چنانچه قصد مهاجرت، سفر، و یا سرمایه گذاری،  به استان های شمالی را دارید، باید به تمامی گزینه ها، همچون: به شرایط جوی، آب و هوایی، نوع، و امکانات روستایی، دسترسی شهری، و ...  توجه داشته باشید، زیرا کمبود هر کدام، باعث مشکلات، و اختلال در روند، زندگی می گردد، از طرف دیگر، یکی از گزینه هایی که، باید، برای انتخاب روستا، و بهترین قسمت شمال، برای زندگی در نظر گرفت، نزدیکی محل سکونت به امکانات ضروری است، چنانچه تصمیم به مهاجرت، یا معامله و ... گرفته اید، می توانید، قبل از هر گونه افدامی، با مشاوران مجموعه ویلا دنیز، تماس برقرار کنید، تا بهترین انتخاب را، داشته باشید.

چنانچه بخواهید آمار دقیقی، از روستاهای منطقه شمالی کشور، بدانید، جالب است، اطلاع داد که، که طبق آمار بیان شده، بیش از 20 هزار روستای، کوچک و بزرگ،  ثبت شده است، حال، ما در این مطالب، قصد داریم به یکی از ، روستای  مازندران بپردازیم، که بابد بیان داشت، هدف ما از انتخاب یک روستا، شرایط مهم از جهت آب و هوا، امکانات رفاهی، و دسترسی مناسب می باشد، تا بتوان علاوه بر زندگی، یک سرمایه گذاری یودمند، برای متقاضیان باشد، برای آشنایی بیشتر با روستا، با مجموعه ویلا دنیز، ما همراه باشید. 

 

 سرمایه گذاری

 

 



روستای، کرد کتی کجاست؟ 



 

 

 روستای کردکتی، در بخش مرکزی، شهرستان آمل واقع  شده است، که  مساحت آن بیش از 100 هکتار است، که شغل اصلی، بیشتر اهالی روستا، کشاورزی، و دامداری است، این روستا، در دهستان پایین لیتکوه، قرار گرفته، که طبق،  آخرین سرشماری، که در  مرکز آمار ایران، صورت گرفته، جمعیت این روستا، به  ۱۵۲ نفر (۴۰ خانوار) رسیده‌ است، این روستای مذکور، یکی از مناطق جمعیتی، متوسط می باشد که، یکی از  مناطق معروف، بخش لیتکوه می باشد،  کرد کتی، با گسترش و پیشرفت مناطق شمالی، جاده سازی، ایجاد طرح هادی، و ... از، پیشرفت چشمگیری برخوردار گشته است، و گردشگران بسیاری را به سمت خود روانه، ساخته است.

 

قابل ذکر است، به دلیل قرار گیری این روستا، با شهر  آمل، و  فاصله کمش با دریا و جنگل، این منطقه را بسیار کاربردی ساخته، و همچنین، این گزینه ها، باعث افزایش ارزش منطقه می گردد، همچنین محیط جنگلی روستا، باعث ساخت و سازهای مختلفی در کردکتی شده، و ویلاهای شیک، در سبکهای متفاوت، در این محیط، اجرا گشته است، که سرمایه گذاران می توانند با قیمتی مناسب،در کردکتی، با عنوان:

خرید ویلای شیک

خرید ویلا در شمال

فروش ویلای ساحلی

ویلای جنگلی به فروش برسانند.

 

امروزه روستای کردکتی، دارای زمین های متعددی،با کاربری، کشاورزی و مسکونی، برای خرید و فروش می باشد، این زمین ها می توانند از اهداف سرمایه گذاران جهت سرمایهذگذاری در آینده باشند، زیرا با جاده سازی و ایجاد کمربندی، این محیط، ارزشمند می گردد، و سال های آینده، زمین  هایی وجود ندارد.

از ویژگی های عالی زمین در کردکتی می توان به قطعه بندی های مناسب زمین ها اشاره نمود، یعنی زمین ها، در بافت روستا، دارای نقشه مناسبی می باشد، و همچنین،، زمین در کردکتیز جزو گزینه های، کم ریسک، و اما سودمند، است.  

 


مطالعه بیشتر:

جنگل عالی کیا سلطان کجاست؟

چندر محله کجاست؟

 

 روستای کرد کتی

 

 



چرا کردکتی انتخاب مناسبی، برای سرمایه گذاری در شمال می باشد؟



 

شمال ایران از بهترین نقاط ایران جهت  و ساخت و ساز، خرید و ... می باشد، و منطقه ای از هر جهت امن می باشد، رشد و توسعه شمال کشور، با گسترش روز افزون، صنعت گردشگری، در کنار طبیعت، و آب و هوای بی نظیر شمال، توجه بسیاری از سرمایه گذاران و متقاضیان، برای سرمایه گذاری، در شمال جلب نموده است.

 

همان طور که بیان شد، روستای کردکتی، در مسیر جاده ای، آمل واقع شده است که این منطقه، از شهرهای توریستی، و گردشگر پذیر می باشد، و سالانه میزبان بسیاری از مسافران می باشند.

کردکتی از پدیده طبیعی، همانند: جنگل برخوردار می باشد که این موهبت الهی، کردکتی را به منطقه ای، زیبا و خاص تبدیل کرده است.

ارزانی در کردکتی، یکی  از گزینه ی مهم، این منطقه، محسوب می گردد، و قیمت زمین، ویلا و آپارتمان در کردکتی، در مقایسه با دیگر مناطق، بسیار پایین تر می باشد.

این قیمت مناسب، در برابر، رشد روزافزون، منطقه، گزینه ای عالی، برای یک معامله هوشمند می باشد، بنابراین، برای کسانی که هدفشان، خرید با قیمت ارزان است، کردکتی، موقعیت مناسبی است.

از دیگر مزیت های این منطقه، نزدیک بودن به تهران و شهرهای اطراف است، و این گزینه ها، یکی از شرایط متقاضیانی که، ترجیح می دهند، به این مناطق نزدیک باشند، تا علاوه بر دوری از هیاهوی شهری، بتوانند، دسترسی مناسبی به پایتخت داشته باشند.

برای دسترسی به  کردکتی می توان با طی نمودن مسیری سه ساعته از جاده هراز به این منطقه دسترسی پیدا کرد، پس به این نتیجه می رسیم که کردکتی یکی از مساعد ترین مناطق جهت سرمایه گذاری می باشد.

 

 

 

به طور کلی این مناطق، یک نمونه از محیط هایی، برای سرمایه گذاری، در شمال، به حساب می آید، همچنین، این فضاها، گزینه های مختلفی، برای معاملات در حوزه بازار مسکن، را داراست، که می توانید از طریق گزینه های زیر، به یک انتخاب مطمئن، در باب سایقه خود، برسید، یدگاه های مختلفی قابل بررسی می باشد

 

خرید آپارتمان 

خرید ملک در شمال

ویلا شهرکی

ویلا ساحلی

 

همچنین، در کنار گزینه های ذکر شده، مواردی همچون،خرید ویلا در چمستان، خرید ویلا در سرخرود، ویلا در نور و ویلا در نوشهر و ... اشاره نمود.

 

چنانچه قصد این نوع معاملات را، در تفکر خود، دارید، پیشنهاد می شود، با معامله در حوزه،ملک و املاک، در مناطق شمالی، یک سرمایه گذاری، کم ریسک، ولی پر سود، و بدون هیچ دغدغه را تجربه کنید، از این رو، گروه، مشاورین املاک ویلا دنیز، با  داشتن آگاهی  کافی، در این زمینه می توانند،  بهترین کمک، را به شما کاربران گرامی انجام دهند. 

 سرمایه گداری د ر روستای کرد کتی