع های معطر، روشن کردن عود، قرار دادن میوه های خشک درون ظرف، استفاده از برگ های خشک شده ی پاییزی، فانوس های نورانی و ریسه نورانی، پتوهای پشمی، صندلی های چوبی و حصیری و... می تواند، یک دکوراسیون پاییزی برایتان به ارمغان آورد.

 



از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بوده اید، از شما سپاس گذاریم، باید بیان داشت، که تیم مشاورین ویلا دنیز، پس از سال ها فعالیت در زمینه ی، خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، آماده ارائه مشاوره رایگان، به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند، از این سوی، برای دریافت، هر گونه مشاوره و کسب اطلاعات در مورد ویلا، زمین، امکانات و.... می توانید، از مشاوره ی رایگان ویلا دنیز بهره ببرید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

 لینک پیشنهادی سایت ویلا دنیز؛

خرید ویلا سند دار در شمال

خرید ویلا لاکچری

خرید ویلا دوبلکس