آشنایی با جنگل های ایرکا و خرید ویلا در آن

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی، سایت ویلا دنیز، امیدوارم در کنار خانواده همیشه، سلامت و شاد باشید، در این مقاله همراه شما عزیزان هستیم، تا در مورد یک روستای زیبا و سرسبز در استان مازندران در شهر چمستان با شما سروران گرامی صحبت کنیم، پس همانند همیشه، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید. 

روستای ایرکا در شهرستان چمستان و در مجاورت روستای سعادت آباد قرار گرفته است، این روستا پلاک اول جنگل می باشد، که علاوه بر روستای سعادت آباد، روستاهای انگلتارود و افراده و همصفا نیز در مجاورت روستای ایرکا قرار گرفته است.

 

ادرس روستای ایرکا

در هشت کیلومتری از شهر آمل به سمت چمستان به روستای امیرآباد خواهید رسید، سپس با ورود به روستای امیرآباد به روستای کچلده و نیز به روستای معروف سعادت آباد چمستان خواهید رسید، و سپس با طی مسافت کوتاه، به روستای جنگلی ایرکا خواهید رسید.

 

 خرید ویلا در روستای ایرکا

 

ایرکا از کلمه ایرکان که نام جنگل های ایرکانی می باشد و از دوره پهلوی برگرفته شده است، همانطور که گفته شد، ایرکا روستای کوچک در بخش چمستان می باشد، این روستا در فاصله ی 15 کیلومتری از شهرستان امل قرار دارد، و با افتتاح کمربندی جدید امام زاده عبدالله آمل، دسترسی به چمستان توریستی بسیار راحت و سریع تر خواهد بود، همچنین فاصله ی روستای ایرکا به سواحل نیلگون خزر از طریق نور و محمودآباد حدود 30 کیلومتر می باشد، که برای گذراندن اوقات فراغت به راحتی می توانید به مناطق ساحلی استان مازندران دسترسی داشته باشید، و از این طبیعت بکر نهایت لذت را ببرید.

 

روستاهای اطراف روستای ایرکا عبارتند از؛ حاجی کلا، افراده، همصفا، میرنا، انگتارود

 

اغلب مردم روستای ایرکا به کشاورزی و باغ داری مشغول هستند، برنج، گندم، خربزه، کاهو، اسفناج، بادمجان، گوجه فرنگی و... محصولات کشاورزی این روستا می باشد، که با فروش این محصولات کسب درآمد می کنند.

آداب و رسوم مردمان این روستا، از فرهنگ آریایی زرتشتی و فرهنگ اسلامی آمیخته می باشد، آداب و سنت های کهن ایرانی مانند؛ عید نوروز، چهارشنبه سوری، شب یلدا، تاسوعا و عاشورا، عید قربان و عید فطر و... مطابق آداب و رسوم مناطق دیگر می باشد، اما برخی از سنت ها مانند تیر ماه سیزده شو و... از سنت های مخصوص استان مازندران می باشد.

 اغلب خانه های قدیمی روستای ایرکا به صورت سنتی و نوستالژی ساخته شده اند، سبک روستایی نشان دهنده ی سادگی روستا و ساکنین آن منطقه می باشد، با توجه به خواسته های اخیر خریداران و سرمایه گذاران، اکثر افرادی که در صنعت ساخت و ویلا فعالیت می کنند، ویلاها را به سبک امروزی و مدرن طراحی و احداث می کنند، اغلب ویلاها در این منطقه در سازه، فلت، نیم پیلوت، دوبلکس و... می باشد، و با طراحی داخلی و خارجی یک سبک مدرن و به روز را خلق می کنند، اگر قصد خرید ویلا جنگلی در شمال کشور و در یکی از روستاهای استان مازندران دارید، قطعا روستای سرسبز ایرکا می تواند یک منطقه ی زیبا برای خرید و سکونت در آن باشد.

 

خرید ویلا در روستای ایرکا

 

خرید ویلا در چمستان

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد، و دارای امکانات رفاهی و شهری بسیاری می باشد، آن دسته عزیزانی که به شهرهای جنگلی علاقه مند هستند،

خرید ویلا در چمستان می تواند، یکی از گزینه ها در هنگام خرید ویلا در شمال باشد، همچنین چمستان یکی از شهرهای توریستی در شمال کشور محسوب می شود، و دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری اعم از؛ دریاچه الیمالات، جنگل های کشپل، واز و...می باشد، گزینه های بسیاری برای خرید زمین در شمال و ویلا در چمستان وجود دارد، شما می توانید ملکی را خریداری کنید و بر اساس علایق خود به ساخت ویلا بپردازید، و یا ویلاهای آماده با امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، رئوف گاردن، متراژ متفاوت، در سازه های دوبلکس، تریبلکس و... خریدارای کنید.

 

خرید ویلا جنگلی

باید بدانید؛ که روستای ایرکا جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، همچنین ویلاهای جنگلی دارای ویو همیشگی به طبیعت همیشه سرسبز شمال می باشند، و علاوه بر زیبایی، زمین های جنگلی اغلب در بافت مسکونی قرار دارد، از این سوی برای ساخت و ساز و فروش دچار مشکل نخواهید شد، همچنین شهرستان چمستان یکی از مناطق مناسب و ارزان قیمت برای سرمایه گذاری می باشد، و یکی از ویژگی های مثبت خرید ویلا جنگلی قیمت مناسب آن می باشد، و این مزیت بسیار مورد استقبال و توجه خریداران قرار گرفته است، و اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، چمستان بهترین گزینه خرید برای شما متقاضیان می باشد.

 

مزیت خرید ویلا در روستای ایرکا

  • تمامی ویلاها در این روستا دارای اسناد رسمی همچون سند، پایان کار و شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و... می باشند.
  • این روستا به مرکز شهر و امکانات رفاهی دسترسی سریع  و راحتی دارد.
  • ارزش ملک روزانه در این منطقه در حال پیشرفت می باشد.
  • این روستا دارای آب و هوای عالی و ویو همیشگی و ابدی به طبیعت شمال دارد.
  • اکثر ویلاها در این منطقه دارای قیمت مناسبی می باشد، زیرا این منطقه جزو منطقه جنگلی محسوب شده، و اغلب ویلاها در منطقه جنگلی، از قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای ساحلی برخوردار می باشد.

 

خرید ویلا در روستای ایرکا

 

روستای ایرکا در مجاورت جنگل ها با درختان انبوه و سرفلک کشیده  و در دل جنگل قرار دارد، و از این سوی ایرکا یک روستای جنگلی در استان مازندران می باشد، خرید ویلا در شمال، آن هم در یکی از روستاهای سرسبز به نام ایرکا و توریستی ترین شهر در چمستان سرسبز بهترین گزینه برای خرید و سرمایه گذاری می باشد، اگر به شمال کشور، و داشتن ویلا در شمال علاقه مندید، پیشنهاد می کنیم به سایت تخصوصی ویلا دنیز مراجعه کنید، تا آگهی موجود در سایت را مشاهده کنید، قبل از خرید می توانید به تیم مجرب حرفه ای  املاک ویلا دنیز که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، مراجعه کنید، تا به شما سروران گرامی مشاوره دهند، برای ارتباط مستقیم و تماس ما مجموعه ی ویلا دنیز کافیست فقط به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: 


تفاوت بازسازی و نوسازی ویلا در شمال


معامله املاک، در رهن بانک


ویلا اکازیون چیست؟