مزایای خرید ویلا در شمال و نزدیک ترین شهرهای مازندران به تهران کدامند

 

خرید ویلا در شمال و در نزدیک ترین شهر به تهران، یکی از مسائل مهم در هنگام خرید، برای اکثر خریداران محسوب می شود، که در این صورت اکثر خریداران به دنبال خرید ویلا در شهرهای نزدیک به تهران هستند، و از این سوی بسیاری از افراد می خواهند که در شمال سرمایه گذاری کنند، باید فاصله تهران تا شهرهای شمال کشور را بدانند، و این مسله بر آمار خرید و فروش ویلا در شمال بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

از سه مسیر می توان از تهران به استان مازندارن دسترسی پیدا کرد؛

  • جاده هراز
  • جاده فیروزکوه
  • جاده چالوس

 

خرید ویلا در شمال

 

  •  اولین شهر بعد از عبور از جاده هراز، شهر آمل می باشد، و آمل جزو منطقه جنگلی می باشد، اگر قصد خرید ویلا جنگلی دارید، می توانید شهرستان آمل را که دارای امکانات رفاهی اعم از بهترین بیمارستان تخصوصی شمال، دانشگاه غیرانتفاعی شمال و... می باشد، یکی از شهرهای منتخب برای خرید ویلا در نظر بگیرید، هم چنین جاده هراز سریع ترین و کوتاه ترین مسیر، از لحاظ مسافت، ترافیک و هم چنین از لحاظ جاده سازی می باشد، برای رسیدن به شهرهای نور، چمستان، سرخرود، محمودآباد و... جاده هراز یکی کوتاه ترین و ساده ترین مسیر برای رسیدن به مقصد و شمال می باشد.

 

برای دیدن این مسیر بر روی نقشه، کلیک کنید.

در این صورت نزدیک ترین شهر مازندران به تهران، شهرستان زیبای آمل می باشد، که پس از گذر از جاده ی زیبا و جنگلی هراز، یک سفر هیجان انگیز و مملو از زیبایی را تجربه خواهید، و باید بدانید که فاصله تهران تا آمل 180 کیلومتر می باشد.

 

برای مشاهده و خرید ویلا در امل کافیست روی لینک مشحص شده کلیک کنید.

 

  • یکی از مسیرهای زیبا که می توانید از تهران به مازندران سفر کنید، جاده کوهستانی بینظیر فیروزکوه می باشد، که به شهرهای ساری، نوشهر، بابل، قائمشهر، سوادکوه و... می توانید از طریق جاده فیروزکوه به این شهرها دسترسی داشته باشید، اگر قصد خرید ویلا در یکی از این شهرها دارید، از طریق جاده فیروزکوه می توانید سریع تر و راحت به مقصد برسید.

 

  • یکی از مسیرهای محبوب، و پرطرفدار جاده چالوس می باشد، که از تهران به چاده چالوس می توان بعد از 3 الی 4 ساعت به مقصد رسید، جاده چالوس یکی از زیباترین و فوق العاده ترین جاده می باشد، که برای رسیدن به شهرهای، رامسر، کلاردشت، نوشهر، نمک آبرود و... جاده چالوس بهترین مسیر برای انتخاب می باشد، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در نوشهر و متل قو و... دارید، می توانید از طریق جاده چالوس حرکت کنید، زیبایی که در طول مسیر پیش رو دارید، یک زیبایی و  طبیعت غیر قابل وصف شدنی می باشد.

 

 ناگفته نماند، جاده جدیدی به نام آزاد راه تهران_شمال، اخیرا راه اندازی شده است، که در موازات مسیر کرج_چالوس امتداد دارد و به سمت جاده چالوس منتهی می شود، که می توانید از این مسیر به شهرهای چالوس، نوشهر، متل قو ... دسترسی داشته باشید.

برای مثال یکی از شهرهای توریستی استان مازندران که اخیرا به دلیل جذب توریست های فراوان، بهترین منطقه برای خرید ویلا و سرمایه گذاری محسوب می شود، شهرستان سرسبز و جنگلی نور می باشد، شهرستان نور دارای مناطق تفریحی و گردشگری فراوان می باشد، در ادامه ی این مقاله به فواصل رسیدن به این شهر و مناطق گردشگری آن توجه خواهیم کرد؛

 

  • تهران تا نور از طریق جاده کندوان؛ 240 کیلومتر مربع
  • تهران تا نور از طریق جاده هراز؛ 220 کیلومتر مربع
  • نور تا لاویج؛ 40 کیلومتر مربع
  • نور تا آبشار آبپری؛ 11 کیلومتر مربع
  • نور تا چمستان؛ 15 کیلومتر مربع
  • نور تا سد الیمالات؛ 11 کیلومتر مربع
  • و...

 

خرید ویلا در شمال

 

در ادامه بعد از معرفی مسیرهای تهران به شمال کشور، به نکات و مسائل در مورد خرید ویلا در شمال می پردازیم.

 

شمال کشور با داشتن آب و هوای عالی و منحصر به فرد متقاضیان بسیاری دارد، اکثر افراد به دنبال سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال هستند و اغلب دیگر به دنبال لوکیشن عالی برای گذراندن ایام آخر هفته و تعطیلات خود هستند، از این سوی شمال کشور در الویت قرار دارد، اگر قصد خرید ویلا ساحلی دارید، شهرهای محمودآباد و بابلسر و... جزو شهرهای ساحلی محسوب می شوند که می توانید از طریق جاده هراز به این شهرها دسترسی سریع و راحت داشته باشید، و همچنین شهرهای نور، چمستان، آمل و... جزو شهرهای جنگلی محسوب می شوند، شهرهای استان مازندران گزینه های متنوع و عالی برای خرید و فروش ویلا، ملک و... ارائه می دهند، که شما عزیزان قبل از خرید، می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز استعلام های لازم را بگیرید.

 

سرمایه گذاران بسیاری به دنبال نزدیک ترین منطقه به تهران هستند، زیرا استان مازندران با داشتن جاذبه های گردشگری عالی همیشه طرفداران خاص خود را دارند، از این سوی شمال کشور، مناسب ترین منطقه برای سرمایه گذاری می باشد، چه با خرید زمین با کاربری مسکونی، تجاری و... چه با خرید ویلا در سازه های فلت، نیم پیلوت و.... یک سرمایه گذاری هوشمند محسوب می شود، زیرا ارزش ملک روزانه در حال پیشرفت می باشد، زندگی در یک محیط پر از زیبای و طبیعت سرسبز باعث آرامش روح و جسم می شود، با خرید زمین در شمال می توانید ویلایی با سازه دلخواه و در لوکیشن عالی با کمک مهدسین مجرب شمال بسازید، زیرا سرمایه گذاری یا انجام هر گونه معامله در شمال یک انتخاب هوشمند می باشد.

 

خلاصه ی کلام؛ انتخاب هر یک از مسیرهای گفته شده، برای رسیدن به مقصد و شهرهای استان مازندارن بستگی به علایق، نحوه ی رانندگی شما عزیزان دارد، و همچین پیدا کردن یک مسیر، یک ویلا و یا ملک در مازندارن کار سخت و دشواری نمی باشد، زیرا کارشناسان و مشاورین املاک دنیز، با تجربه و تخصص خود در این زمینه، مشاوره‌ های رایگان را به شما ارائه می‌دهند تا یک تصمیم عالی بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

هر انتخابی که داشته باشید، مشاورین مجرب ویلا دنیز در کنار شما خواهند بود، برای مشاهده ویلاهای موجود در سایت ویلا دنیز کافیست، به سایت تخصوصی ویلا دنیز مراجعه کنید.

 

خرید ویلا در شمال

 

بیشتر بخوانید:

روستای چنگاز کجاست؟ خرید ویلا در چنگاز آمل

چگونگی دریافت مجوز ساخت ساختمان از صفر تا صد

بررسی خرید ویلا سند دار در شمال با پروانه ساخت