لس آنجلس کجاست؟

شهر لس آنجلس، در جنوب ایالت کالیفرنیا واقع شده است، لس آنجلس، بزرگ‌ ترین شهر، در کرانه‌ ی غربی ایالات متحد آمریکا است و مساحت آن در حدود ۱۳۰۲ کیلومتر مربع می باشد، و همچنین باید بدانید، آب و هوای لس آنجلس مدیترانه‌ ای است و تابستان‌ های طولانی و خشک دارد و در زمستان نیز گاهی طوفان‌ همراه با باران وجود دارد، و از جمله مکان‌ های دیدنی و گردشگری لس آنجلس، می توان به بنای تاریخی ال پوئبلو لس آنجلس و برج های واتس، موزه گتی، موزه هنر کانتی لس آنجلس، موزه هنرهای معاصر و موزه نورتون سیمون و... اشاره نمود.

 

در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان یک ویلای 16 میلیون دلاری در لس آنجلس معرفی کنیم، پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

این ویلا یکی از لاکچری ترین، ویلا در لس آنجلس می باشد، و معماری آن بسیار منحصر به فرد می باشد، این ویلا دارای 3 ورودی می باشد، که اگر از دروازه ی ثانویه، وارد شوید، به موتور زمین خواهید رسید، که حداقل 12 تا اتومبیل در این محوطه می توان پارک نمود، و با ورود به ملک می توانید، شاهد؛ فضای باربیکیو، استخر، محوطه ی زیبایی که با مبلمان دیزاین شده است را مشاهده کنید، که فضای مناسبی برای صرف ناهار و... می باشد، همچنین دور تا دور این ویلا با گل و درختان و پوشش گیاهی سبز و چمن کاری و.... محوطه سازی شده است، یکی از امکانات این ویلا داشتن 3 گاراژ اتومبیل می باشد، همچنین دارای 3 طبقه با متفاوت ترین امکانات می باشد.

 

باید بدانید که هر یک از این طبقات، دارای امکاناتی همچون؛ سرویس بهداشتی، آشپزخانه ایی مدرن با تجهیزات کامل مانند؛ ماشین ظرف شویی، لباس شویی، میزtv، مبلمان شیک و مدرن، کابینت های مات و شیک و... می باشد، و نیز در هر طبقه از تجهیزات ساختمانی شیک و مدرن، اعم از؛ میز ناهار خوری، مبلمان شیک، لوستر، تابلوهای هنری و... برخوردار می باشد، در واقع هر طبقه با توجه به کارایی آن، دیزاین شده است، این ویلا جزو گران ترین ویلا در لس آنجلس می باشد.

این ویلا دارای اتاق خواب و اتاق های مخصوص برای هر کاری می باشد، که متناسب هر کاری، دیزاین شده است، برای مثال اتاق مخصوص برگذاری جلسات، از مبلمان، میز کار، تابلوهای هنری، گلدان و... دیزاین شده است، یکی از ویژگی های عالی این ویلا، این می باشد که از هر سمت، این ویلا، به طبیعت و زیبایی این شهر دسترسی خواهد داشت، این ویلا به صورت فوق العاده زیبا محوطه سازی شده است، هر سوی این ویلا زیبایی منحصر به فردی دارد، لازم به ذکر می باشد، که در محوطه ی ویلا، از گل و گیاهان، مبلمان، استخر، زمین های بازی و... محوطه سازی شده است.

همچنین هر یک از این طبقات دارای تراس می باشد، که با میز و صندلی های اسپرت، دیزاین شده است، همچنین روف گاردنی مدرن، زیبایی این ویلا را چندین برابر نموده است، باید بدانید که هر طبقه دارای کلوزت روم می باشد، که با آیینه و کمد دیواری های جذاب و.... دیزاین شده است، و همچنین اتاق شست و شو جداگانه می باشد، تمامی سنگ کاری های که در این ویلا انجام شده است، از جنس مرمر می باشد، در واقع از بهترین نوع سنگ، دیزاین شده است.

طراحی ویلا بی شک منحصر به فرد ترین طراحی در دنیا می باشد، زیرا این ویلای فوق العاده لاکچری، اکازیون دیزاین شده است، با توجه به نور پردازی این ویلا، در هنگام شب، فضای فوق العاده دلنشینی را به وجود آورده است، قیمت این ویلا با توجه به چنین امکانات بسیار عالی می باشد، این ویلا همانطور که گفته شد، یکی از بهترین ویلا در لس انجلس می باشد.

 

ویلا 16 میلیون دلاری در لس انجلس

ویلا 16 میلیون دلاری در لس انجلس

ویلا 16 میلیون دلاری در لس انجلس

ویلا 16 میلیون دلاری در لس انجلس

ویلا 16 میلیون دلاری در لس انجلس

ویلا 16 میلیون دلاری در لس انجلس

 

ویلا دنیز از مشاورین مجرب تشکیل شده است، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، و شما عزیزان، برای مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران سایت ویلا دنیز تماس برقرار کنید، تا در هر زمینه ای اعم از؛ خرید ویلا سند دار در شمال، خرید زمین در شمال، خرید ویلا نوساز و خرید ویلا اقساطی و.... مشاوره بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی دنیز ویلا؛

چگونه مانند یک متخصص ویلای شمال خود را اکسسوریز کنیم

فونداسیون چیست

هشت نکته برای خرید مبلمان فضای باز برای ویلا

فناوری خانه هوشمند چیست و کاربرد آن در ویلا چیست

نکات مهم خرید زمین هکتاری در شمال که باید بدانید