شهرک فردوس کجاست و مزایا و معایب خرید ویلا در شهرک فردوس

 

شهرک های بسیاری در استان مازندران وجود دارد، یکی از شهرک های برند و خاص، شهرک فردوس در رویان زیبا می باشد، در این مقاله قصد معرفی شهرک فردوس را داریم، پس با ما همراه باشید، تا از امکانات و ویژگی های ویلاهای موجود در شهرک فردوس و.... اطلاعات لازم را کسب نمائید.

 

موقعیت جغرافیایی رویان

رویان یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد، که نام قدیمی آن علمده می باشد، این شهر با ساری 118 کیلومتر و با شهر نوشهر 11 کیلومتر فاصله دارد، همچنین رویان مابین شهر نور و نوشهر قرار دارد، رویان دارای آب و هوای متعدل و گرم و نیز دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد، بازار بزرگ رویان، پارک جنگلی رویان، آبشار آب پری و مجتمع های دشت نور و مهرگان و... از مناطق تفریحی شهر رویان می باشد، و همچنین، پارک های بازی، زمین تنیس، کافی شاپ، رستوران و باشگاه اسب سواری و سالن های بازی و... از جمله امکانات این مجتمع های نام برده می باشد.

 

 شهرک فردوس در رویان

 

شهرک فرودس در رویان

این شهرک، در بهترین لوکیشن در استان مازندران و در شهر توریستی رویان قرار دارد، که همزمان به دو موقعیت جغرافیایی رویان دسترسی دارد، یعنی از یک سمت به ساحل دریای خزر و از سمت دیگر به جنگل های سرسبز رویان مشرف می باشد.

در فصل تابستان و بهار اکثر افراد به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، ویلاهای موجود در استان مازندران بهترین گزینه برای خرید و حتی برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد، خرید ویلا در شهرک فردوس یکی از پیشنهادهای عالی مشاورین مجموعه ی دنیز به خریداران محترم می باشد.

شهرک فردوس یک شهرک متفاوت و متمایز در میان شهرک های استان مازندران به دلیل سبک متفاوت در معماری ویلاهای آن می باشد، زیرا معماری اغلب ویلاها در این شهرک به صورت انگلیسی و مدرن  می باشد، و قدمت این شهرک از سال 1342 شروع می شود، همچنین این شهرک در مجاورت جاده اصلی قرار دارد، و مساحت آن در حدود 60 هکتار می باشد، این شهرک دو ورودی دارد، یکی از سمت شمال و دیگری از سمت جنوب، که هر یک از این ورودی ها دارای گیت ورودی و نگهبانی می باشد.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شد، شهرک فردوس در شهر رویان قرار دارد، از این سوی به امکانات شهری، مرکز خرید و رفاهی، مکان های گردشگری و تفریحی و رستوران و... دسترسی راحتی دارد، و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد.

 

خرید ویلا در شهرک فردوس

 

شهرک های متفاوتی اعم از شهرک اربابان و شهرک دریا شهر و شهرک مهندسین و... در نزدیک شهرک فردوس و در رویان قرار دارد، افرادی که قصد خرید ویلا در شهرک در شهر رویان را دارند، قبل از خرید، باید شهرک ها را بررسی نمایند، قطعا خرید ویلا در شهرک فردوس نسبت به شهرک های دیگر یک انتخاب هوشمند و ارزشمند می باشد.

ویلاها در شهرک فردوس رویان، بسیار مجهز و لوکس ساخته شده اند، این ویلاها اغلب دارای استخر، سونا، جکوزی، رئوف گاردن، آلاچیق و... و در سازه های لوکس دوبلکس و تریبلکس و... با امکانات کامل توسط مهندسین مجرب شمال طراحی ساخته شده اند، و باید بدانید که این ویلاها به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و لوکیشن عالی قیمت آن ها نسبت به ویلاهای دیگر مناطق اندکی بیشتر می باشد، و همچنین اکثر ویلاهای ساخته شده در شهرک فردوس نوساز و فول فرنیش می باشد، که پس از خرید و معامله می توانید برای سکونت در ویلای خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید؛ تفاوت بازسازی و نوسازی ویلا در شمال

 

خرید ویلا در شهرک فردوس

 

ویژگی های، ویلا در شهرک فردوس رویان

  • تمامی ویلاها دارای اسناد و مدارک رسمی می باشند، و همچنین سندهای ویلاهای شهرک فردوس از نوع سند تک برگ شاهنشاهی و سند بنیادی می باشد.
  • در هر دو ورودی، گیت نگهبانی وجود دارد، که از ورود و خروج همه افراد مطلع و از ورود افراد متفرغه به داخل شهرک جلوگیری می کنند، و حفظ حریم خصوصی و امنیت شهرک توسط نگهبانان مجموعه تامین می شود.
  • قیمت گذاری ویلاها در شهرک، با توجه به سن بنا و متراژ آن محاسبه می شود.
  • ملک های ارزشمندی در شهرک وجود دارد، که می توانید بعنوان سرمایه گذاری و پس انداز این ملک ها را خریداری کنید، یا با خرید زمین در شهرک می توانید یک ویلای اختصاصی با توجه به علایق خود و... بسازید.
  • اجاره ویلا در شهرک فردوس ممنوع می باشد.
  • همانطور که گفته شد، ویلاها در شهرک فردوس در دو بخش قرار گرفته اند، از این سوی قیمت ویلاها در بخش ساحلی با ویلاها در بخش جنگلی متفاوت می باشد، و عوامل تاثیر گذار دیگر بر روی قیمت، نوع سند آن می باشد، در واقع نوع سند شش دنگ یا سند تک برگ و سند بنیادی می تواند بر روی قیمت ویلاها تاثیر بگذارد.
  • شهرک فردوس رویان دارای امکانات رفاهی همچون، زمین والیبال، زمین تنیس، پارک بازی، فضای بازی مخصوص کودکان و... و حتی در بخش شمالی شهرک فردوس یک استخر مشاع وجود دارد، این امکانات برای رفاه و تفریح، آسایش ساکنین فراهم شده است.
  • تمامی ویلاها در شهرک به منابع آب، برق، گاز و... دسترسی دارند.
  • ساکنین سالانه باید مبلغی برای شارژ پرداخت نمایند، این مبلغ برای خدمات رسیدگی به فضای سبز و... صرف می شود.
  • این شهرک، با درختچه ها، گل و گیاه، چمن کاری، سنگ فرش و... با طراحی خاص محوطه سازی شده است، که موجب زیباتر شدن محوطه ی ویلا شده است.
  • ارزش ملک و ویلا در شهرک فردوس روزانه در حال پیشرفت می باشد، پس خرید ویلا در شهرک فردوس رویان یک سرمایه گذاری مطمئن در استان مازندران می باشد.

 

خرید ویلا  در شهرک فردوس

 

 بیشتر بخوانید؛ ویلا اکازیون چیست

خرید ویلا در شهرک فردوس یک سرمایه گذاری هوشمند و مطمئن می باشد، و در فصل تابستان و بهار اکثر افراد به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، ویلاهای موجود در استان مازندران بهترین گزینه برای خرید و حتی برای سرمایه گذاری می باشد، خرید ویلا در شهرک فردوس یکی از پیشنهادهای مشاورین مجموعه ی دنیز به شما عزیزانی که قصد خرید دارید، می باشد، اگر به خرید ویلا در شهرک علاقه مندید، کافیست با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید، تا اطلاعات لازم را کسب نمائید، برای تماس با مجموعه ی دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 



 

بیشتر بخوانید؛ معامله املاک، در رهن بانک

خرید ویلا سند دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس 

خرید ویلا ساحلی