* * * فروشــ پایان معامله نیست بلکه شروعــ تعهدات ماست * * *

مجموعه ویلا دنیز

سایت ویلا دنیز منبع تخصصی آگهی های خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، به همراه مشاوران و متخصصان با تکیه بر یک دهه تجربه فروش بر بازار معاملات ملکی در شمال کشور، بر امن بودن و ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده، تمام تلاش خود را بکار می گیرید. و تاکنون توانسته چه در زمینه ی مدیریت وب سایت و تولید محتوا با انواع مقالات بروز و چه در زمینه مشتری مداری و انجام معملات ملکی بدون دردسر، رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید.

خرید ویلا و زمین، یکی از معاملاتی است که اگر مشتریان چه برای سرمایه گذاری چه برای گذراندن اوقات فراغت دست به خرید آن بزنند، باید از متخصصان و افراد باتجربه و مسلط به این کار کمک بگیرند، تا سر آنها کلاه نرود و معامله خوب و بدون دردسری داشته باشند. از این رو لازم است به مشاور املاکی که همیشه اطلاعات خود را بروز نگه میدارد، و نیازهای مشتری را به طور کامل درک کند، و با داشتن ارتباط مستقیم با فروشنده ملکی با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرارد. این مژده را به شما می دهیم که تیم مشااورین ویلا دنیز با سالها تجربه و خدمت، آماده ارائه چنین خدماتی به همراهان خود می باشد.

 

علت موفق شدن تیم ویلا دنیز در زمینه معاملات ملکی در شمال، داشتن صداقت و برقراری ارتباط صحیح با فروشنده است. ملک را همانطور که هست و بدون کم و زیاد و اغراق مزایا و معایبش را به خریدار می گوید تا خریدار بر اساس شرایط تصمیم به معامله آن بگیرد.

 

ویلا دنیز

 

خدمات تیم ویلا دنیز در معاملات ملکی شمال کشور

 

1) جلوگیری از کلاهبرداری با احراز هویت طرفین معامله:

هر روز کلاهبرداری املاک شمال کشور با روش های جدید رو به افزایش است، اما مشاورین ویلا دنیز با استفاده سیستم ICT  در معاملات ملکی؛ اصالت سند و احراز هویت فروشنده و... را بررسی می کند.

بعضی از فروشندگان کلاهبردار با در دست داشتن سند به صورت جعلی آن ویلا یا زمین را به چند نفر می فروشند، اما مجموعه ویلا دنیز تا هویت طرفین معامله را بررسی و از صحت آن مطمئن نشوند، اقدام به معمامله نمی کند.

احراز هویت به اقداماتی مانند بررسی کردن «ممنوع المعامله» نبودن طرفین قرارداد از طریق دریافت شناسنامه و کارت ملی از طرفین معامله و مطمین بودن از اینکه دو طرف معامله دارای اهلیت قانونی و از سلامت کامل عقلی برخوردارند. این دو موضوع تا 50 درصد موارد از کلاهبرداری جلوگیری می شود.

 

 

 

2) بررسی و کارشناسی ملکِ فروشی:

هر فروشنده ای که اقدام به فروش ویلا و زمین خود در شمال می کند، و فروش آنرا به مجموعه ویلا دنیز می سپارد. کارشناسان متخصص ویلا دنیز در ابتدا وضیعت سند ویلا و زمین و نوع کاربری و بافت آنرا مشخص می کند.

بعضی از ویلاها دارای سند رسمی و اکثر ویلاهای شمال خصوصا در خطه چمستان دارای سند شورایی و.. می باشد. سندهای رسمی که در اداره ثبت اسناد به تایید می رسند، کاملا معتبر هستند. اما سند های بنچاق و شورایی که توسط اداره ی خاصی ثبت نمی شود و فقط به مهر و امضای دهیار و شورای محل می رسد فاقد اعتبار قانونی است و ممکن است دچار مشکل و دردسر شوید. اما در مقابل ویلاهای بدون سند رسمی قیمت ارزانتری دارند، در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال خرید چنین ویلاهایی هستند. مشاوران ویلا دنیز اینگونه ویلاهارا بررسی کرده و در قالب ویلاهای آماده به فروش در اختیار مشتری قرار می دهد.

همچنین مشاوران ما به بازدید کامل و جامع از ویلا می اندازد، توضیحات و شرح حال ویلا و زمین را به طور کامل به همراه عکس های همه جانبه و باکیفیت پیوست می کند. و در سایت ویلا دنیز به نمایش در آورده تا متقاضی بتواند ویلاهای موردنظرش را کاملا بررسی نماید.

 

ویلا دنیز

 

3) مشاور دو طرفه در معاملات ملکی:

مشاوران مجموعه ویلا دنیز، همزمان هم به خریدار و هم به فروشنده مشاوره می دهند. هیچگاه یک جانبه قضاوت نمی کنند و شرایط را برای دو طرف به طور کامل و در نهایت صداقت توضیح داده و معامله را با رضایت دو طرف و بدون اینکه ضرری به خریدار و فروشنده برساند، انجام می دهد. زیرا یکی از شعارهای مجموعه ویلا دنیز، ( فروش پایان معامله نیست! بلکه شروع تعهدات ماست!) می باشد.

 

4) تنوع در فایل های مورد فروش انواع ملک

یکی از بهترین مزایای مشاوران ویلا دنیز، داشتن دستی پر در مقابل مشتری است. به دلیل داشتن سالها تجربه ی مجموعه ویلا دنیز، فروشندگان ویلا و زمین مستقیما و بدون واسطه با مشاوران ویلا دنیز در ارتباط هستند. همچنین به دلیل اعتماد همراهان و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال با مجموعه ویلا دنیز، بسیاری از املاک های همجوار فروش فایل های خود را به مجموعه ویلا دنیز واگذار می کند.

اگر به دنبال خرید هر گونه ویلا اعم از، دوبلکس، همکف، فلت، تریبلکس، استخردار، جنگلی، ساحلی، ارزان، لاکچری، مدرن، سنددار  و... در مناطقی مانند نور، چمستان، آمل، نوشهر، رویان، رامسر و... هستید یا متقاضی خرید زمینی با کاربری مسکونی، زراعی با قیمت ارزان هستید، ویلا دنیز شمارا دست خالی بر نمی گرداند.

 

 ویلا دنیز

 


 

تماس با ما

مدیریت   09106180328  مهندس پاکدل

پشتیبان سایت     09199916799  مهندس شاه حسینی

 

تیم ویلا دنیز همواره آمادگی لازم جهت انجام و مشارکت در امر خرید و فروش و یا همکاری با سایر دفاتر املاک را دارد.