دریاچه ماهان کجاست؟

 

سلام خدمت همه ی دوستان و همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب خوب باشه، همانطور که می دانید، شمال کشور از لحاظ زیبایی و داشتن مناطق تفریحی و گردشگری و... در رده ی اول قرار دارد، هم چنین یکی از توریستی ترین منطقه در کشور، استان مازندران و گیلان می باشد، در این مقاله قصد معرفی یک دریاچه زیبا در بهترین منطقه ی کشور، در شهر چمستان را داریم، پس با ما همراه باشید.

 

موقعیت جغرافیای جنگل ماهان 

چمستان یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی استان مازندران محسوب می شود، و این شهرستان دارای روستاهای بینظیری می باشد، که هر یک از این روستاها اعم از؛ حاجی کلا، بهدشت، هم صفا و... دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری می باشند، جنگل ماهان در چمستان سرسبز قرار دارد، همانطور که می دانید، چمستان ما بین شهرستان آمل و نور قرار داشته، و برای رسیدن به منطقه ی زیبای ماهان، باید به روستای همصفا برسید، سپس بعد از گذر از روستای هم صفا، بعد از دو راهی آلشرود به روستای حاجی کلا خواهید رسید، و بعد از طی این روستا، در انتهای روستا به یک جنگل قدیمی و انبوه از درختان و پوشش گیاهی سبز ماهان خواهید رسید، همچنین بعد از پیاده روی یک ساعته به دریاچه ی ماهان خواهید رسید، این منطقه از یک زیبایی وصف نشدنی برخوردار می باشد، اگر در شهرهای استان مازندران به دنبال مکانی فوق العاده زیبا و تفریحی می گردید، قطعا رودخانه ی ماهان بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 

دریاچه ماهان کجاست

 

دریاچه و آب بندان های بسیاری در استان مازندران قرار دارد، برای مثال دریاچه های خطیب کلا، دریاچه ی ماهان، دریاچه ی علی آباد و.... از جمله دریاچه و یا رودخانه های طبیعی روستاهای اطراف چمستان از قبیل بهدشت، هم صفا و... می باشد، که هر یک از آن ها دارای زیبایی وصف نشدنی می باشند، از این سوی همه ی افراد چمستان را به عنوان منطقه جنگلی شهرستان نور در استان مازندران می شناسند، از این سوی اگر خریداران و یا سرمایه گذارانی که قصد خرید ویلا جنگلی را در شمال دارند، چمستان را در الویت قرار می دهند، جنگل ماهان در مجاورت شهر آمل و در شهرستان چمستان بعد از روستاهای برند همصفا و بهدشت و... قرار دارد، هر یک از این روستاها دارای جنگل های خاص با چشمه های آب طبیعی منحصر به فرد می باشند، اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، و می خواهید به راحتی به جنگل های شمال مانند، جنگل ماهان و دریاچه ی زیبا آن که در دل جنگل قرار دارد، دسترسی داشته باشید، می توانید یکی از ویلاهای اطراف چمستان مانند روستای بهدشت، هم صفا و... را یکی از گزینه برای خرید ویلا در نظر بگیرید و خریداری کنید، همچنین خرید ویلا در این منطقه دارای مزیت های بسیاری به صورت زیر می باشد؛

  • ویلاها دارای امکانات کامل، تجهیزات ساختمانی با بهترین کیفیت، در سازه مدرن توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته شده اند.
  • ویلاها دارای اسناد رسمی و قانونی و مجوز ساخت و در بافت مسکونی و... می باشند.
  • ارزش ملک و ویلا روزانه در حال افزایش می باشد.
  • و...

شهرستان آمل نزدیک شهر به تهران می باشد، که از طریق کمربندی امام زاده عبدالله به راحتی می توان به چمستان دسترسی داشت، و از ترافیک درون شهری به دور خواهید بود، همچنین چمستان به شهرهای دیگر نیز فاصله کمی دارد، برای مثال؛

  1.  مسافت چمستان تا آمل: 26 کیلومتر
  2. مسافت چمستان تا محمودآباد: 36 کیلومتر
  3. مسافت چمستان تا نور: 15 کیلومتر
  4. مسافت تهران از طریق جاده کندوان تا چمستان: 255 کیلومتر
  5. مسافت تهران از طریق جاده هراز به چمستان: 235 کیلومتر
  6. و....

 

دریاچه ی ماهان کجاست

 

در ادامه به معرفی دو روستای معروف چمستان که به جنگل ماهان دسترسی دارد می پردازیم:

  • منطقه ی بهدشت           

بهدشت یکی از منطقه های سرسبز و توریستی چمستان می باشد، این منطقه دارای روستاهای زیبا و طبیعت فوق العاده زیبا با امکانات کامل همچون دسترسی راحت به مرکز شهر و مراکز خرید، هایپرمارکت، مراکز درمانی و دیگر امکانات دارد ،بهدشت برای آن دسته عزیزانی که در جست و جوی منطقه ای بدون رطوبت و شرجی بودن هوا هستند، پیشنهاد فوق العاده ای می باشد؛ زیرا بهدشت به دلیل فاصله زیاد حدود 200 کیلومتر با دریا، از شرجی و رطوبت دور می باشد، همچنین بهدشت با آمل 20 کیلومتر و با مرکز شهر چمستان 15 کیلومتر فاصله دارد،  برای مشاهده و خرید ویلا در بهدشت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

  • روستای سعادت آباد

سعادت آباد یک منطقه ی کوهستانی_ جنگلی می باشد، این روستا جزو توابع چمستان می باشد، و از همه مهم تر روستای سعادت آباد به سه شهر؛ آمل، چمستان، نور بسیار نزدیک و دسترسی راحتی دارد، روستای سعادت آباد دارای آب و هوای معتدل و خنک و طبیعت بیسار زیبا می باشد، که از این سوی سالیانه افراد زیادی به این روستا سفر می کنند، اگر قصد خرید ویلا در شمال دارید، می توانید روستای سعادت آباد، که یکی از روستاهای برند استان مازندران محسوب می شود، مد نظر خود قرار دهید، یکی از ویژگی های مثبت روستای سعادت آباد چمستان، فاصله ی کم آن با تهران می باشد، که به راحتی از طریق کمربندی و... می توان به روستای سعادت برسید، و از این طبیعت زیبا نهایت لذت ببرید.

 

در کلام آخر، شمال کشور دارای شهرهای زیادی با مناطق گردشگری و تفریحی مختلفی می باشد، استان مازندران همان طور که می دانید دارای موقعیت عالی، آب و هوای پاک و هم چنین دارای مناطق گردشگری و تفریحی فراوانی می باشد، و چمستان یکی از شهرهای سرسبز و توریستی استان مازندران محسوب می شود، که طبیعت و زیبایی و... را در خود جای داده است، کافیست به این شهر سفر کنید، تا یکباره عاشق آن شوید، از این سوی در سایت ویلا دنیز، فایل های متفاوتی برای خرید ویلا در شمال وجود دارد، شما برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا اقساطی و... کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید، هم چنین برای دریافت مشاوره رایگان و برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

دریاچه ی ماهان کجاست



                                             مقالات پیشنهادی؛



 

                                                      انواع ویلا در شمال از نظر موقعیت جغرافیایی

                                                          انواع ویلا در شمال از نظر ساخت

                                                    آشنایی با ویژگی های باغ، باغچه و یا باغ ویلا

                                                آشنایی با مزایا و معایب ویلاهای جنگلی و ساحلی