یکی از دلایلی که اکثر افراد، اقدام به خرید ویلا باغ می نمایند، داشتن فضای باز می باشد، زیرا اکثر افراد دوست دارند، در محیطی باز که به طبیعت زبیای شمال دسترسی دارد، سپری کنند، یکی از اهداف بعد از خرید ویلا در شمال، طراحی و دکوراسیون فضای باز، ویلا می باشد، بنابراین خرید مبلمان برای فضای باز ویلا، یکی از اهداف شما بعد از خرید ویلا خواهد بود، اما برای خرید مبلمان، باید به نکاتی اعم از؛ کیفیت مبلمان، نوع پارچه، متریال بکار رفته و... توجه کنید، در این مقاله قصد داریم، نکاتی که در هنگام خرید مبلمان که باید به آن توجه کنید، اشاره کنیم، پس ما را با نگاه گرمتان تا انتهای آگهی همراهی کنید.

 

خرید مبلمان برای فضای بازی ویلا

 

یکی از سوالاتی که باید به آن پاسخ دهید، این است که، هدف شما از خرید مبلمان برای فضای باز چیست؟

 پاسخ به این سوال می تواند، نوع مبلمانی که مناسب فضای شما و خواسته ی شما را باشد، تعیین کند.

 

* پیش از خرید مبلمان، آن را امتحان کنید

باید، اولین معیار برای خرید مبلمان فضای باز، راحتی آن می باشد، زیرا شما زمانی می توانید، از فضای باز و از مبلمانی که برای دکوراسیون و... برای ویلا در نظر گرفته اید، استفاده کنید که مبلمانتان، راحت باشد، و شما احساس راحتی کنید، ممکن است ظاهر یک مبلمان به قدری وسوسه انگیز و زیبا باشد، که شما به راحتی و کیفیت آن توجه نکنید، و سریع اقدام به خرید آن نمایید، و ممکن است این مبلمان، سفت و سخت باشد، و شما از خریدتان ناراضی باشید، و یک موضوع مهم دیگری که می توان به آن اشاره نمود، دوره ی تکنولوژی و خرید های آنلاین و اینترنتی می باشد، در واقع خرید مبلمان برای فضای باز و... چیزی نیست که بتوانید ندیده و بدون امتحان کردن آن را خریداری کنید، پس برای خرید مبلمان به صورت اینترنتی دقت و توجه بسیار نمایید.

 

* تمیز کاری مبلمان فضای باز باید راحت و بی دردسر باشد

جنس و متریال مبلمان مخصوص فضای باز، متفاوت می باشد، در واقع مبلمان باید، برای حمل و نقل و حتی تمیز کاری راحت و بدون دردسر باشد، مبلمانی که در فضای باز قرار گرفته اند، احتمال آنکه در مسیر وزش بادهای بهاری، برگریزان های پاییزی، برف و باران زمستانی و گرد و غبار تابستان و...  قرار بگیرند، زیاد است، بنابراین، اگر مبلمان سریعا کثیف شوند، حتما باید برای تمیز کردن آن اقدام کنید، زیرا مبلمان هایی که دارای جنس های آسیب پذیر و سخت هستند و به راحتی آلوده می شوند، و تمیز کردن آن ها نیز سخت می باشد، اما یک سری از محصولات با توجه به نوع متریال، بسیار مناسب فضای باز می باشند، برای مثال، مبلمان های حصیری، می توانند گزینه ی مناسبی، برای فضای باز باشند، زیرا آلودگی را کمتر جذب خود می کنند و مناسب فضای باز می باشند.

 

* مبلمان فضای باز باید در برابر تابش آفتاب مقاوم باشد

فضای باز، دارای مزایا و معایبی می باشد، که حتما قبل از انجام هر کاری، باید تمامی عوامل ها را مورد بررسی قرار دهید، مبلمانی که در فضای باز تعبیه می شوند، در واقع در معرض آفتاب قرار خواهند گرفت، نور و تابش آفتاب به صورت مستقیم، باعث آسیب به مبلمان می شود، بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدگی مبلمان، باید به دنبال خرید مبلمانی باشید، که در برابر تابش آفتاب مقاوم باشد و دچار ترک خوردگی و تغییر رنگ نشود، و به شما پیشنهاد می شود، که به سراغ مبلمان چوبی با پارچه های مقاوم، بروید، زیرا انتخاب خوبی برای فضا باز می باشند.

 

* پیش از خرید مبلمان مکان تعبیه آن را انتخاب کنید

حتما قبل از خرید مبلمان، باید مکان مبلمان را مشخص کنید، و با توجه به مکانی که مبلمان، باید در آن منطقه قرار گیرند، بر اساس آن فضا، اقدام به خرید مبلمان نمایید، زیرا برای مشخص نمودن؛ تعداد نفرات مبل، رنگ و مدل و...  باید اول مکان مبلمان را انتخاب کنید.

 

خرید مبلمان برای فضای باز ویلا

بیشتر بخوانید؛ مزایا و معایب ویلا استخردار در شمال چیست؟

 

* خرید مبلمان فضای باز با طرح های خلاقانه

طرح های متفاوتی از پارچه مبلمان به صورت کلاسیک و هنری وجود دارد، و شما می توانید خلاقانه پارچه هایی با طرح های هنری، طرح طبیعت، رنگ های روشن و... اقدام به انتخاب نوعی از مبلمان نمایید، تا فضای ویلای خود را به فضایی پر انرژی و دوست داشتنی تبدیل کنید.

 

* برای مبلمان فضای باز خود یک زیر انداز مناسب تهیه کنید

همانطور که می دانید در فضای باز، انواع حشرات موذی، گرد و غبار، برگ ریزان و... وجود دارد، این عوامل ممکن است، به مبلمان شما سرایت کند، و نیز می تواند، باعث خرابی آن ها در مدت زمان کوتاهی شود، برای جلوگیری از این کار می توانید، برای مبلمان فضای باز خود، یک زیر انداز مناسب و البته زیبا و استاندارد تهیه کنید، تا مبلمان در برابر رطوبت، تابش خورشید، حشرات و... در امان باشد، طرح ها و نقش های بسیاری برای زیرانداز وجود دارد، که می توانید با طرح مبلمان فضای باز ست کنید. 

 خرید مبلمان برای فضای باز

بیشتر بخوانید؛ چک لیست‌ هایی برای خرید ویلا نوساز در شمال

 

* از فروشنده ضمانت نامه دریافت کنید

حتما برای خرید مبلمان، به فروشگاه های که ضمانت نامه تحویل می دهند، اقدام به خرید کنید، زیرا مبلمان های مناسب فضای باز، نسبت به مبلمان خانگی حساس تر می باشند، و این مبلمان ممکن است، در برابر تابش آفتاب و در برابر رطوبت و... مقاومت نداشته باشد، از این سوی در مدت زمان کم دچار آسیب می شود، بنابراین پیش از خرید مبلمان فضای باز، حتما نسبت به دریافت ضمانت از فروشنده اقدام کنید، و از او ضمانت نامه ی معتبر بخواهید.

 



از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید، از شما سپاس گذاریم، اگر شما هم، جزو افرادی هستید، که به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال می باشید، باید پیش از معامله، از یک کارشناس حرفه ای کمک بگیرید، بنابراین توصیه می شود، به مشاورین مجرب ویلا دنیز، در امر هر گونه خرید ویلا در شمال، در خواست مشاوره کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.