شهرهای برتر دنیا در سال۲۰۲۰

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، و وجود برنامه های اجتماعی، دید انسان گسترده تر گشته، و با وجود اینترنت، و مسائل گردشگری، و همچنین، مهاجرت و مسافرت، و... این امکان را برای تمامی افراد فراهم کرده، تا بتوانند، اطلاعات بیشتر، در تمامی زمینه ها، کسب کنند، یک موضوعی که ما قصد داریم، در این مقاله، به آن بپردازیم، مسئله، شهر و برترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۰ است، اگر شما، هم اهل مسافرت خارجی هستید، و یا دوست دارید، اطلاعات عمومی شما، افزایش یابد، توصیه می کنم، این مقاله را، از دست ندهید، و به مطالعه آن بپردازید.

در رابطه، با برترین شهرهای جهان، باید  این چنین بیان داشت که، هر ساله، مجلات بزرگ و ژورنالیست ها، بر اساس تحقیقات و پارامترهایی که از قبل، تعیین شده، تمامی کشورها را مورد بررسی قرار می دهند، و اکثر اوقات، شهرها را بر اساس، قومیت، تنوع نژادها، مسائل اقتصادی، موقعیت شغلی، جاذبه های گردشگری، رونق اقتصادی، و ... مورد تفکیک قرار میگیرند، و باید بیان داشت، معمولا، هر مجله و تحقیق کننده ای، گزینه ها و معیارهای مختلفی، برای انتخاب شهر دارد، که ما امروز، بر اساس نتیجه های تحقیقاتی، حاصل شده، نام ده شهر برتر جهان را بازگو میکنیم.

 مسافرت رفتن


  

« لندن »

 

آیا می دانستید، لندن، به سیگار بزرگ‌ هم معروف است، زیرا این لقب، در سال ۱۹۵۲ به خاطر وجود مه هایی که کل این شهر را در برگرفته، به آن نسبت داده اند، و باید بیان داشت، لندن، یکی از شهرهای مهم انگلستان است، که با توجه به، معیارهای مشخص گشته، در چند سال متوالی، جزء نخستین، شهرهای ایده آل، برای زندگی انتخاب می گردد، اگر بخواهید از آب و هوای این شهر بدانید، باید بیان داشت، دارای زمستان معتدل و تابستان های ملایم است، و اگر به این شهر، سفر کردید، بدانید سوغاتی های معروف این شهر، چای و شکلات است، همچنین وجود ساختمان های مدرن، در کنار ساختمان های تاریخی، با سبک قرن ۱۷، جلوه خاصی، به این شهر بخشیده است، که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند، همچنین باید به این مسئله واقف باشید که، این شهر از، خدمات شهری، ساخت و ساز، گوناگونی جمعیت و تنوع نژادها، و ... جزء نخستین شهرهای، اروپایی به حساب می آید، و با وجود این مزیت ها، اما باید این را هم در نظر بگیرید که این شهر، برای زندگی، هزینه های بالایی را می طلبد، و اکثریت افراد، توان زندگی در این شهرها را ندارند.

 لندن کجاست


  

« پاریس »

 

پاریس، دومین گزینه ای است که، رتبه برترین شهرها را به خود اختصاص داده است، پاریس، پایتخت کشور فرانسه است، که از نظر، اقتصاد، مد، فرهنگ، سیاست، تحصیل، هنر، علم و ...، بسیار شهری، پیشرفته و غنی به حساب می آید، همچنین شواهد و مدارک، نشان دهنده این است که، این شهر، از زمان رنسانس تا به حال، همواره دارای بهترین، زیر ساخت ها، در کل اروپا بوده است، و وجود ویژگی های مثبت حاکم بر این شهر، پاریس جزء پرجمعیت ترین، شهرهای فرانسه قرار گرفته است، قابل ذکر است، پاریس دارای فرهنگ و‌آداب و رسوم خاصی است، و‌ دین  رایج بیشتر، مردم پاریس، کاتولیگ می باشد، و یکی از علایق مهم مردم، این دیار، اشتیاق و‌علاقه، به غذا است، و به همین خاطر، کافه و رستوران در این شهر، بسیار زیاد یافت می شود، همچنین، باید بیان داشت، محله ها و خیابان های معروف و مهمی در این پاریس وجود دارد، که هر کدام، به نحوی شکوه خاصی را دارا هستند، این شهر سرشار از فرهنگ و آثار تاریخی است، که می بایست در مقاله هایی جداگانه، به این مبحث بپردازیم.  

 

پاریس کجاست



 « نیویورک »

 

شهر نیویورک، یکی از زیباترین شهرهای آمریکا، محسوب می گردد، که همه ی مردم این شهر معروف را به نیویورک سیتی، و‌ با لقب سیب بزرگ می شناسند، و باید این موضوعات را در باب این شهر، بیان داشت که، یکی از بزرگترین و مطرح ترین، شهرها از نظر، اوضاع اقتصادی در آمریکاست، که در همین شهر افراد بسیاری، با نژاد های مختلف، و با گوناگونی ۸۰۰ زبان مختلف، در حال زندگی در کنار هم می باشند، و ‌از نمادهای مهم ایالت متحده آمریکا، در  این شهر، می توان به مرکز سازمان ملل متحد و مجسمه آزادی نام‌ برد.

 نیویورک کجاست


  

« توکیو »

 

در لیست این رتبه بندی، شهر توکیو، با وجود شهرسازی های مدرن، و زیر ساخت های جدید و مقام، جزء چهارمین، شهر زیبا در کل جهان به حساب می آید، چنانچه اگر وارد این شهر شوید، ساختمان و خانه هایی، با سازه های قدیمی نمی بینید، و تمامی سازه ها، به سبک جدید و با معماری مدرن، چهره ی این شهر، را زیبا و بی نظیر کرده است، و‌ از دلایل مهم، این مدرنیته بودن، و عدم وجود ساختمان های فرسوده، می توان عواملی چون، زلزله های مداوم، آتش سوزی و جنگ می باشد، که هیچ یک از این مشکلات، نتوانسته، مانع پیشرفت این شهر گردد، و علاوه بر آن، این شهر زیباتر از قبل بنا گشته است، و یکی دیگر از عوامل مهم این توکیو‌، نظم شهری و عمومی این شهر می باشد، و باید بیان داشت، این شهر بطور طبیعی دارای، فضای سبز، بیشمار است که، این شهر را بسیار رنگارنگ و زیبا مرده است.

 توکیو کجاست


 

« بارسلون »

 

شهر بارسلون پنجمین جایگاه از بین، برترین شهر، را به خود اختصاص داده است، و یکی از  پر جمعیت ترین، شهر های اسپانیا محسوب می گردد، که اکثریت مردم، این شهر را با، رسم و بازی محلی، به نام گاو بازی، می شناسند، همچنین وجود بندر، فرودگاه، و خط های  بزرگراهی گسترده، این شهر را، برای ساکنانش مهم کرده است، قابل ذکر است، اگر وارد این شهر شوید، سازه های موجود، در سرتاسر شهر، تلفیقی از معماری جدید و مدرن، با سبک سنتی به همراه بافت های قدیمی، به جا مانده از، روزگاران اسپانیای قدیم مشاهده می کنید، بنابراین توصیه می کنم، که اگر اهل سفر های خارجی هستید، حتما به این کشور، سفر کنید.

 بارسلون


 

« موسکو »

 

مسکو، پایتخت، و‌ یکی از پر جمعیت ترین شهرهای، کشور روسیه است، که بسیار شهری، زیبا و خیره کننده است، که لقب سردترین شهر را به خود اختصاص داده است، که به علت زمستان های طولانی و سرد و تابستان های کوتاه است،  و این شهر، یکی از بهترین مراکز، سیاسی، مذهبی، ورزشی، تاریخی، و... را به خود اختصاص داده، و به همین جهت جزء، ده شهر برتر جهان قرار گرفته است.

 موسکو کجاست


 

« شیکاگو »

 

شیکاگو، یکی دیگر از شهرهای معتبر، و‌ پر جمعیت، ایالات متحده آمریکا به حساب می آید،  این شهر، دارای جاذبه های گردشگری همچون، آبشار، مناطق ساحلی، پارک، مناطق تفریحی، استادیوم و ... می باشد، در  این شهر، سالانه فستوال و‌جشنواره های، مختلفی برگزار می کند، که فستیوال طعم شیکاگو، به نوعی بزرگترین جشنواره غذا در جهان است، که هر سال برگزار می  شود، و همچنین از جاذبه های گردشگری معروف شیکاگو، می توان‌ به، دانشگاه شیکاگو، باغ وحش لینکن و‌ موسسه هنری شیکاگو نام برد.

 

شیکاگو 


 

  

 « سنگاپور »

 

سنگاپور، از شهرهای مدرن، جذاب، جنوب شرقی آسیا است، این کشور از نظر ذخیره های معادن، جزء شهرهای، فقیر به حساب می آید، اما از طریق دیگر، راه های اقتصادی، این شهر را رشد و تکامل داده اند، و یکی از ثروتمند ترین، شهرهای جهان به حساب می آید، و این ثروت را مدیون، افراد چند ملیتی ساکن در این شهر است،‌ و‌ همچنین، ایجاد شغل و دیگر عوامل اقتصادی، در این آبادی و پیشرفت شهر، بی تقصیر نبوده است.

 

سنگاپور کجاست


  

« دوبی »

 

دوبی، یکی از شهرهای معروفی است که، اکثریت افراد، با این شهر آشنایی دارند، و این شهر، جزء بزرگترین، شهرهای امارات متحده عربی است، و یکی از گزینه های برتر جهانی، برای گردشگری، و تفریحی، به حساب می آید، و دوبی، از شهرهای حاشیه خلیج فارس است که، توانسته در مدتی کوتاه، در زمینه های مختلفی، همچون تجارت، گردشگری و اقتصاد، رشد چشم گیری داشته باشد، همچنین وجود زیر ساخت های بین الملی، و ارائه خدمات مناسب، و امکانات متعدد، زمینه را برای گردشگران از قسمت های مختلف جهان فراهم کرده، و باعث گشته افراد بسیاری برای سرمایه گذاری با خرید مسکن، زمین، و ... به این کشورها روی آورند، و همچنین کسانی که قصد مهاجرت دارند، این شهر، موقعیت و امکانات مناسبی را برای این افراد فراهم کرده، و وجود سرمایه گذاران و سهام داران شیوخ اماراتی، و همچنین تبلیغات گسترده این افراد در سطح جهان، سبب گشته، سرمایه گذاران و توریست ها، در این شهر افزایش یابد، و باعث رشد اقتصادی این شهر گردد، و این موقعیت ها و امکانات، باعث شده این شهر در کل جهان، رتبه نهم را به خود اختصاص دهد.

 ولی کجاست


 

 « سنفرانسیسکو »

 

 سنفرانسیسکو، جزیره ای رویای و زیبا، در ایالات کالیفرنیا است، که دارای جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبایی است، که از مهمترین مکان های جالب این شهر، می توان‌ به پل گلدن‌‌گیت اشاره کرد، هنگامی که این شهر را مه های غلیظ در بر می گیرد، این پل استوار از میان مه سر بر می آورد، و یک نماد، استواری از شهر را به نمایش می گذارد، و همچنین زندان مرموز و مخوف در جزیره آلکاتراز دیدن نمائید، و یکی از جالب ترین وسایل قدیمی این شهر تراموای است، که تفریح و گردش را برای هر توریستی، زیبا و لذت بخش می کند، همچنین درخ سیلیکون و دانشگاه استنفورد، هم از مکان های مهم این شهر هستند، و قابل ذکر است، این شهر را نمادی از تکنولوژی می نامند، و معماری باشکوه و بافت این شهر، و توریستی بودن این شهر، علاوه بر جذب گردشگران، زندگی را برای اهالی این شهر، لذت بخش کرده است.  

 سنفراسیسکو


 

در کلام آخر، در خصوص همین شهرهای ذکر شده، باید بیان داشت که، قیمت مسکن در این شهرها، با توجه به سطح درآمد بالای ساکنین این مناطق، بسیار بالا است، و خرید مسکن و اجاره و ... سهم مهم و بزرگی از، خرج یک خانوار را در بر می گیرد، اما اجاره و خرید خانه، می تواند چالشی مهم و جالب برای خریداران باشد.

چنانچه شما هم قصد خرید ویلا و خانه در کشور خود را دارید، توصیه می کنم بعد از کسب اطلاعات بیشتر و‌ مشورت با مشاوران و متخصصین، در این حوزه، حتما از موارد ثبت شده در سایت ویلا دنیز مراجعه کنید، تا با آگاهی از قیمت ها و انواع ویلاها و خانه ها، بتوانید، یک سرمایه گذاری مناسب و خردمندانه را داشته باشید.

 


 

 خرید ویلا باغ مستقل در شمال                            فروش ویلا ارزنده                             فروش زمین در شمال


 

خرید ویلا سند دار                                           خرید ویلا لاکچری                               خرید ویلا نما مدرن