کمربندی امامزاده عبدالله

در سال های اخیر موج مهاجران و خرید ویلا در شمال به بالترین حد خود رسیده است. زیرا با توجه به وضع اقتصادی مردم سعی می کنند پول هایشان را با خرید ویلا در شمال سرمایه گذاری کنند. و از طرفی شمال کشور ارزانترین مقصد برای تفریح و گردش و قابل دسترس برای پایتخت نشینان می باشد.

تمامی این عوامل دست به دست هم داده است تا شهرهایی مانند چمستان و آمل و روستاهای جنگلی آن برای ویلاسازی و سرمایه گذاری شناخته شود. زمنی که برای یک منطقه فرصت و پتانسیل اقتصادی بوجود می آید، باید امکاناتی مانند درمانگاه ها، پمپ بنزین، سوپر مارکت نانوایی و در کنار همه ای اینها راه های دسترسی به خوبی فراهم شود. یکی از تدابیری که مسولین در این راستا اندیشیده اند، برای ساخت و افتتاح کمربندی امامزاده عبدالله که جدیدترین کمربندی شهر آمل می باشد، اقدام نموده اند.

 

ترافیک شمال

 

کمربندی امامزاده عبدالله در 5 کیلومتری شهر آمل، قبل از مجتمع اکسین قرار دارد. در واقع علت ایجاد کمربندی امامزاده عبدالله این بوده است که، افرادی که در حومه جاده نور و آمل به چمستان ویلات خریده اند، و تعطیلات و آخر هفته به شمال می آمدند، وقتی جاده هراز را در پیش می گرفته اند باید از داخل شهر آمل عبور می کردند. که این امر باعث ترافیک شدید در شهر آمل و کلافگی مردمان می شده است. در نتیجه با ایجاد این کمربندی ( به طول 10 کیلومتر)  افراد بدون عبور از داخل شهر و با کوتاه کردن مسیر هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ مسافت با دسترسی راحت به مقصد خود می رسند. پس می توان گفت کمربندی امامزاده عبدالله میانبر بین آمل و جاده چمستان می باشد.

 

برای دیدن این مسیر بر روی نقشه کلیک کنید.

 

 کمربندی امامزاده عبدالله

 

 

جاذبه ها و امکانات کمربندی امامزاده عبدالله:

 

امکانات رفاهی:

این مسیر که به عنوان مسیر اصلی مسافران از استان های مرکزی و سایر نقاط کشور به شهر های آمل، چمستان، نور و … می باشد. ابتدای این مسیر دارای  بیمارستان امام خمینی که از 5 سال گذشته تاسیس شده است و خدمات بسیار مهمی را ارائه می دهد. و همچنین در کنار آن  دانشگاه غیر انتفایی شمال این دانشگاه زیبا و جنگلی با داشتن دانشکده های فنی و مهندسی و تربیت بدنی، هتل المپیک، سالن های سرپوشیده ورزشی و استخر و... از امتیازات این منطقه می باشد.

بعد از پارک جنگلی شاهد شهرک صنعتی امامزاده عبدالله خواهید بود؛  این شهرک معروف آمل، در واقع یکی از قطب های اقتصادی مازندران می باشد. و کارخانجاتی چون لبنیاتی صالح و... در این شهرک می باشد.

از امتیازات بسیار مهم این منطقه داشتن پاسگاه اختصاصی امامزاده عبدالله می باشد، که فقط همین منطقه را پوشش می دهد، در نتیجه باعث ایجاد امنیت خاطر برای مسافران و ساکنین این منطقه می شود.

داشتن انواع هایپر مارکت، سوغات سرا، نانوایی، رستوران محلی، گلخانه، بازارچه محلی از دیگر امکانات این کمربندی می باشد. همچنین در انتهای این کمربندی بعد از 500 متر جایگاه پمپ بنزین قرار دارد.

 

/آبشار 

 

امکانات تفریحی:

زمانی که در مسیر کمربندی امامزاده عبدالله قرار می گیرید، بعد از بیمارستان در دو طرف خود پارک های جنگلی به نام هلومسر خواهید دید،  که این پارک با درختان چندین ساله و سر به فلک کشیده هرسال گردشگران زیادی را در خود مهمان می کند.

این کمربندی که در واقع یک جاده رویایی می باشد و با اینکه طول کمی دارد اما جاذبه های زیادی را در خود جای داده است، مانند جنگل عالی کیا سلطان که در سمت چپ کمربندی و در ارتفاعات با آب و هوای مطبوع قرار دارد. البته این منطقه بیشتر به امامزاده عالی کیا سلطان معروف می باشد.

از دیگر جاذبه های طبیعی و بکر و منحصر به فرد این منطقه آبشار سنگ درکا و پارک جنگلی عالش رود می باشد. این بهشت زیبا سالانه توریست و گردشگر زیادی را به خود جذب می کند.

همچنین روستاهای اسکو محله، روستای سهری، منطقه اسپند، روستای کاسمده، روستای خشکرود، روستای چندرمحله، روستای میخران، روستای چالیکیاده، روستای تلیران، روستای دیورز، چسبیده به این کمربندی می باشد. این روستاهای جنگلی و زیبا ارزان ترین و زیباترین ویلاها و زمین های شمال را در خود جای داده است. از آنجایی که این روستاها بسیار نزدیک به شهر و انواع امکانات رفاهی می باشد، روز به روز متقاضیان خرید ویلا و زمین در این منطقه افزایش می یابد. بنابراین این روستاها مناطقی با پتانسیل سرمایه گذاری بسیار بالا می باشد.

 

ویلا امامزاده عبدالله

 

خرید ویلا در حومه کمربندی امامزاده عبدالله به افرادی توصیه می شود که می خواهند در نزدیکترین روستا به جاده هراز ویلا بخرند تا هر زمان که ی خواهند جاده تهران را در پیش بگیرند، و همچنین در عین ارزان بودن به همه ی امکانات رفاهی و تفریحی نزدیک باشد. قطعا برای انتخاب ویلا در این منطقه باید از مشاوران معتبر و متخصص کمک بگیرید.

شما برای گرفتن هر گونه مشاوره خرید ویلا در کمربندی امامزاده عبدالله اعم از ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا سنددار و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص املاک دنیز مراجعه نمایید. مشاوران ویلا دنیز  با داشتن فایل های متنوعی از ویلا دوبلکس، ویلا نیم پیلوت، ویلا فلت، ویلا اقساطی و... در منطقه کمربندی جدید آمل، آماده خدمت رسانی به شما همراهان و سروران گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی دکمه مشاوره رایگان کلیک نمائید، تا سریعا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.