صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس لوکس در چمستان

فروش ویلا دوبلکس لوکس در چمستان

579

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه
کد ملک 16285
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 فروش ویلا دوبلکس لوکس در چمستان

 

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان همیشگی ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس واقع در منطقه زیبای همفصا در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.

خرید ویلا جنگلی در چمستان توریستی دارای قیمت کمتری نسبت به بقیه منطقه ها در شمال ارائه شده است، این ویلا جنگلی دارای 250 متر مربع مساحت زمین و 160 متر مربع بنای ساختمان این ویلای زیبا و شیک می باشد، با نمای کلاسیک و سبک خاص در یک شهرک برند خودنمایی می کند.

در چمستان فروش ویلا در بخش‌ جنگلی، که با سازه‌ های متنوع مدرن، در شهرک یا به صورت ویلا مستقل وجود دارند، این ویلا در شهرکی با امنیت بالا قرار گرفته است، که امنیت این ویلا در شهرک، توسط نگهبانی 24 ساعته و ساختمان دارای دوربین مدار بسته تامین می شود، خیالتان بابت امنیت میتوان راحت باشد؛ بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز را از دست ندهید، برای مشاهده و  خرید ویلا در شهرک  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که می دانید این ویلای لوکس و شیک از نمای مدرن ساخته شده است، که تفاوت طرح این ویلا نسبت به دیگر به ویلاها، باعث جذب خریدارانی که قصد خرید ویلا در چمستان را دارند شده است.

یکی از مواردی مهمی که باید در هنگام خرید ویلا دوبلکس در چمستان به آن توجه نمایید، ویلا باید دارای پروانه ساخت و پایان کار و نیز دارای سند رسمی دیگر همچون سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان باشد، باید قبل از خرید به این نکات توجه نمایید و سپس اقدام به خرید ویلا سند دار نمایید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

از دیگر ویژگی های این ویلا استفاده از متریال با کیفیت و اسکلت محکم در ساخت این ویلا می باشد، و نیز این ویلا دارای نمای سنگی می باشد که از نظر کیفیت بهترین می باشد و در برابر رطوبت شمال محفوظ می ماند.

متریال کاربردی در سیستم گرمایش و سرمایش ویلا از تجهیزات مهم و کاربردی مانند؛ شوفاژ، گرمایش از کف، شومینه، پکیج دیواری و اسپلیت و... می باشد، که شما خریداران محترم با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی برای ویلا خود ندارید.
برای این ویلای زیبا سازه ای دوبلکس و مدرن با 3 اتاق به صورت مستر و با امکانات دیگر مانند؛ سرویس  بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و انباری داخل ملک و حیاط که می توانید وسایل غیر کاربردی و مهم خود در این مکان نگه داری نمایید، را دارا می باشد.
برای پرداخت مبلغ این ویلا شرایط مناسبی در نظر گرفته شده است که شما خریداران محترم می توانید نصف مبلغ را به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط پرداخت نمایید،
برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: همفصا

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16285
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه