شهرک دریا بیشه کجاست؟ و خرید ویلا در شهرک دریا بیشه

 

خرید ویلا در شمال و آن هم در شهرک، امروزه در مازندران متقاضی بسیاری دارد، همچنین ویلا هایی لاکچری معمولا در یک موقعیت خاص و کم نظیر واقع شده اند، از این سوی مشاورین مجموعه ی دنیز مقاله ای برای معرفی، یک شهرک معروف و قدیمی در استان مازندران برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته اند، در این مقاله با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید، تا به صورت مفصل در مورد شهرک دریا بیشه صحبت کنیم.

استان مازندران دارای شهرک های برند و معروف بسیاری می باشد، یکی از شهرک های معروف آن شهرک دریا بیشه می باشد، که در محدوده ی شهر رویان و نوشهر قرار دارد، و باید بدانید که این شهرک قدمت چندین ساله دارد، مساحت این شهرک حدود 80 هکتار و قدمت آن از سال 1351 و لوکیشن این شهرک نیز در 10 کیلومتری جاده رویان به سمت نوشهر زیبا می باشد، لازم به ذکر است که در شهرک دریا بیشه حدود 470 قطعه تفکیکی و حدود 390 ویلاهای ساخته شده وجود دارد، و یکی از مزایای خرید ویلا در شهرک دریا بیشه، اسناد رسمی و قانونی ویلاها می باشد، که به صورت شش دانگ، تک برگ می باشد، این نکته بسیار برای آن دسته عزیزانی که قصد خرید ویلا سند دار در شمال را دارند، یک امتیاز و انتخاب عالی محسوب می شود.

 

خرید ویلا در دریا بیشه

 

امنیت شهرک دریا بیشه

تمامی شهرک های استان مازندران و... از امنیت فوق العاده ایی برخوردار می باشد، امنیت این شهرک توسط شخص نگهبان که به صورت 24 ساعته از محیط اطراف و... محافظت می کنند، تامین می شود، و با وجود گیت ورودی، که توسط نگهبانان اداره می شود، ورود و خروج افراد کنترل می شود، و تمامی اطلاعات آنان در هنگام ورود و خروج ثبت می شود، از این سوی اگر مهمانانی قصد ورود به شهرک را دارند، باید از طریق تلفنی هماهنگی لازم انجام گیرد، پس اگر قصد خرید ویلا در شهرک دریا بیشه را دارید از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، زیرا داخل شهرک از دوربین مدار بسته، نگهبان 24 ساعته و... وجود دارد، که حریم خصوصی را حفظ می کنند.

 

 امکانات شهرک دریا بیشه

این شهرک همانطور که گفته شده است، یکی از زیباترین و خاص ترین شهرک های استان مازندران به دلیل فضای سبز و امکانات فوق العاده ی آن می باشد، این شهرک بینظیر دارای امکاناتی همچون، ساحل اختصاصی، زمین والیبال، زمین بستکبال، تنیس روی میز، رستوران و هایپر مارکت اختصاصی، چمن فوتبال، سالن بازی و ورزش و... می باشد، همچنین شهرک دریا بیشه به دلیل قرار گرفتن بین دریا و جنگل، به فضای سبز، ساحل و... دسترسی بسیار راحتی دارد، اگر قصد سرمایه گذاری در شمال کشور را دارید، قطعا ویلاهای موجود در این شهرک یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود.

 

خرید ویلا در شهرک دریا بیشه

 

خرید ویلا در شهرک دریا بیشه

شهرک های دریا بیشه دارای ویلاهای متعدد، با سبک کلاسیک در سازه های شیک بروز با بهترین امکانات می باشد، اغلب ویلاها دارای متراژ زمینی در حدود 500 تا 1000 متر و زیربنایی در حدود 200 متر به بالا با سبک کلاسیک توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته شده اند، اکثر ویلاها از امتیازاتی همچون استخر، حیاط، آلاچیق، رئوف گاردن، دارای ویو همیشگی و ابدی به طبیعت زیبای شمال و.... برخوردار می باشد، اکثر ویلاها در شهرک مجهز به دوربین مدار بسته می باشد، و همچنین کلیه واحدهای موجود در شهرک دریا بیشه دارای اسناد رسمی و قانونی اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان می باشد، که بعد از معامله مالکیت ویلا به خریدار تعلق می گیرد، و باید بدانید که این شهرک قدمت طولانی دارد، در این صورت ویلاهایی با سبک قدیمی در این شهرک وجود دارد، و معمولا مهندسین و معمارانی که مسئول ساخت ویلا در شهرک هستند از مصالح ساختمانی مرغوب و طراحی شیک و مدرن برای ساخت ویلا در نظر می گیرند.

 

 مزایای خرید ویلا در شهرک دریا بیشه

اغلب ویلاها در شهرک بیشه، به صورت مدرن و لوکس ساخته شده اند، و ساختمان های این شهرک در سازه های فلت، نیم پیلوت، دوبلکس و... می باشد، که شما عزیزانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارید، می توانید بر اساس علایق خود سبک مورد نظر را انتخاب می کنید، و تمامی ویلاها دارای سند رسمی و قانونی می باشند، و اغلب ویلا با ساختار یکسان و هم تیپ در یک محدوده محصور شده اند، و ویلاها در شهرک دریا بیشه معمولا دارای مشاعاتی از قبیل پارک، استراحت گاه برای مهمان، نگهبان 24 ساعته و گیت ورودی و خیابان بندی اصولی و فضا سازی با درختان و گیاهان زینتی و... می باشند، ویلاهایی که در این شهرک قرار دارند، دارای امنیت کامل در هنگام غیبت مالک می باشد، که توسط نگهبانان مجموعه تامین می شود، از این سوی با خرید ویلا در شهرک می توانید امنیت را برای ویلای خود تضمین کنید.

 

 خرید ویلا در شهرک دریا بیشه

 

اگر به دنبال خرید ویلا در لوکیشن عالی و با امکانات کامل با چشم انداز عالی در شمال کشور و در منطقه ی ساحلی و جنگلی هستید، قطعا ویلاهای موجود در شهرک دریا بیشه یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا لاکچری در منطقه جنگلی  و ساحلی می باشد، پیشنهاد مشاورین مجموعه دنیز به شما عزیزان بررسی و کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از این ویلاهای ارزنده در شهرک می باشد، زیرا اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، باید ویژگی های خوب و نکات مهم را بررسی کنید، تیم مشاورین ویلا دنیز، پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند، از این سوی برای دریافت هر گونه مشاوره و کسب اطلاعات در مورد ویلا، زمین، امکانات و.... می توانید از مشاوره ی رایگان ویلا دنیز بهره ببرید، جهت کسب اطلاعات بیشتر  و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.



مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

خرید ویلا ساحلی یا جنگلی؟ مزایا و معایب خرید ویلا ساحلی و جنگلی

انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

آشنایی با ویژگی های باغ، باغچه و یا باغ ویلا

آشنایی با مزایا و معایب ویلاهای جنگلی و ساحلی