صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نماسفید در شمال کشور

خرید ویلا دوبلکس نماسفید در شمال کشور

701

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18223
زمین
220 متر مربع
بنا
230 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نماسفید در شمال کشور  

با سلام و عرض احترام خدمت شما یه جایی که همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی در منطقه برند و جنگلی شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

این ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی چمستان واقع شده است، امروزه همه افراد به دنبال این هستند که یک ویلا در شمال کشور داشته باشد و برای مدت کوتاهی از شلوغی و ترافیک و دود های شهر تهران و شهرهای دیگر به دور باشند و از هوای پاک و ناب شمال لذت کافی را ببرند و برای خودشان، با خرید ویلا جنگلی، یک خاطره بسیار عالی به جای بگذارند. 

چمستان یکی از توابع استان مازندران است که بین شهرستان آمل و نور واقع شده است، این شهر از شمال و غرب به شهر نور، از جنوب بخش بلده و کوهپایه های البرز، و از شرق به آمل منتهی می‌شود.

این منطقه که از توابع شهرستان نور می باشد، ارتفاع آن از سطح دریا نسبت به سایر مناطق این شهر بالاتر است؛ دره های زیبایی که در فصول سبز سال، در زیر پای شما، ترکیبی از ابرو درخت و خانه های روستایی با سقف های بارانی و کوه های زیبایی که در پشت اشعه خورشید می‌درخشند، درخشش منطقه را بیشتر از تصور می کند؛ اگر شما هم جزو افرادی هستید که به خرید ویلا در چمستان علاقه مند هستید ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم.

طرح ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ طراحی خانه دوبلکس از دو طبقه به منظور ساخت یک واحد مسکونی استفاده می‌شود از این رو برای چیدمان مبلمان و دکوراسیون داخلی به اندازه کافی فضا برای صاحب خانه موجود است.

داشتن خانه دوبلکس، یک مزیت بزرگ است، زیرا شما صاحب یک خانه هستید، اما به اندازه دو خانه فضای کافی در اختیار دارید؛ قیمت خانه دوبلکس در مقایسه با خانه معمولی بالاتر است، زیرا طراحی آن متفاوت است چنین خانه‌ای تنها به دلیل معماری خاص خود شناخته شده نیست، بلکه ساختار آن به طور کامل متفاوت است؛ اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به خرید ویلا دوبلکس علاقه مند می باشید این ویلای دوبلکس بهترین پیشنهاد ما به شما عزیزان می باشد.

این ویلا دارای ۲۲۰ متر زمین و ۲۳۰ متر بنای دوبلکس می باشد، که در این بنا 4 خواب تعبیه شده است که 2 خواب آن دارای مستر می باشد؛ در اتاق خواب آن از کمد دیواری استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب ، برق و گاز، هر کدام به صورت کنترهای مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره‌برداری می باشد.

یکی از ویژگی های این ویلا شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی، امنیت ویلای خود را دو چندان کرده اید و هیچ نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت و با خیال راحت می توانید ویلای خود را ترک کنید.

یکی دیگر از مزیت های خوب این ویلا سند دار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سند دار به راحتی می‌توانید مالکیت خود را نسبت به ویلا اثبات کنید و خیال خود را بابت سند آسوده کنید.

یک موضوع دیگر در مورد این ویلا شرایط پرداخت آن است، شما با خرید ویلا اقساطی، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب و ویلادنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18223
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه