چنانچه بخواهیم، در باب شهر آمل، و دهستان، اطراف این شهر، صحبت کنیم، باید بیان داشت، آمل، یکی از قدیمی ترین شهرهای استان، مازندران است که، بر اساس تاریخچه موجود، از قدمتی، بیش از 3 هزار سال، برخوردار است، این شهر، جزء مناطق با ارزش، مازندران محسوب می گردد، و دارای، فرهنگی، اصیل است.

 

همانطور که می دانید، آمل به جهت، موقعیت جغرافیایی، در گروه، شهرهایی با بافت جنگلی، قرار گرفته است، و همچنین، به خاطر همجواری با، منابع طبیعی همچون، دریا، موقعیتی ایجاد گشته، تا سالانه شاهد جذب توریست، و سرمایه گذار باشیم، همچنین قابل ذکر است، وجود زمین های شالیزار، و جنگلهای سرسبز، در اطراف آمل بخصوص روستا، باعث زیبایی و کسب درآمد اهالی این خطه گشته است، و باید به اطلاع شما کاربران برسانیم که، هر شهر و استانی، دارای روستاها و محلاتی هستند که، با این وجود، یک شهر را تشکیل داده اند، حال این خطه و دیار هم، از قاعده مستثنی نیست، و شهر آمل، در اطراف خود، روستاهایی را جای داده که، زمینه های رشد و ارتقای مالی، و همچنین یک زندگی ساده و آرام تر، را فراهم کرده است، از این رو املاک ویلا دنیز، در این مقاله، قصد دارد، به یکی از روستاهای اطراف، بپردازد، پس با ما همراه باشید.

 

شهرستان آمل و روستاهای اطراف 

 

 



روستای حسین آباد کجاست؟



 

 

روستای حسین آباد لیتکوه، از توابع، شهرستان آمل، می باشد، که با توجه به نوع محل قرارگیری، از جهت شمال، همجوار. با روستای  کوسه رز، از جنوب به روستای مسکون، از شرق و غرب، به روستای پیشگون و تازه آباد، ارتباط دارد، یکی از مزیتی که این روستا، را در برگرفته و دیگر مناطق اطراف از این گزینه، بهره مند می شوند، وجود شبکه بهداشت است، که ۱۵ روستا، را تحت پوشش خود قرار داده است، همچنین، به علت، نوع آب و هوای حاکم بر این خطه، این استان را، شرجی کرده است، اما روستای حسین آباد، به علت، نزدیک بودن با مناطق کوهستانی، از شدت شرجی بودن آب و هوا، کاسته شده است، زیرا بسیاری از افراد، به سبب بیماری ها، و یا دیگر مشکلات، و ... تمایل، به زندگی در مناطق مرطوب، و شرجی شمال را ندارند، و اطلاع رسانی این موضوع، شاید برای بسیاری از افراد، سودمند باشد، چنانچه بخواهیم از شغل، و حرفه، مردمان این روستا، و محیط های اطراف بگوئیم، باید بیان داشت، حرفه ی اصلی، اهالی این روستا: کشاورزی و باغ داری است، و در کنار آن، به پرورش، نهال مرکبات، و صیفی جات مشغول هستند، از امکانات این روستا می توان به داشتن مدرسه، نانوایی، انواع سوپرمارکت، زمین مختص ورزش، و فوتبال، مسجد، بهداشت و... اشاره نمود.

 

روستای حسین اباد

 

 

 



مسیرهای ارتباطی، به روستای حسین آباد



 

* جاده هراز:

چنانچه بخواهید از جاده ی کوهستانی و زیبای هراز، به شهر آمل و روستای حسین آباد سفر کنید، این راه مذکور، یکی از سریع ترین و کوتاه ترین، مسیرهای ارتباطی، از لحاظ: مسافت، ترافیک، و ... می باشد، و بطور دقیق، می بایست مسافتی، حدود، 202 کیلومتر، و در مدت زمان،4 ساعت  طی کنید.  

قابل ذکر است، چنانچه بخواهید، بهد از ورود به استان مازندران، شهرستان آمل، به روستای حسین آباد برسید، باید بطور دقیق به شما کاربران گفته شود که: بعد از منطقه هلومسر، می بایست وارد، کمربندی امامزاده عبدالله شوید، و در انتهای مسیر کمربندی، وارد مسیر ارتباطی آمل به چمستان می شوید، و بعد از عبور از روستای ولیسده، به روستای حسین آباد می رسید. 

 

 

 

* جاده چالوس:

جاده چالوس، یکی دیگر از، مسیرهای ارتباطی، به استان مازندران است، و این جاده سرسبز، و زیبا از میان شهر کرج، واقع عبور کرده، و در انتها به، چالوس، در استان مازندران می رسد، وجود چشم‌ اندازهای بی‌نظیر، در محور چالوس، این جاده را، بسیار زیبا، و پر طرفدار کرده است، این مسیر، سرسبزی و زیبایی، خاصی دارد، و همواره دارای، جاده های پرپیچ و خم می باشد، در نتیجه این مسیر طولانی تر است، چنانچه بخواهید از این مسیر، به روستای مد نظر برسید، باید بعد از،گذر از تهران، وارد جاده چالوس شوید، و در نهایت به شهر چالوس رسیده، و از طریق، کمربندی نور، به آمل، وارد چمستان شوید، و بعد از گذر از این شهر، وارد سه راهی ولیسده، می شوید، حال، روستای حسین آباد، بعد از منطقه مسکون، در سمت چپ قرار گرفته است.

 

مسیر عبوری روستا

 

 



سرمایه گذاری در، روستای حسین آباد 



 

 

روستای، حسین آباد، یک منطقه ی؟ خوش آب و هوا، و پر از، درختان مرکبات می باشد، که دارای فضای بسیار مناسبی، برای تفریح، استراحت و همچنین، ایجاد حس آرامش، می باشد، این روستا، یکی از گزینه های مناسب، برای سرمایه گذاری در سال های آینده، می باشد، و یکی از این گزینه ها، خرید ویلا، و‌ زمین می باشد، قابل ذکر است، در این روستا، و دیگر مناطق اطراف، ویلاهایی با متریال متفاوت، و در سبک های گوناگون، اجرا گردیده است.

یکی دیگر از مزیتهایی که در  این روستا، وجود دارد، وجود، بخش های مستقل، با نام شورای اسلامی، و دهیاری می باشد، و این فعالیتها و تلاش های مسئولین، شورای اسلامی، و دهیاری، در انجام فعالیت ها، برای رونق و آبادی روستا، بسیار ستودنی است.

 

سرمایه گذاری در روستا


چنانچه، در فکر سرمایه گذاری، و‌ حفظ ارزش مالی خود هستید، و از این رو شمال را بهترین مکان، در این راه می دانید، خرید ویلا در شمال، یا، خرید زمین، در روستای حسین آباد، و‌ دیگر مناطق اطراف، به شما پیشنهاد می شود، همچنین مشاورین و متخصص املاک ویلا دنیز، با توجه به سلایق شما کاربران، ویلایی همچون: ویلا دوبلکس، لاکچری، ویلا نیم پیلوت،  و... در راهنمائی، و مشاوره به شما، در خدمت است، تنها کافیست، با این مجموعه تماس بر قرار کنید، تا یک معامله سودمند، و امن را تجربه کنید.