از ویلاهایی که در استان مازندران بسیار پر اهمیت می باشد، ویلاهای جنگلی است. زیرا در این خطه از کشور علاوه بر دریا، جنگل با وسعت بسیار زیادی وجود دارد. گشت و گذاری در جنگل سرسبز با درختانی سر به فلک کشیده و تنفس هوایی تمیز و پر از اکسیژن جانی تازه به هر آدمی خواهد داد. هر چند دریا و ساحل شمال خود دارای جاذبه‌هایی بینظیری است، اما بسیاری افراد به عشق جنگل‌های شمال راهی این خطه می‌شوند!

ویلا جنگلی همان خانه رویایی است که دوستداران جنگل و طبیعت آن را با جان و دل می‌پذیرند. خانه‌ای در دل جنگل‌های سرسبز که به هر سمت آن که نگاه کنید، درخت و بوته‌های سرسبز و زیبا می بینید. اگر این فضا را دوست دارید، قطعاً خرید ویلا جنگلی در شمال بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این ویلاها معمولاً به علت این که بتوانند با فضای اطراف خود هارمونی قوی داشته باشند، از چوب یا مصالح طرح چوب ساخته می‌شوند.

ویلا در شمال

بیشتر بخوانید: اقدامات لازم برای اخذ سند مالکیت ویلا

 

بررسی مزایا و معایب ویلای جنگلی در شمال

مزایای ویلا جنگلی:

  • دوری از مرکز شهر یکی از مزیت های بزرگ ویلا جنگلی می باشد. زیرا در اصل یکی از اهداف ما برای خرید ویلا در شمال داشتن آرامش است. سکوت جنگل ها و سرسبزی آن به همراه شنیدن صدای پرنده ها و نرمی و لطافت بارش باران به شما تضمین می دهد که به آرامش خواهید رسید.
  • تنوع ویلاهای جنگلی دیگر مزیت آن است. به دلیل گسترده بودن جنگل ها و اراضی قابل ساخت ویلا در شمال، ویلاهای متفاوتی ساخته می شود، که شما برای خرید حق انتخاب بیشتری چه از لحاظ نوع ساخت آن، چه از لحاظ متراژ و چه از لحاظ قیمت خواهید داشت.
  • قیمت ویلای جنگلی به طور کلی ارزان تر از انواع ساحلی آن است که دلیل آن نیز دور بودن از مراکز شهری عنوان می شود.
  • همچنین شما با خرید ویلا جنگلی، از رطوبت زیاد شمال نسبت به ویلاهای ساحلی  در امان هستید. همانطور که می دانید، رطوبت زیاد باعث خرابی وسائل منزل و... می شود. هرچه ویلای موردنظرتان از دریا بیشتر دور باشد، رطوبت آن کمتر است. پس نتیجه می گیریم ویلای های جنگلی از آب و هوای شرجی به نسبت کمتری از ویلاهای ساحلی برخوردار است.
  • امروزه در آپارتمان های هر یک از ما وجود یک گل کوچک در افزایش اکسیژن و تصفیه هوا نقش زیادی دارد، حال اگر خانه خود را در دل طبیعت سرسبز بسازید و ویلای جنگلی را در خطه شمال انتخاب نمایید، در تمام طول عمر خود اکسیژن خالص را نفس می کشید.

 ویلا در شمال

بیشتر بخوانید: آیا خرید ویلا در شمال اقتصادی می باشد؟

معایب ویلا جنگلی:

  • اولین نکته در مورد ویلاهای جنگلی این است که آن ها از مرکز شهر دور هستند.
  • بدلیل دور بودن از مرکز شهر ممکن است به بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی نداشته باشد. اما این موضوع کاملا به اینکه در کدام منطقه ویلا می خرید، بستگی دارد، زیرا امروزه بسیاری از روستاها پیشرفت چشمگیری در ارائه انواع خدمات از جمله درمانگاه، سوپرمارکت، پمپ بنزین و... داشته است.
  • از آنجایی که اکثر ویلا های جنگلی در شمال، خصوصا ویلاهای ارزان قیمت در مسیرهای محلی و روستاها  قرار دارند،  با توجه به اینکه بسیاری از این ویلاها در کوهپایه ها قرار دارند، در فصول پاییز و زمستان و با بارش های شدید مناطق شمالی، دسترسی به آنها بسته می شود. در فصول سرد سال باید در نظر داشته باشیم که گرمایش ویلای ما هزینه بیشتری خواهد داشت.

 

بهترین مناطق خرید ویلا جنگلی در مازندران:

خرید ویلا جنگلی در شهر نور

نور جزو زیباترین شهرهای استان مازندران می باشد که جاذبه های گردشگری فراوان و زیبایی را در دل خود جای داده است، شهر نور به علت داشتن سابقه تاریخی و امکاناتی که دارد و به علت نزدیکی به پایتخت از گزینه های مناسب برای خرید ویلا جنگلی در شمال می باشد تا بتوانید از آب و هوای دلپذیر آن بهره مند شوید و از تمام مناظر زیبای آن نهایت لذت را ببرید. وجود جاذبه های گردشگری زیاد در این شهر، سبب شده است تا رشد قیمت ویلا و اجاره آن روز به روز بهتر شود و به همین دلیل اگر قصد سرمایه گذاری در شمال را دارید می توانید این شهر را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

برای دیدن این شهر برروی نقشه، کلیک کنید.

ویلا جنگلی

بیشتر بخوانید: نکات و موارد مهم در خرید ویلا

 

خرید ویلا جنگلی در شهر چمستان

از دیگر گزینه های مناسب برای خرید ویلا در شمال با قیمت مناسب شهر چمستان می باشد که امروزه از طرفداران زیادی برخوردار است، شهری کوچک با مناظر زیبا و تماشایی و طبیعت بی نهایت بکر می باشد، اما در عین اینکه شهر کوچکی است از اهمیت ویژه ای، در زمینه جاذبه های گردشگری و همچنین در زمینه اقتصادی برخوردار است. از نقاط قوت این منطقه در استان پهناور مازندران این است که آینده رو به رشدی دارد و در آینده جای پیشرفت چشم گیری در میان شهر های استان مازندران خواهد داشت.شما در این منطقه می توانید، ویلاهای اقساطی و یا ویلاهای ارزان قیمت با انواع قیمت ها و امکانات دلخواهتان پیدا کنید.

برای دیدن این شهر برروی نقشه، کلیک کنید.

 

خرید ویلا جنگلی در شهر آمل و روستاهای اطراف آن

آمل جزو شهر های قدیمی ایران و در واقع پایتخت برنج ایران به شمار می رود. آمل را شهر تاریخ و فلسفه و علم می نامند! شهری که اولین شهر علویان به شمار می رفته است و دروازه ورود به سرزمین های سرسبز شمالی ایران است. شهرستان آمل در 76 متری از سطح دریا قرار گرفته است و با ساری مرکز استان مازندران 70 کیلومتر فاصله دارد. در سمت شمال شرقی تهران و به فاصله 180 کیلومتری از ان واقع شده است. آمل جمعیتی در حدود 400 هزار نفر دارد و در گذشته با نام های همرو، آمارد، مرداد، آمو و آمله شناخته می شده است. از محصولات آمل اگر بخواهیم نام ببریم می توان به دانه های روغنی کلزا، برنج، گل و گیاه و سبزیجات اشاره کرد.

برای دیدن این شهر برروی نقشه، کلیک کنید.

ویلا جنگلی

بیشتر بخوانید: تفاوت‌های موجود ویلاهای لوکس و معمولی در شمال ‌

در هر صورت شما برای خرید ویلا جنگلی در استان مازندران، نیاز به یک مشاور املاک معتبر و باتجربه دارید، یک مشاور املاک می تواند یک راه میانبر و سریع برای داشتن معامله خوب، و پرسود برایتان به همراه داشته باشد. مشاوران متخصص و حرفه ای املاک ویلا دنیز، با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان محترم می باشد.