" سرمایه گذاری در چمستان" 

 

چمستان، یکی از شهرهای توریستی_گردشگری خطه ی مازندران محسوب می گردد، و این منطقه جنگلی، علاوه بر زیبایی و محیط بکر طبیعی، دارای فرصت های اقتصادی، در جهت سرمایه گذاری و‌... می باشد، زیرا امروزه انبوه سازی و ویلاسازی های شخصی و ...، در این محیط افزایش یافته، که از این محیط یک فضایی رو به پیشرفت ساخته است.‌

و قابل ذکر است، مالکان شهر چمستان، با فروش ملک ساختمان های خود، راه را برای افراد غیر بومی باز کرده اند و از همین رو، انواع ویلا در این محیط ساخته شده که با توجه به ویژگی های مختلف، دارای قیمت های متفاوت می باشد، و باید ذکر نمود هر شخصی، با توجه به سلیقه خود هر نوع ویلایی را، انتخاب می کنند، ولی یکی از انواع ویلاهایی که، در این محیط همانند دیگر بناها بسیار پر طرفدار است، ویلای شهرکی می باشد که در ادامه مفصل به این موضوع پرداخته می شود.

 

امروزه افراد ساکن کلان شهرها، خواستار خرید ملک و مسکن، در مازندران و گیلان می باشند، و بیشتر متقاضیان به دلیل عدم حضور ثابت ترجیح می دهند، ویلاهایی محافظت شده و یا مجهز، به سیستم هوشمند را فراهم کنند، و قابل ذکر است، اصول و قوانین اینگونه، خرید و فروش ویلا در شمال، با سایر ویلاهای شخصی همچون: ویلا شهرکی، یا ویلا ساحلی، جنگلی، و ... متفاوت است، زیرا شرایط و معیارهای هر ویلا و شهرک، با سایر مناطق فرق دارد.

 

همانطور که اطلاع دارید، مناطق مختلف مازندران دارای درجه بندی، از نظر ملک، قیمت رشد و ترقی، معروفیت و ... می باشند، و یکی از این مناطقی که امروزه رو به رشد است و مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته، به نام چمستان معروف است، و این منطقه به دلیل نوع زمین ها، و شورایی بودن بسیاری ملک و زمین، همواره توصیه می شود، اولین اقدامی که در انتخاب یک ملک و ویلا در نظر می گیرید، سند دار بودن آن باشد، زیرا امروزه سودجویان در این منطقه، به ساخت و ساز ویلاهای شخصی و شهرکی، در زمین هایی با کاربری غیر مسکونی، و یا شورایی، و ... پرداخته اند، از این رو با اعلام مشخصات بالا، همواره پیشنهاد می شود در هنگام چنین معاملات پر هزینه ای، حتما از افراد با سابقه و مشاوران مجرب مجموعه ویلا دنیز، در تماس باشید.

 سرمایه گذاری در شمال

 

 

 

"  نکات مهم، برای، خرید ویلای شهرکی "

 

قابل ذکر است، قبل از هر گونه اقدام، و ثبت سند می بایست نوع، و سبک، ویلای مد نظر خود را انتخاب کنید، و چنانچه مدنظر داشته باشید چه نوع ویلایی می خواهید، سریع‌ تر آن را خریداری می‌کنید، همچنین قابل ذکر است، چنانچه قصد دارید ویلا شهرکی انتخابی خود را، در منطقه خاص خریداری ‌کنید، می بایست، یک فهرست کامل از ویلاهای شهرکی، منطقه مورد نظر را تهیه کنید، و همچنین پیشنهاد می‌شود، برای انتخابی سودمند، از مشاوران بومی منطقه بهره بگیرید.

از دیگر ویژگی های که، در خصوص ویلای شهرکی در مازندران، می توان به ویلاهای اشاره کرد که، بطور کلی در مجموعه‌های مسکونی، و در یک محدوده ی خاص ساخته می شوند، و به عنوان یک مجموعه متمرکز، راحت‌تر می‌توان ویلای مناسب را گزینش نمود، این در حالی است که سایر ویلاها، به صورت مجزا و پراکنده ساخته می شوند‌، محوطه ویلاهای شهرکی، به صورت مشترک اما با امنیت بالا، برای تمام واحدها محسوب می‌ گردد، در حالیکه ویلاهای مجزا، محدوده اختصاصی دارند.

 

 

از دیگر ویژگی هایی که، در این خصوص رواج دارد و می بایست به آن توجه نمود، مسئله استاندارد بودن معاملات می باشد، و خرید ویلا شهرکی در شمال، بدین مفهوم است که تمامی قراردادها می بایست، مطابق دقیقاً اصول و قوانین خاصی تنظیم گردد، و از خرید و فروش ویلاهایی که دارای مشکلی همانند: رهن بانک، کاربری های غیر مسکونی و ... هستند دوری کنید.

 

در خصوص خرید اینگونه بناها، در ابتدا باید نوع موقعیت مکانی را مد نظر گرفت، زیرا ویلاهای شهرکی در منطقه خوش آب و هوا، یا در نزدیک ساحل وجود دارند و به طور کلی، مد نظر داشتن این شرایط می‌تواند روند معاملات را سرعت بخشد، همچنین اگر برای خرید ویلا شهرکی، به بودجه مالی و کمک هزینه مالی نیاز دارید، پیشنهاد می شود، از تسهیلات بانکی استفاده کنید، چنانچه تجربه‌ و یا اطلاعاتی برای دریافت وام بانکی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از دریافت وام، یا اقدامی برای آن، از افراد با تجربه در این امور کمک بگیرید، و به طور کلی باید چنانچه توانایی بازپرداخت اقساط وام را دارید، به این امر اقدام کنید، در غیر این صورت  این معامله کار عقلانی نیست.

 

قابل ذکر است، در هنگام خرید ویلا شهرکی در خطه شمال، دقت داشته باشید که، زمین و یا ساختمان، جزء املاک ورثه نباشند، زیرا در این صورت، حضور تمام وراث برای فروش ویلا و یا زمین، الزامی است، اگر فردی از طرف ورثه، وکالتنامه در اختیار داشته باشد، حتماً باید وکالتنامه اش رسمی باشد.

هواره املاک ویلا دنیز، به کاربران خود، توصیه می کند برای خرید ویلا شهرکی و هرگونه معاملات، از یک مشاور املاک معتبر، و یا وکیل خبره، مشورت دریافت نمائید، زیرا این افراد با تجربه می‌توانند به شما کمک کنند، بهترین معاملات در مازندران، را داشته باشید.

 

" لینک پیشنهادی"

خرید ویلا اقساطی

 خرید ویلا سند دار

 

نکات مهم در خصوص ویلا شهرکی در شمال

 

 

در انتهای کلام، باید ذکر داشت، هنگام خرید ویلا شهرکی در شمال باید در برخی موارد قدرت ریسک‌‌پذیری را داشته باشید، اگر چه ویلای مورد نظر خود را خریداری می‌کنید، اما اقدام بدون برنامه‌ریزی، ضرر مالی به سرمایه اولیه شما، وارد می کند، پس باید در این امور، صبر و شکیبایی به خرج دهید، تا روند قیمت ملک و ساختمان رونق، و افزایش یابد، از اینکه تا انتهای مقاله، با مجموعه املاک ویلا دنیز همراه بودید و صبر به خرج دادید، بسیار سپاسگزاریم و امیدوارم این مطالب برای شما کاربران بسیار مناسب و مورد استفاده باشد، با آرزوی تندرستی و زندگی سرشار از خیر و برکت.

 انتخاب ویلای مناسب