امروزه، خرید ویلا در شمال، یکی از نمونه سرمایه گذاری های اقتصادی، در بین عموم مردم تبدیل شده است، و متقاضیان زیادی برای افزایش، و ارزش بخشیدن به دارائی خود، به این نمونه از معاملات روی آورده اند، و باید بیان داشت شهرهای مجاور دریای خزر، یکی از مناطقی هستند که، امروزه مورد استقبال و محبوبیت مردم قرار گرفته اند، و از این رو در این مبحث به ویژگی های ویلا در شهر رویان پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

 

سرمایه گذاری در شمال 

  

 



•• رویان کجاست؟ •• 



 

 

رویان یکی از  شهرهای معروف استان مازندران محسوب می گردد که در همجواری، شهر توریستی و زیبای نوشهر واقع گشته است، این منطقه به سبب پوشش گیاهی و سرسبزی اش، از چشم انداز زیبایی برخوردار هستند، این منطقه از نظر جغرافیای، بطور همزمان از زیبایی دریا، جنگل، و کوهستان برخوردار می باشند، و قابل ذکر است، شهر توریستی رویان، به دلیل ویژگی های بیان شده و وجود مقاوت خاک و حاصلخیزی بالای از این خطه، ازمحصولات و تولیدات ناب، برای عرضه به بازارهای بزرگ برخوردار هستند، همچنین باید بیان داشت، این مناطق از افراد بومی بسیار خونگرم و مهربانی تشکیل شده که همانند سایر اعضای دیگر این استان، از زبان شیرین طبری برخوردار می باشند، و همواره پذیرای گردشگران متقاضیان و سرمایه گذاران می باشند.

چنانچه بخواهید برای خرید ویلا در این شهر اقدام کنید، به دلیل موقعیت جغرافیایی حاکم بر این خطه، می توان از دو پیشنهاد ویلا جنگلی و ساحلی بهره برد، و با توجه به سلایق و بودجه شخصی، می توان به خرید ویلا با چشم انداز دریا، و یا طبیعت روی آورد، در این خصوص باید اطلاع داد، شهر رویان از جمله شهرهایی است که ، اکثر ویلاهای اجرائی، علاوه بر چشم انداز دریا، از چشم انداز جنگل هم برخوردار می باشد.

 

 

 رویان کجاست؟

 

 



•• سرمایه گذاری در رویان •• 



 

 

در تمامی استان مازندران مخصوصا شهر رویان، به دلیل وسعت، و وجود زمین هایی با کاربری مسکونی و تجاری، گزینه های پیشنهادی بسیاری برای خرید و فروش ویلا و زمین وجود دارد، که افراد می توانند در این مناطق اقدام به سرمایه گذاری نمایند، و قابل ذکر است، شهر رویان برای رشد اقتصادی از ظرفیت های مناسبی برخوردار است، چنانچه قصد چنین کاری را دارید، این مناطق، می تواند گزینه ی مناسبی باشد. 

 

 

دلایل  سرمایه گذاری در رویان  

 

• همان‌طور که اطلاع دارید رویان همانند سایر شهرهای مازندران، از پوشش گیاهی مناسبی برخوردار است، و همچنین معتدل بودن آب و هوای این خطه، در سرسبزی و‌ طراوت این محیط افزوده است، و همین گزینه ها باعث گشته، محیط طبیعی رویان برای ساخت ویلا بسیار مناسب باشد.

 

• وجود مناطق تفریحی_گردشگری و چشم اندازهای حاکم بر تمامی شهر و روستاهای مازندران از جمله رویان، باعث جذب متقاضیان می گردد.

 

• شهر رویان بسیار تمیز است. ساحل زیبای این شهر نیز پاکیزه نگه داشته می‌شود.

 

• رویان از جمله شهرهایی است که، دسترسی آسانی به پایتخت دارد، و این گزینه می تواند یکی از مزیت های معاملات، برای تهرانی نشین  باشد.

 

دلایل سرمایه گذاری

 

"  مطالعه بیشتر "

آبشار آب پری کجاست؟

شهرک فردوس کجاست؟

 



•• نکات مهم در خصوص، خرید ویلا در رویان •• 



 

 

 

در خصوص این مبحث باید اشاره داشت، امروزه خرید و اجاره ویلا در رویان، بسیار رونق یافته است، و مباحث این دو مقوله با یکدیگر متفاوت است، و در هنگام معامله، باید به تمام نکات و گزینه ها توجه کرد، از این رو مشاوران املاک ویلا دنیز، برای اطلاع بیشتر، به بیان چند نکته پرداخته اند.   

 

* چنانچه بخواهیم به آمار فروش ویلاها دقت کنیم، در می یابیم خرید و فروش ویلای جنگلی همانند ویلاهای ساحلی، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند، و هر کدام طرفداران خاص خود را دارا می باشند، اما چناچه هر کدام از گزینه های مذکور، دارای ویژگی مثبت می باشند، اما از معایب هم برخوردار می باشند، و باید بیان داشت، دسترسی اینترنتی_ و مخابره ای در ویلای جنگلی، بسیار کم می باشد، همچنین به دلیل عدم حضور سالانه در ویلاها، مناطق جنگلی از  امنیت بالایی برخوردار نمی باشد، اما بسیاری از افراد، آرامش حاکم بر جنگل را به چنین مشکلاتی ترجیح می دهند، و طرفدار معاملات در این حوزه هستند. 

 

* ویلای ساحلی در رویان مازندران، همانند دیگر بیانات بالا، همواره مورد استقبال، بسیاری از متقاضیان این منطقه است، زیرا ویلاهای ساحلی به دلیل مجاورت با دریا، و دسترسی راحت تر به مراکز خدماتی_ درمانی و گردشگری، غالبا بیشتر مورد معاملات قرار می گیرد، اما باید به این نکته توجه کنید که، وجود رطوبت منطقه می تواند برای ساکنین و ساختمان مشکل آفرین باشد، پس قبل از هر گونه معامله در حوزه بازار مسکن در شمال، حتما تمام جوانب را در نظر بگیرید.

 

* همانطور که بیان شد هدف خود را از خرید و معاملات مشخص نمائید، همچنین در انتخاب یک گزینه، متراژ و نوع ویلا، در هزینه و مخارج مصرفی تأثیر گذار است، برای مثال: بسیاری از متقاضیان، از خانواده و دوستان بسیاری برخوردار هستند، و از این رو برای راحتی بیشتر، ویلاهایی با متراژ بالا انتخاب می کنند، اما در غیر این صورت، برای صرفه جویی در هزینه های جانی و ... ویلای نقلی و با متراژ کمتر را خریداری کنید.

 

* برای انجام و ثبت معاملات، به مشاوران املاک معتبر و حرفه ای مراجعه کنید، زیرا در شمال، زمین هایی با کاربری های مختلف وجود دارد که برای سکونت مناسب نمی باشند، و گاها دچار دردسر می شود، در هنگام معامله دقت داشته باشید، اسناد رسمی و سند شش دانگ باشد. 

 

* قابل ذکر است، در کنار تمام نکاتی که ذکر شد، در هنگام معامله، علاوه بر اسناد، به بنا، و نوع سازه، و همچنین نکات ایمنی و اصولی ساختمان توجه داشته باشید، و بطور کلی یک معامله را در تمامی جوانب بسنجید، تا یک معامله ی ایمن و سودآوری را انجام داده باشید.

 

 

* در آخرین نکته، باید اشاره داشت، قیمت ویلا، از جمله نکاتی است که، باید هنگام خرید به آن توجه کرد، چنانچه قیمت ویلا در مازندران متغیر است، باید اشاره داشت این گزینه به مسائل مختلفی، بستگی دارد، و معمولا یک ویلای بدون مشکل، هیچگاه از ‌قیمت اصلی خود پایین تر نیست، و متعارف با عرف قیمتی روز می باشد، بنابراین در هنگام انجام معاملات، با مشورت و کمک از افراد خبره، می توانید از چنگال افراد سود جو رها شوید.

 

نکات مهم خرید ویلا در رویان

 

در انتهای کلام باید بیان داشت، یک مشاور املاک مجرب می تواند کمک کننده شما به تسلط در بازار ملک باشید، بانبراین متقاضیان گرامی می توانید، برای خرید و فروش ویلا در مازندران با کارشناسان خبره املاک ویلا دنیز،  تماس برقرار کنید، و راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه دریافت نمائید.