شمال ایران، به سبب وجود آب و هوای پاکیزه و امکانات تفریحی گردشگری، و همچنین وجود منابع طبیعی و ...، این خطه را نسبت به سایر شهرهای دیگر، متمایز ساخته است، و همین ویژگی های ناب، موجب گشته خرید ویلا در این خطه، با هدف سرمایه گذاری افزایش یابد.

 حال باید بیان داشت، سبک و ساختار اینگونه بناها با توجه به محیط، بودجه، سلایق، و‌ ... متفاوت است، و قابل ذکر است هر نوع از این ویلاها، به نوبه خود، پرطرفدار و محبوب می باشند که از این رو، در این مقاله قصد داریم، به یک نوع از این ویلا، با امکاناتی نذیر استخر صحبت کنیم، پس توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر، با املاک ویلا دنیز همراه باشید.

 

طرفدار استخر

 

 

قابل ذکر است، چنانچه قصد معامله در حوزه بازار مسکن، و مخصوصا از نوع بناهای استخردار هستید، باید حتما قبل از معامله، به تمام جوانب و مزایا و معایب، و ... توجه کنید، امروزه بیشتر متقاضیان سعی می کنند ویلا و یا ساختمان هایی خریداری کنند که، تمامی امکانات رفاهی را، در خود جای داده باشند و یکی از این امکانات، استخر می باشد، و بسیاری معتقد هستند خرید اینگونه ویلاها، دلیلی جز، استفاده تمام فصول و عدم زمان بندی خاص می باشد، و در ادامه باید بیان داشت، استخر ها در بناهای شمالی، با توجه به متراژ، سبک، زیبایی، متریال و...،  دارای انواع گوناگونی می باشد، که قرار است در این بخش به مدل های سازه ای و اجرایی استخر، در نمونه های سر پوشیده و سرباز بپردازیم.

 

 استخر سرپوشیده یا رو باز

 

 



•• ویلا، با استخر، سرپوشیده •• 



 

 

منظور از ویلا، با استخر سر پوشیده، این است که، در محوطه داخلی ساختمان، فضاهایی با عملکرد استخر و با سیستم گرمایشی و سرمایشی، تجهیز گشته اند، و این امکان را برای ساکنین فراهم می کند، تا بتوانند، از این محیط در تمامی ساعات، و همچنین تمام فصول سال، استفاده کنند.

 

 

مزایای استخر سرپوشیده

 

* وجود امنیت، و امکان استفاده همه ساعته از استخر

*  حفظ حریم خصوصی

 

 

قابل ذکر است وجود جکوزی، استخر، و ...، در هر ساختمانی، به نوعی از امکانات و امتیازات ساختمان محسوب می گردد، و این بناها را در زمره، ویلای لوکس قرار می دهد، حال باید به این نکته هم اشاره نمود، بسیاری از افراد به دلایل مختلفی، از استخر استفاده نمی کنند، و فقط این امکانات را، برای استفاده مهمانان، و یا زیبایی بیشتر ساختمان می پسندند، و به همین جهت، به اینگونه متقاضیان پیشنهاد می شود، ویلاهایی با استخر های روباز را خریداری کنند زیرا، به صرفه تر می باشد.

 استخر سر پوشیده

 

 

 مزایا و معایب، استخر های روباز 

 

چنانچه بخواهیم از مشکلات و مزایای، اینگونه استخرها صحبت کنیم، باید ذکر داشت:

• عدم نیاز به سیستم های، تنظیم دما

• صرفه جویی، در هزینه ساخت

اما در خصوص معایب، باید اشاره کرد، این نوع استخرها، در همه حال نیاز به پاکسازی و تمیز کاری می باشند، و نیاز به حفاظ در برابر امنیت، و سلامت افراد خردسال می باشد، و همچنین، در تمامی فصول، نمی توان از این فضا استفاده کرد و همچنین، نیاز به محوطه سازی، زیباسازی، و ... دارد.  

 

 

در مبحث نگهداری استخر، در دو سازه اجرایی، باید اشاره داشت، کنترل و حفظ آب های موجود در استخر، یکی از اولویت های این محیط می باشد، زیرا عدم دقت در این موارد، می تواند موجب امراض پوستی، و بروز بیماری های مختلف گردد، همچنین وجود آسیب و مشکلات استخر، نیاز مبرم و جدی به تعمیرات و بازسازی دارد، چنانچه از سر کاهلی، به این موارد دقت نکنید، می توانید خسارات جدی به استخر وارد کنید، در ادامه باید بیان داشت، موارد مختلف دیگری برای نگهداری از استخر الزامی است، که مربوط به بخش فنی محوطه است، که می بایست بر اساس تایم بندی های مختلف، از افراد خبره و متخصص در این امور بهره گرفت.

 

چنانچه بخواهیم از دیدگاه زیباسازی و بصری، به محیط بیرونی ساختمان نگاه کنیم، اجرای استخر، یکی از قسمت ‌های برنامه ریزی، برای محوطه سازی ویلا، و چشم نواز کردن بیرون بنا محسوب می گردد، امروزه، زیباسازی محیط بیرونی، همانند دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت می باشد، آنچه مورد اهمیت است این می باشد که، طراحی استخر نه تنها، زیبایی محوطه ویلا را تعیین می ‌کند، بلکه به ارزش ملک می افزاید.

 

 استخر روباز

 

 



•• قیمت، ویلای استخردار •• 



 

 

تمامی قیمت ویلاها، با توجه به موقعیت، سبک، و ... متفاوت می باشد، اما چنانچه می خواهید ارزش و نوع سود دهی، در آینده را بسنجید، در ابتدا باید نوع ویلا، منطقه، امکانات داخلی، مدرن بودن، و ... را بسنجید، و همچنین بهترین گزینه، مشاوره های مناسب، از افراد خبره و حرفه ای، در این زمینه ها می باشد، همچنین باید اشاره داشت، فصل های مختلف سال، در قیمت گذاری ملک و مسکن تاثیرگذار است. 

 قیمت ویلای استخر دار

 

 در انتهای مقاله، باید بیان داشت، امروزه وجود امکاناتی نظیر استخر در قسمت داخلی ساختمان، همواره مورد اهمیت و استقبال می باشد، استخر داخل ویلا علاوه بر جنبه زیبایی، به قیمت و ارزش مکانی می افزاید، و چنانچه قصد بازسازی و یا ساخت ویلاها با اینگونه امکانات را دارید، می بایست در ابتدا با اجراکنندگان ساختمان خود مشورت کنید، تا شرایط پروژه ساخت و ساز تعیین گردد، در این میان بسیاری از مالکان ویلاهایی که، فاقد اینگونه شرایط هستند، با مشارکت و مشاوره با اجراکنندگان ساختمان در صورت مساعد بودن شرایط، انجام می دهند، از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزارم با آرزوی موفقیت، و‌ سربلندی.

 

""  لینک های پیشنهادی ""

خرید ویلا استخردار

خرید ویلا استخردار نزدیک دریاچه

خرید ویلا لاکچری

فروش ویلا مستقل