هنگامی که متقاضیان سرمایه گذاری حوزه مسکن و مستغلات آن، به این امر روی می آورند، با توجه به اینکه بودجه و هزینه ی مالی خود را در این معامله صرف می کنند، اغلب به این موضوع توجه نمی کنند که هر ملک و ویلایی، با توجه به سبک و شرایطش، می تواند شامل هزینه هایی باشد، از این رو مجموعه ویلا دنیز، برای آگاهی بخشیدن به شما کاربران گرامی، قصد دارد امروز در این مقاله به این مبحث بپردازد، چنانچه تمایل به کسب اطلاعان بیشتر می باشید، توصیه می شود با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

 

هزینه پنهان ویلا

 

مشکلات و هزینه های مسکن، و ویلا در شمال همواره مورد اهمیت بوده است، قابل ذکر است در هنگام انجام معاملات برخی از مشکلات و هزینه ‌های ویلا، به راحتی قابل رؤیت نیستند و اغلب خریداران ممکن است هنگام خرید ویلا متوجه این موارد نشوند، و این هزینه ها که در اصطلاح حوزه مسکن به مشکلات پنهان مشهور است، و ممکن است این موارد مربوط به معامله ویلا و ثبت سند، و یا مربوط به بنای اصلی باشد که مالک با مستقر شدن در ساختمان، متوجه این مشکلات  می گردد. 

در ادامه باید بیان داشت، برخی از مشکلات موجود در ویلا بسیار حادثه آفرین می باشند، و چنانچه در اسرع وقت، برای رفع آنها اقدام نشود ممکن است ساختمان را دچار مشکلاتی جبران ناپذیر کند، از این رو همواره توصیه می شود، هنگام خرید ویلا، با دقت کامل و بررسی بهتر اقدام نمائید، تا دچار ضرر و‌ زیان نشوید، و باید متذکر شد، ویلاهای قدیمی ساخت، اغلب از لحاظ پرداخت هزینه، با مشکلات بیشتری روبرو می باشند، که اغلب باید مورد بازسازی از تمام جهات قرار گیرند، چنانچه قصد خرید ویلا در مازندران و ... را دارید، مشاوران باتجربه مجموعه ویلا دنیز، می توانند در این زمینه کمک رسان شما کاربران گرامی باشند.

 

 هزینه های مسکن

 

 



 ::: هزینه های جانبی بعد از خرید ویلا :::  



 

 * محوطه سازی ویلا، کاشت گل و گیاه و ... یکی از عوامل مهم برای زیباسازی و جلوه ی بهتر هر ساختمان و ویلا می باشد، از این رو انجام این امر و همچنین نگهداری و رسیدگی به آن، مالک ویلا را متحمل پرداخت هزینه اضافی می نماید، و باید به این گزینه اشاره داشت که، عدم وجود محوطه سازی، ویلا را بی روح و کم ارزش می نماید. 

 

 
* بسیاری از متقاضیان و سرمایه گذاران، به جهت امنیت بیشتر، و بهره مندی از امکانات بهتر، اقدام به خرید ویلای شهرکی می نمایند، اما باید در کنار تمامی مزایا، به هزینه های جانبی همچون: هزینه شارژ، نگهبانی، تعمیرات، زیباسازی و‌... اشاره کرد.

 


* از دیگر هزینه هایی که باید بعد از خرید ویلا پرداخت نمائید، مربوط به ویلای نوساز می باشد،  زیرا بسیاری از انبوه سازان، برای سود بیشتر، متریال و مصالحی بکار برده اند که با سلایق مالکان جدید یکی نبوده است، و از این رو متقاضیان اقدام به تعویض تجهیزات و تأسیسات کرده اند، و قابل ذکر است، هزینه های مبنی بر بیمه کردن ویلا و تجهیزات امنیتی و ... از جمله هزینه های اضافی باشد که می بایست حتما پرداخت گردد.

 

* حق کمیسیون مشاوران املاک و انتقال سند از جمله هزینه های جانبی خرید مسکن، ویلا و ... می باشد.


* امروزه درخواست و معاملات در حوزه مسکن و ویلا در شمال کشور رو به افزایش می باشد، و یکی از مشخصه های اصلی مازندران، وجود آب و هوای مرطوب و شرجی منطقه است، و باید اشاره داشت این ویژگی علاوه بر مثبت بودنش معایبی برای مصالح ساختمانی می باشد، زیرا به مرور زمان مصالح مصرفی ساختمانی فرسوده می شوند، و مالکان باید هزینه هایی را برای این موضوع در نظر بگیرند بنابراین مشاوران توصیه می کنند، چنانچه قصد خرید ویلای ساحلی، در شهرهای مجاور دریا، همانند محمودآباد، چالوس، نوشهر، و ... دارید، توصیه می کنند، اقدام به خرید ویلای نوساز، یا ویلاهایی با عمر کمتر از ۵ سال نمائید، تا شاهد فرسودگی کمتری باشید.

 

* هزینه های پرداخت انشعابات( آب، برق، گاز) برای هر خانه ی مسکونی و ویلا وجود دارد، و با توجه به حضور و میزان مصرفی، هزینه ها می تواند متغیر باشد، همچنین پرداخت عوارض، مالیات و خدمات شهرداری، از جمله هزینه های اضافی هر بنا می باشد.  

 

 

* امروزه بسیاری از ویلاها به دلایل خاصی در رهن بانک می باشند، از این رو در هنگام خرید می‌بایست به این امر توجه کنید، و در ابتدا بدهی مربوطه به بانک پرداخت شود و سند آزاد گردد، از این رو در هنگام خرید ویلا، به این امر توجه کنید، زیرا در صورت عدم توجه، گاها بعد از خرید ویلا دچار پرداخت هزینه اضافی و مشکلات می گردید، همچنین اگر برای خرید و یا احداث ویلای مورد نظر، از وام مسکن استفاده کرده اید، بعد از خرید ویلا، می بایست ماهانه اقساط را پرداخت کنید. 

البته برخی از خریداران ویلای شمال به دنبال خرید ویلا اقساطی می باشند زیرا در این صورت می‌توانند در ابتدا هزینه کمتری را پرداخت کنند، و مابقی را به صورت ماهانه به بانک پرداخت کنند.

 

نکات مربوط به هزینه های ویلا

 

در کلام آخر باید متذکر شد، تمام موارد ذکر شده، اگر چه از دیدگاه پرداخت هزینه، مورد بررسی قرار گرفت، اما باید به این موضوع اشاره داشت که، در انتهای امر، یک سرمایه گذاری با آینده روشن در شمال انجام شده است، زیرا امروزه با وجود تورم خرید یک ویلای مناسب، باعث می شود علاوه بر مشکلات ذکر شده، اما از نظر اقتصادی با ارزش باقی بماند، از این رو برای یک خرید مطمئن، و کاهش هزینه های جانبی، با دیدگاهی روشن و آگاهانه، و انجام نکات مربوطه، به این امر بپردازید.

 

  " " مطالعه بیشتر " "

خرید ویلا ارزان قیمت در شمال

چرا خرید باغ ویلا در شمال؟

 برای خرید ویلا جنگلی در شمال باید بدانید