شهرک نگین نور کجاست و خرید ویلا در آن

 

در اکثر شهرهای استان مازندران بهترین شهرک های مسکونی با ویلاهای زیبا و مدرن و.... مشاهده می شود، اگر شما عزیزان به دنبال خرید ویلا در شهرک در استان مازندران هستید،

می توانید یکی از ویلاهای موجود در شهرک ها برند استان مازندران را خریداری کنید، و قابل ذکر است که بهترین شهرک های استان مازندران در مناطق مختلف و اکثر در منطقه ساحلی قرار گرفته اند، شهرک نگین نور، شهرک دریا بیشه، شهرک دریا کنار، شهرک خزر شهر و.... از شهرک ها معروف استان مازندران می باشد، در حال حاضر ما در این آگهی قصد داریم در مورد شهرک نگین نور با شما عزیزان به صورت مفصل صحبت کنیم با ما همراه باشید.



 باید بدانید که یکی از شهرک های ساحلی استان مازندران که در شهرستان نور قراردارد،شهرک نگین نور می باشد، این مجموعه دارای مکان های تفریحی، رستوران و کافه و... می باشد، از لحاظ سازه مجموعه ی نگین از دو طراحی و معماری تشکیل شده است، که به صورت زیر می باشد؛ 

1_  ویلایی

2_ آپارتمانی

 

خرید ویلا در شهرک نگین نور 

 

هتل نگین نور

هتل نگین نور در سال 1393 ساخته شده است،  این هتل در فاصله ی 20 کیلومتری از شهر محمودآباد و در جوار دریای خزر قرار دارد، این هتل دارای 22 واحد، اقامتی می باشد، که هر یک از این واحدها دارای امکانات کامل می باشند، و هتل سه ستاره نگین نور به دلیل داشتن موقعیت مکانی عالی، دسترسی راحت به سواحل دریای خزر، برخورداری از پرسنل مجرب و.... موجب رضایت مسافرین عزیز شده است، از این سوی یکی از هتل های برند و پرطرفدار نور، هتل نگین نور می باشد.

 

آدرس دقیق هتل نور به صورت زیر می باشد؛

استان مازندران، شهرستان نور، خیابان امام خمینی، نرسیده به دریای 28



شهرک نگین نور 

شهرک نگین نور، یک مجموعه ساحلی در استان مازندران در شهرستان توریستی نور می باشد، این شهرک ذکر شده از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، همچنین ساختمان های این شهرک در سبک مدرن و به صورت آپارتمانی، اجرا گشته است، و باید بدانید که این هتل از نظر موقعیت مکانی به پارک جنگلی نور، مرکز خرید ایران کتان، کافه کتان نور، کافی شاپ پارت و... دسترسی راحتی دارد، همانطور که گفته شده است، این شهرک از مجتمع های متفاوت در سازه آپارتمانی توسط مهندسین و... ساخته شده است، از این سوی قیمت واحد های مسکونی در این مجموعه با توجه به متراژ، امکانات رفاهی و اجرایی، نوع طبقه و... ارزیابی می شود، چنانچه شما خریداران و سرمایه گذران قصد خرید ویلا در نور و از همه مهمتر در این مجموعه دارید، باید بدانید؛ که قیمت ساختمان ها در هر شهرک و در هر منطقه با توجه به متراژ، امکانات و... در حال نوسان می باشد.

 لازم به ذکر است، یک قانونی که در اکثر مجتمع ها وجود دارد، دریافت شارژ به صورت ماهانه و یا سالیانه می باشد، این مبلغ برای زیبا سازی محوطه، تعمیرات و هزینه های جانبی و خدماتی و.... صرف می شود،

یکی از مسئله بسیار مهم که در هنگام بررسی باید به آن توجه نمود، امنیت شهرک می باشد، خوشبختانه به طور قطعیت می توان گفت از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، زیرا حافظت از ویلاها، بررسی ورود و خروج افراد به مجتمع و... توسط نگهبانان مجموعه تامین می گردد، و حتی هیچ شخصی بدون اطلاع نمی تواند وارد شهرک بشود.

 

شهرک نگین نور

 

مزایای شهرک های مازندران

  •  اغلب شهرک ها دارای امکانات رفاهی، تفریحی و... می باشند، محوطه ی شهرک با درختان و گیاهان زینتی و خیابان بندی اصولی و... بسیار زیبا طراحی شده است، زمانی که شما در این منطقه سکونت داشته باشید، به راحتی میتوانید از امکانات رفاهی، مراکز خرید، مراکز تفریحی درون مجموعه و... استفاده کنید.
  • اسناد و مدارک ویلاها در شهرک به صورت قانونی و کامل ثبت شده می باشد، و بعد از معامله مالکیت تام به خریدار عزیز تعلق می گیرد، و اسناد رسمی آن نیز به صورت، سند تک برگ، شش دانگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد.
  • سرمایه گذاری در شهرک بسیار مهم و هدفمند می باشد، زیرا قیمت ویلاها در شهرک با توجه به متراژ و موقعیت مکانی و امکانات روزانه در حال افزایش می باشد.
  • آپارتمان های مسکونی همانند؛ آپارتمان های موجود در شهرک نگین نور در نزدیکی ساحل ساخته شده اند، از این سوی این مجتمع ها به دلیل دسترسی راحت به جاذبه های گردشگری و سواحل زیبای خزر و دید همیشگی به طبیعت زیبای شمال، مورد توجه همه افراد قرار گرفته است، در این هنگام اکثر خریداران به دنبال

خرید ویلا ساحلی در یکی از شهرک های برند در استان مازندران می باشند.

و..

خرید ویلا در شهرک نگین نور

 برای مطالعه ی بیشتر؛ انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

 

در سراسر استان مازندران از بهترین ویلا ها در شهرک های برند و معتبر مشاهده می شود، اگر از امکانات ویلا در شهرک و... اطلاعات زیادی ندارید، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان سفر به شهرهای استان مازندران می باشد، از این سوی می توانید هر یک از این شهرک ها در مناطق ساحلی یا جنگلی و ویلاهای فروشی موجود در هر مجموعه را از نزدیک بازدید و مورد بررسی قرار دهید، در هنگام خرید ویلا در شهرک باید بودجه ی اولیه خود را تعیین کنید، و همچنین مشخص کنید قصد دارید در شهرک کدام منطقه سکونت داشته باشید، در این هنگام باید گفت که در سایت ویلا دنیز مقاله های زیادی در مورد خرید ویلا در شهرک، معرفی شهرک های استان مازندران، انواع ویلاها و.... ثبت شده است، حتی اگر قصد خرید ویلا در شمال دارید، ویلاهای متعددی در سایت ویلا دنیز وجود دارد، کافیست فقط به سایت تخصوصی دنیز مراجعه کنید، تا فایل های متنوع را مشاهده کنید، در آخر به شما عزیزان توصیه می کنم، قبل از هر گونه معامله ای، تمامی عوامل را مورد بررسی قرارد دهید، و در کمال اطمینان و آرامش به معامله بپردازید، از این سوی مشاورین مجرب ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، کافیست برای ارتباط با مجموعه ی دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید. 

 

 

برای مطالعه ی بیشتر؛   آشنایی با مزایا و معایب ویلاهای جنگلی و ساحلی 



 از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما عزیزان سپاس گذارم.