امروزه با توجه به رونق و ساخت و سازهای گسترده در زمینه انبوه سازی ویلا، همواره برای خرید ویلا در شمال، گزینه های متفاوتی وجود دارد، که یکی از این موارد، خرید ویلا جنگلی در کوهپایه های مناطق شمالی کشور می باشد، زیرا بسیاری از افراد علاقه مند به طبیعت و زندگی در اینگونه محیط می باشند، از این رو سازندگان ساختمان با اجرای ویلاهای متنوع در اینگونه موقعیت ها، امکان تحقق این رویا را برآورده کرده اند، همچنین باید بیان داشت ویلا جنگلی، یکی از پرطرفداران گزینه های، سرمایه گذاری در شمال می باشد که برای خریدی مطمئن میتوان در این زمینه، از افراد با تجربه و متخصص در این حوزه کمک دریافت نمائید، از این رو مشاوران مجموعه ویلا دنیز در این امر می توانند به شما بزرگواران مشاوره های رایگان ارائه دهند. 

 

ساخت و ساز ویلا

 



•• ساختمان در اقلیم بالا دست جاده ها •• 




دوست داشتن محیط زیست و‌ طبیعت، مهمترین نکته در انتخاب این گونه ویلاها است، زیرا زندگی کردن در محیط کوهستانی، نیازمند دقت و صبر بالایی است، و باید متذکر شد در بناهای بالادست جاده، از محیط شرجی و مرطوب دور تر است، و با چشم اندازی همچون کوه و ارتفاعات روبرو است، و قابل ذکر است، شرایط آب و هوایی و جاده ای مناطق کوهستانی گاها، متغیر است و در فصول مختلف سال، نامساعد می باشد، و توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری به تمامی این موارد دقت کنید.

در ادامه مطلب باید اشاره داشت، طبیعت بکر بالا دست جاده ها، به سبب نزدیکی با حیات وحش، و ... می تواند محیطی برای عبور حیوانات غیر اهلی باشد، و به طبع می تواند مخل آرامش مالکین و آلودگی صوتی گردد، از این در خرید ویلا کوهستانی علاوه بر مزایایی همچون: چشم انداز‌ بکر و بی نظیر و دور بودن از هیاهوی شهری، و ... را داراست، اما نمی توان از معایب آن چشم پوشی کرد.

 

 نوع آب و هوای این منطقه: 

• سرمای شدید در زمستان، و هوای معتدل در تابستان

• اختلاف زیاد درجه حرارت هوا، بین شب و روز

• بارش برف سنگین در زمستان

در خصوص مطلب بالا باید اشاره داشت، نوع ساخت و ساز، و چیدمان مسکونی در این مناطق، به نحوی است که خانه ها بادگیر نباشند و دسترسی به عوامل مختلف همچون آب شرب، خدمات رفاهی، درمانی، و ... آسان باشد، و نکته ای مهم تر در منطقه ای امن واقع شده باشند. 

 

ویلا با چشم انداز کوه و جنگل

 

  



•• میزان قیمت این نوع ویلاها •• 



 

 

 قیمت اینگونه ویلاها با چشم انداز کوهستان و در ارتفاع، در مقایسه با قیمت ویلای ساحلی و جنگلی، ارزان تر می باشد، اما امروزه به سبب گسترش معماری و‌ نوع سبک های بکارگیری، معمولا بعضی از ویلا ها در ضمره ویلای لوکس و لاکچری قرار می گیرند، و‌به طبع از قیمت بالایی برخوردار هستند، و‌ باید اشاره داشت معمولا تمام ویلاها، جدا از فاکتور سبک و متریال، بر اساس متراژ ویلا، تعداد اتاق، سن ساختمان، امکانات، مسیر دسترسی و موقعیت جغرافیایی و ... قیمت‌گذاری می‌شوند.

چنانچه قصد خرید ویلا با اینگونه چشم اندازها را دارید، املاک ویلا دنیز، شهر چمستان، رویان را به شما کاربران پیشنهاد می دهد، زیرا در منطقه ییلاقی واز، تنگه، لاویج، چمستان و ... ویلاهای شیک با شرایط ویژه اقساطی و مدت دار وجود دارد که گزینه های مناسبی برای افزایش سرمایه و حفظ بودجه های مالی می باشد.

 

قیمت ویلا

 

:: لینک پیشنهادی :: 

خرید ویلا اقساطی

خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در رویان

 



 •• ساختمان در اقلیم پایین دست جاده •• 



 

 

منظور از ویلاهای پایین دست جاده، در واقع  به ساختمان های جنگلی و ساحلی اشاره می شود که قطعاً زندگی در اینگونه ویلاها با وجود چنین  محیط بکر، و آب و هوا مطلوب، می تواند گزینه ای پرطرفدار برای اکثریت سرمایه گذاران باشد. 

چنانچه به دنبال خرید ویلا با ویو ابدی می باشید، مشاوران این سایت توصیه می کنند به  دنبال خرید ویلای پلاک اول یا قواره اول باشید زیرا موقعیت قرارگیری این بناها، در فاصله ای کم با  ساحل یا جنگل ساخته شده‌ است، و باید اشاره داشت هر چقدر فاصله ویلا از ساحل یا جنگل دورتر باشد، چشم انداز کمتر و به طور معمول در قواره های بعدی قرار می گیرد.

مهمترین ویژگی که در ویلاهای پایین دست، مورد اهمیت قرار دارد، چشم‌ انداز دریا و یا طبیعت است، و‌ همچنین طراحی ویلاهای ساحلی به نحوی است که علاوه بر داشتن چشم‌ انداز و دید وسیع به دریا، همزمان در ضلع جنوبی بنا، دید و چشم‌ انداز جنگل را نیز خواهند داشت، و همین ویژگی یکی از خصوصیات و مزایای ویلای ساحلی نسبت به سایر ویلاها می باشد و همچنین باید اشاره داشت، چنین ویلاهایی را می توان بیشتر در مناطقی که جنگل و دریا با فاصله ی کمی از هم قرار دارند، همانند: چالوس، نور، نوشهر، رامسر و... یافت.

 

ویلا با چشم انداز جنگل و دریا

 

در ادامه مطلب باید بیان داشت، تصمیم بر  خرید ویلا جنگلی، ویلا ساحلی و‌ یا ویلا کوهستانی در شمال، کار بسیار دشواری است و معمولا نیازمند مشاوره با افراد متخصص در این زمینه می باشد، و چنانچه قصد انجام معاملات در حوزه بازار مسکن را دارید، مراجعه به مشاوران املاک معتبر و با تجربه به سبب شناخت بهتر می تواند کار عقلانی و درستی باشد، زیرا اینگونه افراد  با اطلاعات کافی خود  در این زمینه، می توانند در این راه به شما کمک رسانی کنند و یک مسیر درست را به شما نشان دهند، از این برای دسترسی  بهتر به کارشناسان و مشاوران تنها کافیست با ما تماس برقرار کنید، از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم، و امیدواریم این مطالب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد، با آرزوی سلامتی روزافزون و زندگی سرشار از خیر و برکت.