صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما انگلیسی نماعروس در چمستان

خرید ویلا نما انگلیسی نماعروس در چمستان

683

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17787
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما انگلیسی نماعروس در چمستان

با سلام و عرض احترام خدمت شما همراهان محترم ویلادنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در منطقه جنگلی چمستان؛ اگر شما همراهان عزیز، قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمی همراهی کنید.

 در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به خرید ویلا در چمستان به دلایلی از قبیل کم بودن فاصله این شهر تا تهران طبیعت سرسبز و زیبا آن آب و هوای مطبوع و همچنین قیمت مناسب آن شده است، شایان ذکر است، که در ایران از سال ۸۵ تاکنون خرید ویلا در شهرهای شمالی با یک روند صعودی همراه بوده است و همچنان نیز این حجم تقاضا هر سال با افزایش چشمگیر روبرو میگردد.

 دست نخورده بودن چمستان، اینجا هم نمود می یابد، اگر کلافه، می شوید از جاده های پر ترافیک، چمستان نیازتان را مرتفع خواهد ساخت، نه تنها جاده های منتهی به چمستان که خیابان های این شهر نیز خلوت اند و آرام برای آنان که آرامش و سکوت را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند، چمستان گزینه‌ای بی‌بدیل خواهد بود.

از مهم‌ترین شاخص‌ هایی که بر اساس آن مزایای یک شهر شمالی را وزن می کنند، موقعیت مکانی آن شهر نسبت به تهران است، فاصله کوتاه چمستان با پایتخت (۱۸۰ کیلومتر) همان قوت قلبی است، که ما را، خاطر جمع می‌کند، چمستان یک سر و گردن بالاتر است.

قیمت ویلای چمستان به فاکتورهای عدید است، در این میان تعیین کننده‌ترین شاخص آن نوع مصالح استفاده شده و موقعیت مکانی ویلا به نظر می‌رسد . بدیهی است ویلایی که مجهز به آخرین سیستم هوشمند و امن ترین تجهیزات مدرن است، با ویزای که در غیاب چنین فناوری‌های بدیهی است از نظر قیمتی تفاوت دارند.

همه ما دوست داریم یک ویلایی در شمال کشور داشته باشیم، این غیر ممکن نیست، با خرید ویلا اقساطی می توانید مبلغ قرارداد به صورت نقد و الباقی را به صورت 4ماه اقساط بدون بهره پرداخت کنید.

طرح این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد، در طراحی ویلا نیم پلوت برای ایجاد فضای اتاق خواب پارکینگ انباری موتورخانه با ایجاد یک اختلاف سطح فراهم می‌شود و علاوه بر آن نمای داخلی و بیرونی زیباتر شده و از یکنواختی خارج می‌شود، تنها ویلا در شمال کشور برای ویلاهایی در نظر گرفته می‌شود که متراژ برای آنها در نظر گرفته شده است که قیمت مناسب تری داشته باشند و باید بدانید که این طرح بسیار رایج است، در ویلاهایی که طراح اتاق خواب را در سطح بالاتر طراحی می‌کند و برای ورود به اتاق خواب پله مدنظر دارد، علاوه بر شیک و مدرن تر شدن نمای داخلی حس امنیت آرامش بیشتری به این اتاق باشد البته این اتفاق می‌تواند اتاق کار اتاق مطالعه هم باشد که البته تمرکز آرامش بیشتری نیاز دارد.

این ویلا دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۶۰ بنای نیم پیلوت می باشد، در این بنا سه خواب تعبیه شده است، که در انتخاب آن برای راحتی شما از مستر استفاده شده است، انشعابات این ویلا به صورت جداگانه نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مزیت‌های خوب این ویلا شهرکی بودن آن است یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی در برابر امنیت ویلا نخواهید داشت؛ این شهر دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته می باشد.

یک موضوع خیلی مهم درباره خرید ویلا این است که شما باید یک ویلایی را خریداری کنید، که سند داشته باشد، یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ مشکلی بابت سند نخواهد داشت و به راحتی می توانید مالکیت خود را نسبت به ویلا اثبات کنید.

موقعیت مکانی این ویلاعالی می باشد، در دل جنگل قرار دارد و شما با فاصله زمانی ۵ دقیقه می‌توانید به داخل جنگل بروید؛ موضوع خوبی که این ویلا در بر دارد این است که، فروشگاه‌ها و مراکز درمانی در نزدیکی ویلا قرار دارد، و شما به راحتی می توتنید آن را تهیه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش، تماس با ما، با مشاورین تحصیلی کرده ویلادنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17787
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه