یک طراحی منحصر به فرد با طراحی ویلا نما شیشه ای

 

زمانی که 60 درصد از نمای یک ساختمان با شیشه پوشش داده باشد، در این صورت نمای ساختمان، نمای شیشه ای می باشد.

برای نمای ساختمان می توان از ابزارهای زیادی استفاده کرد، اما نمای شیشه ای زیباترین ایده برای نمای خارجی ساختمان محسوب می شود، و به دلیل ویژگی های عالی و منحصر به فرد از شیشه برای طراحی داخلی نیز از آن استفاده می شود، طراحی داخلی و خارجی با شیشه، بسیار مدرن و شیک خواهد بود، و امروزه طرفداران بسیاری دارد، شیشه یک ماده پرکاربرد، ارزان قیمت و پرطرفدار و حتی با محیط بسیار سازگار می باشد، شیشه فضای داخلی را روشن تر و ساختمان را تماشایی می کند، کاربردهای بسیاری می توان از شیشه در طراحی ساختمان و ویلا و... بکار برد، نمای خارجی شیشه ای تنها یک مثال بزرگ می باشد، از کاربرد دیگر شیشه می توان به دیوار شیشه ای برای اتاق خواب ها، آشپزخانه، پنجره های شیشه ای، سقف شیشه ای و... کاربردهای شگفت انگیر شیشه در طراحی مدرن می باشد.

 

نمای شیشه ای شامل سه نوع می باشد؛

  • اسپایدر
  • شیشه های دوجداره بدون فریم، یا نمای شیشه ای فریم لس
  • شیشه کرتین وال

 

نمای شیشه ای اسپایدر، یک نمای استاندارد محسوب می شود، و از ویژگی های آن می توان به ضد تشعشع نور خورشید، برای مناطق گرم اشاره نمود.

زیباترین نوع شیشه، شیشه های دوجداره بدون فریم و یا نمای شیشه ای فریم لس می باشند، با یکپارچه بودن و ایجاد سطح یکنواخت زیبای خاصی را به وجود می آورند.

نمای شیشه ای کرتین وال، دارای قابلیت های همچون عدم ورود رطوبت و سر و صدا و عایق حرارتی نیز می باشد، و دارای سه نوع سیستم در پوش دار، نیمه در پوش دار و فول فریم لس برخوردار می باشد.

 

خرید ویلا با نما شیشه ای

 

عنصر شیشه برای طراحی داخلی نیز استفاده می شود، برای مثال پارتیشن های داخل سالن، می توان از جنس شیشه باشد، نرده های شیشه ای، پنجره های بزرگ از کف و تا سقف کاملا شیشه ایی و.... که باعث منعکس شدن نور و درخشندگی می شود، و هم چنین درب و پنچرها می توانند به حالت 90 درجه و کشویی باز و بسته شوند، این طراحی زیبایی ویلا را دوچندان می کند، حتی اگر ویلا کوچک و نقلی باشد، با استفاده از شیشه به صورت مختلف ویلا بزرگتر جلوه می کند، علاوه بر مثال های گفته شده، می توانید از شیشه های مات و رنگی برای داخل سرویس بهداشتی و ایرانی بکار ببرید.

 

مزایای نمای شیشه ای؛ 

  • عایق گرما و صوت
  • جلوگیری از ورود اشعه ماورا بنفش
  • سرعت اجرا بالا
  • زیبای منحصر به فرد
  • قیمت مناسب پنجره های دوجداره
  • و....

 

معایب نمای شیشه ای؛

  •  به هنگام بارش برف و باران گرد و خاک و آلودگی به آن می چسبد.
  • افزایش گرما به دلیل تابش مستقیم نور خورشید
  • افزایش هزینه و انرژی
  • مقاوم نبودن در برابر حوادث طبیعی مانند؛ زلزله و آتش
  • و....

برای بررسی و محاسبه ی قیمت طراحی نمای شیشه ای برای ویلا، باید متراژ و وسعت کار را اندازه بگیرید و نوع شیشه را انتخاب، سپس قیمت را محاسبه کنید.

مرغوب ترین شیشه برای نمای بیرونی، شیشه های رنگی و دوجداره و چند منظوره، مناسب می باشد، همانطور که در متن بالا از مزایای شیشه گفته شد، شیشه ها از قیمت مناسب، اجرای راحت، عایق صوت، سازگار با محیط زیست و....  برخوردار می باشد، طراحی نمای شیشه ای در شمال، نسبت به نما سنگی، آجری و... اجرای راحت تر و ارزان تر می باشد، ویلاهای لوکس در شهرهای سرخرود، متل قو، رویان و.... در سازه های لوکس دوبلکس و تریبلکس و... اخیرا از نمای شیشه ای استفاده می شود، و در نگاه اول این طراحی مدرن توجه خریدار را به خود جلب می کند.

 

خرید ویلا نما شیشه ای

 

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، ویلاهای نما شیشه ای را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم، زیرا ویلاهایی که نمای شیشه دارند، یک فضای دلنشین، پر نور را به وجود می آورند، و همچنین ویلاها دسترسی کافی به نور دارند، و همچنین این ویلاهایی که از کف تا سقف شیشه ای می باشند، دارای تهویه عالی می باشند، و طراحی ویلا به صورت کلاسیک، با نسل جدید شیشه ها برای نمای ساختمان، طراحی داخلی، با شیشه های نشکن و دوجداره و... دیزاین شده اند، که از نظر ایمنی تایید شده اند، و طراحی داخلی و خارجی تاثیر به سزایی برای زیباتر نشان دادن ویلا و ساختمان به حساب می آید، برای طراحی ساختمان با شیشه، استفاده از شیشه لمینت می تواند بهترین گزینه باشد.

اگر در طراحی بالکن می خواهید از شیشه استفاده کنید، باید شیشه مقاوم باشد، که در برابر شرایط جوی هوا و تغییرات دمایی در شب و روز استقامت داشته باشد، و همچنین باید به صورت ریلی و کشویی باز و بسته شود.

 

کلام آخر

ویلاهای لاکچری دارای امکانات بینظیر هم چون استخر، سونا، رئوف گاردن، طراحی منحصر به فرد و... می باشند، زمانی که وارد یک ویلا می شوید، اولین چیزی که توجه ی شما را به خود جلب می کند نمای ساختمان می باشد، امروزه با طراحی مدرن و استفاده از شیشه های جدید و زیبا، نمای ساختمان بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد، از نظر مشاورین ویلا دنیز، شهر های متل قو، رامسر، سرخرود، محمودآباد و نمک آبرود و....جزو شهرهای لوکس شمال محسوب می شوند، و اغلب ویلا ها در این شهرها لوکس و مدرن می باشند، اگر قصد خرید ویلا لاکچری دارید، می توانید این شهرهای ذکر شده را در الویت قرار دهید، در سایت ویلا دنیز آگهی متفاوت از ویلاها در انواع سازه، متراژ، لوکیشن و قیمت وجود دارد، اگر قصد خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا سند دار در شمال و خرید ویلا اقساطی و خرید زمین در شمال و... دارید، کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید، مشاورین ویلا دنیز با سال ها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز به بخش  تماس با ما مراجعه کنید.

 

خرید ویلا نما شیشه ای

 

 مقالات پیشنهادی؛


 

انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

آشنایی با ویژگی های باغ، باغچه و یا باغ ویلا

آشنایی با مزایا و معایب ویلاهای جنگلی و ساحلی