« شهرک دریا کنار »

 

 ویلا دنیز، در سایت خود، در خصوص، شهرک نشینی، و انواع ویلاهای مختلف، مقاله هایی به ثبت رسانده است، و در همین راستا، ما امروز، به معرفی یک نمونه از، شهرک های ساحلی معروف، استان مازندران، با نام دریا کنار پرداخته ایم، مانند همیشه، با ما همراه باشید.

 

 شهرک دریا کنار کجاست

 

« شهرک ساحلی دریا کنار »

 

شهرک ساحلی دریاکنار، در 5 کیلومتری مسیر، شهرستان بابلسر به سمت فریدونکنار واقع گردیده است، این شهرک، مسکونی_ تفریحی، در سال ۱۳۴۰ احداث گشته است، و با این اوصاف جزء شهرک های، قدیمی ساخت، و معتبر می باشد، قابل ذکر است، یکی از مزیت های مجموعه دریا کنار، همجواری با دریای زیبای خزر است، و در همین راستا باید بیان داشت، این شهرک، از بیش ترین وسعت، همجواری با دریا، برخوردار است، و می تواند گزینه ی مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت، و تفریحات دریایی باشد.

 

در ادامه توضیحات، قابل ذکر است، معماری، ساختمان های مجموعه دریا کنار، تلفیقی از سبک غربی و مدرن می باشد، و همواره این شهرک مذکور، سعی دارد ساختمان ها و ویلاهای خود را، طبق بروز ترین متریال و سیستم های اجرائی، بنا کنند، همچنین، ویلاهای ساحلی دریاکنار در زمینی به مساحت 300 هکتار، با سازه هایی متفاوت، در متراژهای مختلف، استقرار یافته اند.

 

 شهرک ساحلی دریا کنار

 

« امکانات تفریحی و گردشگری در شهرک دریا کنار »

 

 

 • تمامی شهرک های شمالی، برای رفاه بیشتر ساکنین و مسافران، امکانات مختلفی، در زمینه های گوناگون، در مجموعه خود تعبیه می کنند، و ویلای دریا کنار هم، از این قاعده مستثنی نیست، و چنانچه، این شهرک، ساحلی می باشد، اما، برای راحتی بیشتر ساکنین، استخرهایی، اجرا کرده اند، و همچنین، در محوطه، پلاژهای خصوصی، بصورت جداگانه‌ برای بانوان و آقایان، بنا شده است، و وجود این امکانات و گزینه های، رفاهی، برای اعتبار یک شهرک بسیار موثر است، و می تواند مجموعه را در گروه ویلای لاکچری و مدرن، قرار دهد، و بستری مناسب را، برای سرمایه گذاری در شمال ایجاد کند.

 

امکانات رفاهی ویلا

 

 

• از دیگر امکانات و ایده های رفاهی، می توان به وجود، سوپرمارکت و فروشگاه هایی، با اجناس معتبر و با کیفیت اشاره کرد، که امکان دسترسی آسان و صرفه جویی در وقت را برای ساکنین شهرک مهیا می کند، چنانچه در این شهرک، قدم بزنید، امکانات بسیاری را در این مجموعه می بینید، که الحق، یک نمونه کوچک شده شهر است.

 

 

• چنانچه، بخواهید، از مسئله امنیت، این شهرک بدانید، باید ذکر کنیم، حفاظت ویلاها، و اموال ساکنین، توسط حراست و نگهبانان، در طول شبانه روز، با شیفت های مختلف، تأمین می گردد، و همچنین، تمامی رفت و‌ آمدها، مورد بررسی قرار می گیرد، و‌ شخصی بدون اطلاع، نمی تواند وارد، شهرک های خصوصی گردد.

در خصوص تأمین امنیت، برای اطلاع بیشتر شما عزیزان، باید ذکر کنیم که، هیئت مدیره شهرک، برای نظارت بیشتر، درب هایی جداگانه در ابتدا و انتهای شهرک، برای رفت و آمد، مالکان و میهمانان قرار داده، که باز هم این عبور و مرور، با هماهنگی و کارت های مخصوص، انجام می پذیرد، و تمام این تدابیر، به خاطر جلوگیری از بروز مشکلات در آینده، و احساس مسئولیت مدیریت این شهرک هاست.

 

 

 

• از نکاتی که در تمامی ویلای آپارتمانی، و شهرک ها، و ... به عنوان قانون تثبیت شده، دریافت شارژ، ماهیانه و یا سالانه می باشد، که مدیران شهرک ها، با توجه به خدماتی که، در زمینه های مختلف ( زیباسازی محوطه، تعمیرات و بازسازی، خرید، هزینه های جانبی، و ...) ارائه می دهند، شارژ دریافت می نماید، که این مبالغ برای تمامی ساختمان ها یکسان نمی باشد، و با توجه به متراژ، نوع ساختمان (آپارتمانی یا ویلایی) متفاوت می باشد.

 

 

•  از دیگر نکات مهم در مجموعه دریا کنار، ایجاد فضاسازی و وجود پوشش گیاهی می باشد، در این راستا، این شهرک، با تأثیر پذیری از، آب و هوای شمال، و سرسبزی محیط مازندران، همواره سعی دارد، در بخش باغبانی شهرک، از مرغوب ترین پوشش های گیاهی، که از لحاظ زیست محیطی، با محیط سازگار باشد، استفاده نماید،  بنابراین، اگر وارد شهرک شده باشید، شاهد درختان و گیاهان بسیار زیبا، در نهایت آراستگی، در محیط های عمومی و دو طرف مسیرهای عبوری، ایجاد شده است.

 

 فضاسازی ویلای دریا کنار

 

 

« خرید ویلا در شهرک ساحلی دریاکنار »

 

چنانچه شما هموطنان عزیز، قصد خرید ویلا در شهرک ساحلی دریاکنار و یا دیگر مناطق شمالی را دارید، باید به این نکنه توجه کنید که، قیمت ساختمان ها (ویلا،آپارتمان ) در تمامی شهرکها، متفاوت است، و با توجه به متراژ، و امکانات اجرایی، و ...  همواره در حالتی نوسانی، قرار دارد.

 

همانطور که گفته شد، این شهرک، از ویلاهایی، با سازه های مختلف، ایجاد شده، و بنابراین قیمت ویلاها، با توجه به نوعشان، و‌ برخورداری از امکانات رفاهی همچون استخر- سونا- جکوزی می تواند، دارای قیمت بالا باشد، برای مثال، شروع قیمت یک ویلا در شهرک دریاکنار، با امکانات و متراژی متوسط، از مبلغی حدود 20 میلیارد تومان، شروع می شود، و‌ با ویلای فول امکانات، حدود 100 تا 150 میلیارد تومان، به پایان می رسد.

 

خرید ویلا در شهرک

 

در انتهای مقاله در باب شهرک نشینی، و خرید و فروش ویلا بدانید که، تمامی امور، در حوزه های مختلف، بخصوص، خرید و فروش می بایست،  زیر نظر هیئت مدیره شهرک انجام گیرد، همچنین  از دیگر نکات مهم دیگری که در  شهرک دریا کنار وجود دارد، این است که، بیشتر ویلاها برای فروش می باشد، و ویلاهای محدودی برای اجاره دادن وجود دارد، که همان تعداد هم، بصورت سالانه اجاره داده می شوند، چنانچه قصد اجاره ویلا، در شهرک دریا کنار را دارید، باید در سال مبلغی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون بابت این اجاره پرداخت نمائید.

چنانچه مصمم در خرید ملک و‌ ویلا، در شمال می باشید، به شما پیشنهاد میکنم، بدون آگاهی، اقدام به معامله نکنید، و در همین راستا، برای یک سرمایه گذاری، سودآور و مناسب، با یک مشاور مجرب در حوزه بازار مسکن، مشورت کنید، همچنین برای دسترسی آسانتر، با مشاوران کارآمد مجموعه ویلا دنیز، تماس برقرار کنید، و یا از ویلاهای موجود در سایت دیدن کنید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما همراهان گرامی.

 

 لینک پیشنهادی:

فروش فوری ویلا شهرکی ارزان قیمت در جاده دریا 

فروش ویلا شهرکی سند دار ارزان قیمت در شمال

خرید ویلا باغ مدرن در یکی از برند ترین  منطقه

خرید یک دستگاه ویلا داخل مجتمع ساحلی

خرید ویلا اقساط ساحلی