چمستان، یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران است، این شهر از توابع شهرستان نور می‌ باشد، در واقع شهر چمستان، تعداد زیادی روستا دارد که به دلیل جذب توریست و جاذبه های گردشگری، اهمیت زیادی دارد، چمستان به دلیل وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌، طبیعت زیبا و... باعث شده است، توریست و خریداران زیادی را به خود جلب نموده است، خرید ویلا در چمستان، امروزه متقاضی و طرفداران بسیاری دارد، اولین چیزی که برای خرید ویلا در چمستان برای متقاضیان سوال می شود، این است که فاصله تهران تا چمستان چقدر است؟ و از کدام مسیر به چمستان دسترسی دارد؟

 

 فاصله چمستان تا تهران و مسیرهای ارتباطی

 

برای رسیدن از تهران به چمستان؛ با 3 مسیر امکان پذیر است:

 

1- از مسیر زیبای جاده هراز

جاده هراز، یکی از قدیمی ­ترین جاده ­های کشور محسوب می ­شود، از این سوی باید بدانید، کسانی که قصد سفر به شهرهای محمودآباد، آمل، نور، رامسر و چالوس را دارند، می­توانند از این مسیر استفاده نمایند، پس برای رسیدن به چمستان از طریق جاده هراز می توانید، استفاده نمایید، در واقع  فاصله این مسیر از مرکز تهران به مرکز چمستان، حدودا 211 کیلومتر می باشد، که در صورت عدم ترافیک در حدود 4 ساعت این مسیر را طی می کنید تا به مقصد برسید، شما از مسیر تهران از شهرهای همچون؛ جاجرود، بومهن، رودهن، آبعلی، مشا، پلور، آب اسک، گزنک، محمدآباد و... گذر خواهید کرد، و در 3 کیلومتری شهر آمل به منطقه جنگل هلومسر نزدیک خواهید شد که، از سمت راست وارد کمربندی جدید امامزاده عبدالله شده و سپس کمربندی آمل به چمستان را طی می کنید و به مقصد موردنظرتان می رسید.

 

2- از مسیر زیبای جاده چالوس

یکی از مسیرهای فوق العاده زیبا، جاده چالوس می باشد، باید بدانید که برای پیمودن این مسیر از مرکز تهران به مرکز چمستان، مسافتی حدودا 229 کیلومتر در مدت زمانی 4 ساعت و ربع باید در نظر داشته باشید، باید بدانید که شما از مسیر تهران و آزاد راه تهران شمال، گرماب، پل زنگوله، مرزن آباد، و... به چالوس می رسید و سپس وارد جاده سمت راست شده و مسیر چالوس تا نور را طی می کنید و از آنجا وارد کمربندی نور_چمستان شده و در نهایت به مقصد خود، به چمستان می رسید. 

 

3- از مسیر هیجان انگیز فیروزکوه

یکی از مسیرهای رسیدن به شمال، جاده فیروزکوه است، این مسیر سرسبزی و زیبایی خاصی دارد، از این سوی باید بدانید که، این مسیر طولانی ترین مسیر برای رسیدن چمستان می باشد، و مسافتی معادل 334 کیلومتر و زمان حدودی  5 ساعته را بایستی برای انتخاب این مسیر در نظر داشت، و از شهرهای همچون؛ تهران، پردیس، گیلاوند، امین آباد، فیروزکوه، گدوک، ورسک، دوآب، پل سفید، زیرآب، شیرگاه(نرسیده به شهر قائمشهر) و... گذر می کنید، در نهایت به شهر زیبای آمل خواهید رسید، سپس از کمربندی آمل به چمستان، وارد مقصد نهایی خود خواهید شد، همچنین لازم به ذکر می باشد، مسافرانی که قصد سفر به قائم شهر و یا تماشای جاذبه ­های گردشگری بندر ترکمن، ساری و بهشهر و بابل را دارند، می­توانند از این مسیر استفاده نمایند.

 

فاصله چمستان تا تهران و مسیرهای ارتباطی

 

پس می توان اینگونه بیان کرد؛ چمستان شهری در استان مازندران و تقریبا مرکز استان مازندران قرار دارد، و از تهران به چمستان سه مسیر وجود دارد؛ فاصله تهران به چمستان از جاده هراز حدودا 211 کیلومتر است، و همچنین از طریق جاده چالوس میتوانید با 229 کیلومتر به چمستان برسید، و نیز از مسیر فیروزکوه با مسافتی معادل 334 کیلومتر و با مسیری سرسبز و طبیعت زیبا جاده فیروزکوه، میتوانید لذت ببرید، و به شهر توریستی چمستان برسید، چمستان یک شهر میانه می باشد، از این سوی چمستان دسترسی سریع به آمل، بابل، بابلسر و محموداباد و نور و نوشهر دارد، شما با خرید ویلا در چمستان؛ هم زمان از جنگل چمستان و ساحل اطراف چمستان و مناطق گردشگری و مراکز خرید و پارک جنگلی نور، پارک جنگلی کشپل، آبشار آبپری، سد الیمالات، ییلاق لاویج و گزنا سرا و جنگل های واز و... دسترسی دارید و از این موقیعت نهایت لذت را خواهید برد، فاصله ی چمستان با شهرهای اطراف به صورت زیر می باشد؛

 

  • چمستان تا آمل: 26 کیلومتر
  • چمستان تا محمودآباد: 36 کیلومتر
  • چمستان تا نور: 17 کیلومتر

 

چمستان، به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، مورد توجه اکثر سرمایه گذاران و خریداران قرار گرفته است، روستاها و شهرک های بینظیری در چمستان قرار دارد، لازم به ذکر می باشد که  چمستان دارای روستاهایی بینظیری همچون؛ بهدشت، امیرآباد، سعادت آباد، کچلده، ایرکا و... می باشد، که هر یک از طبیعت بینظیری برخوردار می باشد، و ویلاهایی که در چمستان طراحی و احداث می شوند، بی شک از بهترین متریال و امکانات برخوردار می باشند، اگر به دنبال خرید ویلا در چمستان هستید، باید بدانید که چمستان نزدیک جاده هراز است و 25 کیلومتر با هراز و با جاده چالوس 75 کیلومتر مسافت دارد، چمستان دسترسی خوبی برای تهرانی ها دارد، و برای اینکه بتوانید یک انتخاب درست در شمال داشته باشید،  قبل از اینکه برای خرید ویلا در چمستان اقدام کنید، درباره منطقه چمستان، شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، زمین، مشاغل، فرهنگ و آداب و رسوم، محصولات کشاورزی و غذایی و... اطلاعاتی کسب کنید، کافیست در این مسیر به مشاورین مجرب ویلا دنیز مراجعه کنید، تا بتوانید یک انتخاب هوشمند و مطمئن داشته باشید، ویلا دنیز دارای مشاورین مجرب و بسیار با تجربه می باشد که، به شما در رسیدن به هدف هایی که دارید کمک می کنند، پس بهتر است برای خرید ویلا در چمستان، خرید ویلا جنگلی، خرید ویلا سند دار و... به بهترین نحو ممکن، آن را در کنار مشاور املاک معتبر انجام دهید، تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید، مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، کافیست با مجموعه دنیز ارتباط برقرار کنید، برای تماس با مجموعه دنیز کلیک کنید.

 

فاصله چمستان تا تهران و مسیرهای ارتباطی

 

مقالات پیشنهادی ویلا دنیز

دو منطقه برند امیرآباد و سعادت آباد کجاست؟

برای خرید ویلا شهرکی در رویان باید بدانید که 

برای خرید ویلا در چمستان باید بدانید که 

هر آنچه که درباره ی خرید زمین شهرکی در شمال باید بدانید

چرا خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال 

خرید ویلا استخردار داخلی یک انتخاب بر اساس نیاز یا بودجه

ویلا باغ به چه معناست و برای خرید ویلا باغ در شمال چه مسائلی را باید رعایت کرد