قبل از سرمایه گذاری در بازار مسکن باید بدانید که

 

اکثر افراد به دنبال سرمایه گذاری در عرصه های متفاوت هستند، اخیرا سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال و یا سرمایه گذاری با خرید زمین و مسکن، سکه و... با توجه به ارزشمند شدن روز افزون، مورد توجه اکثر سرمایه گذاران و عموم مردم قرار گرفته است، اما باید قبل از سرمایه گذاری در بازار مسکن به نکات مهم و ضروری توجه کنید، و عوامل تاثیرگذار را مورد بررسی قرار دهید، که در این مقاله در سایت تخصوصی ویلا دنیز به آن اشاره شده است، با ما همراه باشید.

 

سرمایه گذاری در بازار مسکن

                                             بیشتر بخوانید؛ روستای چنگاز کجاست؟ خرید ویلا در چنگاز آمل

 

عوامل موثر بر نوسان قیمت مسکن به صورت زیر می باشد؛

  • قیمت طلا
  • قیمت ارز در داخل کشور
  • میزان عرضه و تقاضا
  • و....

نوسان قیمت ارز در کشور مهم ترین عامل برای افزایش قیمت مسکن محسوب می شود، و هم چنین افزایش قیمت طلا نیز، تاثیر مثبتی بر افزایش قیمت مسکن خواهد داشت.

 

سرمایه گذاری در بازار مسکن در چند بخش امکان پذیر خواهد بود؛

  • مشارکت در ساخت مسکن جدید
  • خرید خانه های قدیمی و بازسازی مجدد آنها
  • خرید خانه های کلنگی برای ساخت و ساز مسکن جدید
  • سرمایه گذاری در بخش اجاره مسکن
  • و...

 

قبل  از خرید مسکن باید در هر منطقه به چندین نکته مهم توجه کنید؛

  • قیمت مسکن در هر لوکیشن متفاوت می باشد، برای مثال قیمت هر متر مربع مسکن در بالا شهر تهران با قیمت هر متر مربع مسکن در شهرستان متفاوت می باشد.
  • قبل از انتقال سند، تمام مبلغ برای خرید مسکن را به فروشنده تحویل و تسویه نکنید، بلکه 10 درصد مبلغ را بعد از انتقال سند پرداخت کنید.
  • تعداد طبقات در قیمت گذاری تاثیر دارد، یعنی هر چه تعداد طبقات بالاتر، قیمت آن نیز بالاتر می باشد.
  • در مناطق پر رونق و متقاضی بیشتری دارد، سرمایه گذاری کنید.
  • و...

 

سرمایه گذاری در بازار مسکن

  بیشتر بخوانید؛ چگونگی دریافت مجوز ساخت ساختمان از صفر تا صد

 

قبل از شروع تحقیق کنید!

بهتر است قبل از انجام هر کاری، تمامی عوامل تاثیرگذار را مورد بررسی قرار دهید، می توانید از طریق مشاورین املاک آن منطقه، نقاط مثبت و منفی آن منطقه را مورد توجه و بررسی قرار دهید، اگر در یک منطقه ای ملک یا زمینی خریداری می کنید، منطقه ی مد نظر در میزان موفقیت شما در بازار سرمایه گذاری تاثیر مستقیم دارد، اگر در یک منطقه تعداد خانه های خالی و یا اجاره ای زیاد باشد، در این صورت این منطقه مکان مناسبی برای سرمایه گذاری نمی باشد، زیرا کسی مایل نیست در این منطقه استقرار داشته باشد.

سرمایه گذاری در بازار مسکن, هم می تواند یک سرمایه گذاری خوب تلقی شود، و همچنین یک سرمایه گذاری با ریسک بالا محسوب می شود، پس دانستن چندین نکته مهم بی ضرر نیست، یکی دیگر از نکات مهم که باید به آن توجه کنید، قیمت های روز در زمینه ی، قیمت مسکن، ارزش آن منطقه، اجاره بها، مالیات و هرینه های دیگر منطقه و... می باشد، که باید اطلاعات کامل را بدست آورید، همچنین اگر قصد ساخت و ساز را دارید، باید از قبل تمام هزینه های مختلف را در نظر بگیرید، آن چیزی که در بازار سرمایه گذاری در مسکن حایز اهیمت است، این است که شما عزیزان با برنامه ریزی و دید باز و مدیریت عالی و تحقیقات گسترده وارد این عرصه شوید، تا بتوانید در این راه موفق و سرمایه اولیه خود را حفظ و حتی بیشتر کنید، مسکن یک نوع دارایی است، که می توان با امکان رشد زیاد، از آن کسب درآمد کرد.

 

سرمایه گذاری در بازار مسکن

                                          بیشتر بخوانید؛ بررسی خرید ویلا سند دار در شمال با پروانه ساخت

 


 

نوسازی و بازسازی واحد های مسکونی، تغییر کاربری، تورم باعث افزایش قیمت مسکن می شوند، و همچنین دلایل اصلی برای کسب سود بسیار در حوزه ی سرمایه گذاری در بازار مسکن می باشند، فاکتور مهمی که در بازار سرمایه گذاری اثرگذار می باشد، زمان مناسب برای خرید مسکن می باشد، در این صورت افزایش تقاضا در بازار مسکن و... می تواند نشان از بهترین زمان برای خرید باشد، که قیمت ملک سیر افزایشی دارد، از این سوی سرمایه گذاری در ملک و خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال و دیگر شهرها که روند افزایش قیمت و پیشرفت عالی دارند، گزینه فوق العاده برای سرمایه گذاری نسبت به بازار در سکه، طلا و... محسوب می شود.

مجموعه ی دنیز، از مشاورین کاربلد و فوق العاده با تجربه تشکیل شده است، کافیست شما عزیزان در خواست مشاوره دهید، که در این صورت از طریق مشاوره ی رایگان مشاورین دنیز، کسب اطلاعات و مشاوره بگیرید، تا در عرصه ی خرید و فروش مسکن، خرید ویلا سند دار، خرید ویلا اقساطی و... دچار مشکل و ضرر نشوید، در انتهای این مقاله بابت همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم، امیدوارم این مطالب بتواند به شما عزیزان در انتخاب و تصمیم گیری کمک رسان باشد، برای مشاهده اگهی و مقالات های ثبت می توانید به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.

 


 

برای تماس و ارتباط مستقیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید.