زارونده، در دهستان پایین‌خیابان لیتکوه قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۸۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۱۶۲ نفر (۴۵ خانوار) بوده‌است

زارونده، جزء،  یکی از روستاهای قدیمی  در بخش مرکزی آمل است، که در مجاورت روستاهای دیگری، قرار دارد، این منطقه در خیابان نور قرار گرفته، روستای زارونده از جمله روستاهای شهید پرور آمل می باشد و از همین روی جز روستاهای قدیمی و اصیل در عین حال مستعد برای سرمایه گذاری قلمداد می شود که در سالهای اخیر ساخت ویلا و شهرکها با افزایش زیادی روبرو بوده است.

قابل ذکر است، روستای زارونده، از جمله روستاهای آمل با بافت جنگلی شناخته می شود و برای رسیدن به این روستا برخلاف سایر روستاهای حومه آمل؛ بایست از جاده هراز به مرکز شهر بیاید و سپس وارد خیابان شیخ فضل الله نوری(جاده نور) شوید و در انتهای این خیابان تابلوی روستاهای تجن جار - زارونده را مشاهده خواهید کرد؛ وارد مسیر تجن جار که شدید حدودا پس از 3 کیلومتر به روستای زارونده خواهید رسید.

لازم است بدانید که روستاهای تجن جار و زارونده در حومه شهر آمل لحاظ نمی شوند بلکه داخل شهر آمل می باشند که بدلیل دسترسی آسان و نزدیکی به شهر؛ از جمله روستاهای داخل شهری پر جمعیت می باشد که مسافران زیادی را به خود جذب نموده اند.

شغل اصلی اهالی روستای زارونده؛ کشاوری و دامپروری و باغداریست مردمانی زحمتکش با اعتقادات بالا.

روستاهای اطراف شهر آمل

همانطور که در نقشه مشاهده می کنید روستای زارونده در نزدیکی مرکز شهر آمل واقع شده و بهمین دلیل دانشجویان و اجاره نشینان زیادی را به خود جذب نموده است.

فاصله چمستان تا تهران و مسیرهای ارتباطی

 



ویژگی ویلاهای، موجود در روستای زارونده



 

 

 

 روستای زارونده، به دلیل وجود، زمین های قابل ساخت، جایگاه، انواع ویلاهایی همچون: دوبلکس، تریبلکس، فلت، نیم پیلوت، و انواع، ساختمان هایی،  با نمای رومی، یا مدرن، می باشد، همچنین، هر شخصی، در این مناطق، می تواند، یک ویلای دوبلکس استخردار یا، ویلا فلت استخردار بنا نمایید، زیرا، روستای زارونده،  یک منطقه جنگلی است، و اجرای این ساختمانها، با این سبک، می تواند، بسیار چشم گیر باشد، و در واقع با ساخت، و یا، خرید ویلا دوبلکس یا خرید ویلا تریبلکس، در این روستا، همواره، دارای ویوی زیبا، از جنگل، خواهید بود، که واقعا بی نظیر می باشد، یکی از بزرگترین مزایای خرید ویلا جنگلی در زارونده، از رطوبت زیاد شمال، نسبت به ویلاهای ساحلی مصون می باشید، و در مجموع، هر متقاضی، می تواند، با هر سلیقه و بودجه ای که دارد، انواع ویلاها، با متراژ های مختلف، و امکانات متفاوت، در این روستا معامله نماید.

 

ویلاهای روستا زارونده

 

 

بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا یا خرید زمین کجاست؟

بهدشت و دسترسی بهدشت به امکانات رفاهی

چنانچه، شما سرمایه گذارانی هستید که، از کلان  شهرها، به منظور سرمایه گذاری، و ... به این مناطق، روی آورده اید، باید در خصوص مسافت، بیان داشت، کوتاه ترین و بهترین مسیر، از لحاظ مسافت، ترافیک، جاده سازی، و ...، جاده هراز می باشد، که مسافتی معادل، 194 کیلومتر، و  حدود، ۳:16 دقیقه، زمان، طی می شود، چنانچه بخواهید، از این جاده، به روستای زارونده بروید، می بایست، بعد از اینکه، جاده هراز را طی کرده اید،وارد مرکز شهر آمل شوید، به خیابان شیخ فضل الله نوری بیاید و در نهایت به روستای، زارونده می رسید.

 

با توجه به اوضاع اقتصادی، و تورم، در این چند سال اخیر، اکثر مردم به سرمایه گذاری با خرید ویلا، و زمین، در منطقه شمالی روی آورده اند، و بیشتر، متقاضی خرید ویلا، یا زمین ارزان قیمت، در منطقه ای، با پتانسیل سرمایه گذاری بسیار بالا هستند، به همین سبب، روستای زارونده، و سایر منطقه ی اطراف، در حال حاضر، به دلیل موقعیت جغرافیایی؛ و همچنین، احداث، کمربندی امامزاده عبداله، و نزدیک بودن با، پایتخت نشینان، و ...، موقعیت بی نظیری را،  هم از لحاظ آب و هوایی، سرسبزی محیط، میزان دسترسی، به امکانات رفاهی، تفریحی و ... فراهم کرده است، هچنین، وجود، اراضی های مسکونی،  موجب، ایجاد، قابلیت بیشتری، برای سرمایه گذاری می باشد، چنانچه، به این منطقه نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که هنوز جا برای پیشرفت و ارتقاء وجود دارد،  بنابراین با خرید ویلا، یا زمین ارزان قیمت، در این منطقه، می توانید در کوتاه مدت، به سود بسیار بالایی دست پیدا کنید، همچنین، توسعه پایدار امروزه، در جهت، توانمندسازی روستاییان، موجب، ایجاد، کارآفرینی، و امید زیادی، در زمینه های مختلف، و تحقق آرزوهای جوانان، می باشد، نقش، و اهمیت فرآورده ها،  و تولیدات روستایی، در رفع نیازهای، افرادجامعه، موردتوجه می باشد، و این  تولیدات، نذیر: محصولات کشاورزی، زراعی، دامی، و صنایع دیگر، است که، نقشی بی بدیل، و منحصر به فردی را در رشد و ترقی، ایجاد می کنند، ایجاد فرصت های شغلی جدید درمناطق روستایی کشور، از اهمیت دو چندان برخوردار است، زیرا علاوه بر آمار بالای بیکاری در روستاها، کشور، با معضل مهاجرت روستاییان به شهرها، بخصوص، به شهرهای بزرگ، مواجه هستیم، که این امر، خود پیامدهای منفی، زیادی را، در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی، و ... به همراه دارد.

 

سرمایه گداری در روستا

 

چنانچه، قصد معامله، در حوزه، خرید ویلا در شمال، خرید ویلا در منطقه جنگلی زارونده، و ... هستید، می توانید، مشاورین حرفه ای و متخصص املاک ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان، به شما کاربران می باشد، تماس برقرار کنید، در جهت کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس، مراجعه نمایید.