در این مقاله می خوانید...

ویلا اکازیون به چه معناست؟

قیمت ویلا اکازیون در شمال چقدر است؟

طراحی ویلاهای اکازیون چگونه می باشد؟

خرید ویلا اکازیون در شمال به چه معناست؟

 

ما را با نگاهی گرمتان تا انتهای این مقاله همراهی کنید...

 

اکازیون چیست؟خرید ویلا اکازیون در شمال به چه معناست؟

 

اکازیون به چه معناست؟

باید بدانید که؛ اکازیون در لغت به معنی استثنایی، خاص و با شرایط ویژه و... می باشد، همچنین اکازیون به انگلیسی occasion (اوکیشن) و در زبان فرانسوی به آن(اکازیون) می گویند.

 

ویلا اکازیون به چه معناست؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث می‌ شود، ما یکی از کلمات اکازیون و لاکچری را به یک ویلا نسبت دهیم، در واقع واژه اکازیون به معنای شرایط خاص و ویژه است، و به خانه یا ویلایی اکازیون گفته می شود که، قیمت پایین تری نسبت به ملک های شبیه به خود دارد، و همچنین امکانات آن کامل تر و شرایط آن نیز بهتر است، به طور کلی املاکی که دارای بهترین امکانات و تقریباً تمام ویژگی‌ های رفاهی هستند اما با قیمت نسبتاً ارزان فروخته می‌ شوند در دسته ویلاهای اکازیون قرار می‌ گیرند.

 

ویژگی ویلاهای اکازیون 

  • قرار گرفتن در محله ای خاص از یک منطقه و یا نوع کاربری خاص
  • ویژه بودن قیمت 

  • ویژگی های خاص در ساخت و نوع سازه 

  • میزان قدرالسهم 

  • شرایط پرداخت و خرید عالی 

  • شرایط بومی یا ساکنین اطراف خانه

  • کیفیت عالی در ساخت 

  • استفاده از مصالح و متریال درجه یک 

  • دسترسی راحت و آسان به دیگر منطقه ها

  • داشتن پارکینگ های اضافی برای خودرو

  • و....

 

اکازیون چیست؟خرید ویلا اکازیون در شمال به چه معناست؟

 

بررسی فاکتور قیمت در ویلاهای اکازیون

در واقع یکی از رکن های مهمی که در هنگام خرید ویلا در شمال، جلب توجه می کند و یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید آن را در نظر بگیرید، قیمت ویلاها در شمال به صورت اکازیون و یا لاکچری و... می باشد، به طور کلی؛ قیمت یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر انتخاب افراد، برای خرید هر چیزی که است که به آن نیاز دارند، می باشد، شاید شما تصور کنید هر چقدر بودجه ی بیشتری برای خرید چیزی در اختیار داشته باشید به همان میزان تعداد انتخاب های بیشتری نیز خواهید داشت، و یا اگر یک ویلا دارای تمام امکانات رفاهی می‌ باشد و در آن از پیشرفته‌ ترین تجهیزات به کار رفته است، و مطمئناً هزینه‌ ای که باید برای خرید این ویلا پرداخت شود، زیاد می باشد، اما باید بدانید که این تصور کاملا اشتباه می باشد، زیرا یکی از مواردی که یک ویلا را لاکچری به ویلا اکازیون می کند، همین قیمت می باشد، فاکتور قیمت برای یک ویلای اکازیون به این شکل است که با وجود امکانات رفاهی اولیه و برخی تجهیزات پیشرفته و... قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده ۱۰ الی 3۰ درصد کمتر از حد معمول است، و این شرایط عالی باعث اکازیون شدن ویلا می باشد.

 

 بررسی قدر السهم بودن ملک

منظور از قدرالسهم آپارتمان، سهم هر واحد آپارتمانی از زمین اختصاص داده شده به کل مجتمع آپارتمانی است که اصطلاحاً به آن سهم اعیان از عرصه نیز گفته می‌ شود، پس باید بدانید که؛ آن دسته از مجتمع‌ های آپارتمانی که در زمین وسیع‌ تری بنا شده باشند، دارای قدرالسهم آپارتمان بیشتری بوده و از ارزش بیشتری برخوردار هستند، زیرا؛ هر چقدر مساحت قدرالسهم ملک بیشتر باشد، ملک دارای ارزش بیشتری خواهد بود، بنابراین باید بدانید که، یکی از ویژگی های اصلی و مهم در ملک های اکازیون، وجود قدرالسهم است، ملکی اکازیون است که زمین آن بین شرکای کمتری تقسیم شده باشد.

 

بررسی فاکتور منطقه و کاربری ملک در ویلا اکازیون

امروزه با توجه به اینکه ساخت و ساز ویلا در شمال بسیار رایج شده است، ویلاهای بسیاری به صورت اکازیون و یا لاکچری و... در شمال به فروش می رسند، به طور کلی، املاکی که در مناطق شمالی یا مناطق خاص شهر وجود دارند در زمره ی املاک اکازیون قرار می گیرند، ویلاهای اکازیون در منطقه های اکازیون دارای ویژگی خاصی به صورت زیر می باشند؛

  1. سکوت و تمیزی و محوطه سازی منطقه
  2. دسترسی راحت به خیابان های اصلی و مرکز شهر
  3. مشجر بودن منطقه
  4. وجود ساختمان های کم
  5. پایین بودن تراکم جمعیت در منطقه
  6. داشتن کوچه های عریض و پهن
  7. بیشتر بودن امکانات منطقه نسبت به جمعیت
  8.  بکر بودن منطقه 
  9. و...

 

اکازیون چیست؟خرید ویلا اکازیون در شمال به چه معناست؟

 

کیفیت و متریال بنا

در متن فوق به قیمت ویلاهای اکازیون اشاره شده است، در واقع وقتی می گوییم ملکی اکازیون است، منظورمان ملکی با قیمت پایین نیست، در واقع منظور از ملک اکازیون ملکی است که، دارای قیمتی معقول و مناسب باشد و ساختمان آن با کیفیت و با بهترین متریال ساخته شده باشد. 

 

هر ویلایی با توجه به بودجه و طرحی که برایش در نظر گرفته شده، می تواند امکانات مختلفی داشته باشد، در واقع هر ویلایی می تواند به نسبت هر آن چیزی که برایش طراحی شده، اکازیون و لاکچری باشد، زمانی که شما قصد دارید ویلا اکازیون در شمال خریداری کنید، باید به یک سری نکات بسیار مهم توجه کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید، نکات مهمی که باید در هنگام خرید ویلا اکازیون باید به آن توجه کنید، عبارتند از؛

  • قبل از هر گونه قراردادی باید سند و مدارک رسمی ویلا و زمین را مورد بررسی و استعلام قرار دهید.
  • اطمینان از اصالت اسناد در معامله
  • ممنوع المعامله نبودن طرف قرارداد توسط مراجع ذی ربط قضایی
  • اگر فروشنده ملک خودش در جلسه حضور نداشت و شخصی به نمایندگی فروشنده در جلسه معامله حضور داشته باشد، باید وکالت نامه را بررسی و از صحت آن اطمینان پیدا کنیم.
  • بررسی موقعیت جغرافیایی، امکانات ویلا، دسترسی آن به مرکز شهر و....
  • بررسی و استعلام قیمت
  • و...

 

برای مشاهده و خرید ویلا اکازیون در شمال، روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

اکازیون چیست؟خرید ویلا اکازیون در شمال به چه معناست؟

 

وقتی مشاوره املاکی به شما می‌ گوید این ملک اکازیون است، یعنی نسبت به بودجه و شرایط شما، این ملک بهترین گزینه برای انتخاب شما نسبت به دیگر ملک ها است، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، می توانید به تیم مجرب ویلا دنیز که آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشند مراجعه کنید، ویلا دنیز فایل های بسیاری از ویلاهای شمال در منطقه ساحلی و جنگلی برای فروش و سرمایه گذاری به شما پیشنهاد می دهند، پس برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

"لینک پیشنهادی"

سرمایه گذاری در شمال

خرید ویلا سند دار در شمال

خرید ویلا اقساطی در شمال