صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس در سعادت آباد چمستان

خرید ویلا دوبلکس در سعادت آباد چمستان

632

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،600،000،000 تومان
کد ملک 16212
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس در سعادت آباد چمستان

 

 

اسناد رسمی یکی از معتبر ترین و مهم ترین مدارک، برای  معامله و خرید یک ویلا در شمال می باشد و قبل از اقدام برای خرید و فروش ویلا حتما باید اسناد رسمی ویلا و ملک مورد بررسی قرار گیرد، و با اطمینان خاطر اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید.

بیشتر افرادی که متقاضی خرید ویلا در شمال  هستند، ویلایی را انتخاب می کنند که در مکانی سرسبز و دارای درختان، گل و گیاه فراوان، و دارای ویو به طبیعت سرسبز شمال باشد تا بتوانند از این فضا نهایت استفاده و لذت را ببرند، این ویلای جنگلی در چمستان دارای یک تراس دلباز رو به طبیعت زیبای چمستان، رو به جنگل های انبوه و کوهپایه های شمال می باشد، و شما عزیزان با قرار گیری بر روی تراس، می توانید نهایت لذت را ببرید.

برای خرید ویلا در چمستان و  خرید ویلا دوبلکس  می توانید به سایت ویلا دنیز مراجعه فرمایید.

خرید ویلای سند دار در شمال در الویت قرار گرفته است، اسناد رسمی دارای انواع مختلفی می باشد، مانند؛ سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و دارای مدرک  مجوز ساخت و پایان کار بودن و... می باشد، خوشبختانه این ویلا تمامی مدارک نام برده شده را دریافت نموده است و در هنگام معامله به خریدار واقعی انتقال داده می شود. 


ویلا با سند تک‌ برگ عرصه و عیان با متراژ زمینی در حدود 250 متر مربع در یکی شهرک برند و تهرانی نشین با امنیت کامل و نگهبانی دائم و 24 ساعته و با بنایی در حدود 200 متر مربع  با 3 خواب که همه ی خواب‌ ها دارای سرویس و حمام مجزا و دارای متراژ استاندارد و در اصطلاح مستر می‌ باشند، و امتیازات آب و کنتور برق و کنتور گاز را دریافت نموده است، و یکی از بهترین ویلاهای سند دار  به قیمت در مجموعه‌ ای تهرانی‌ نشین در سعادت آباد چمستان در شمال کشور توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده است.

 خرید ویلا شهرکی امروزه افراد به دنبال این هستند که ویلایی خریداری نمایند، که از نظر امنیت خیالشان راحت باشد، این ویلا در شهرکی قرار دارد که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مداربسته است و امنیت را برای ویلای شما چندین برابر می کند.

سیستم گرمایشی ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری و همچنین شومینه می‌ باشد و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت است، و نیز این ویلای زیبا فول امکانات می باشد، امکانات نظیر تاسیاست کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، جکوزی، انباری در ملک، کمد دیواری و کابینت از بهترین برند، کاغذ دیواری و... که با خرید ویلا جنگلی در سعادت آباد دیگر نیاز به تهیه امکانات مورد نیاز نمی باشید.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ به طوری که شما عزیزان با پرداخت نصف مبلغ و مابقی طی چندین قسط بلند مدت میتوانید اقدام به خرید ویلا اقساطی کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ویلا دنیز،  از طریق درخواست مشاوره، از مشاوران ما کمک بگیرید.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: سعادت اباد

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16212
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه