امروزه، بسیاری از متقاضیان خرید ویلا در شمال، شیک و ممتاز بودن ویلا، برایشان در اولویت می باشد، و باید بیان داشت، ویلای لاکچری از سبک معماری مدرن، در طراحی، تا اجرا  بهره می گیرد، و همچنین از بهترین و بروز ترین متریال اولیه، ‌در ساختمان استفاده می کنند، و در خصوص ویلاهای لاکچری باید به این نکته توجه داشته باشید که، در اینگونه ویلاها، کلیه امکانات رفاهی، تفریحی، برای راحتی، و گذراندن اوقات فراغت ساکنین ویلا تعبیه شده است.

 

چنانچه در این مقاله به موضوع لاکچری بودن ویلاها، اشاره شد، بهترین موقعیت می باشد، تا یک ویلا لوکس را، در یک منطقه ی دنج به شما معرفی کنیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر، برای یک سرمایه گذاری مطمئن با ما همراه باشید.

 

 در راستای مبحث ذکر شده، باید بیان داشت، یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین مناطقی که در استان مازندران وجود دارد،که یک‌‌ شهرک ساحلی، معروف را در خود جای داده، منطقه کلار آباد شهرستان عباس آباد، است، این منطقه توریستی – گردشگری در مجاورت متل قو و سواحل دریای خزر قرار دارد، که علاوه بر داشتن آب و هوایی مطبوع و معتدل، جزء یک‌ منطقه توریستی است که، مورد توجه سرمایه گذاران و سازندگان قرار گرفته، و همین امر سبب گشته تا این منطقه، در حوزه بازار مسکن و ساخت و ساز، پیشرفت چشم گیری را داشته باشد، بر همین اساس، در طی این ساخت و سازها، ویلاسازی و شهرک سازی های متنوعی در این منطقه صورت گرفته، که ما امروز، بر حسب اتفاق و با توجه به موضوع بیان شده، شهرک ساحلی امیر دشت مازندران، که یکی از بزرگترین شهرک های ساحلی در منطقه خوش آب و هوای کلار آباد مازندران می باشد، را برای بررسی مورد انتخاب قرار داده ایم، و چنانچه قصد خرید ویلا فول امکانات در مناطق شهرکی، را دارید، این گزینه می تواند، یکی بهترین انتخاب باشد.

 

 خرید ویلا فول امکانات

 

 



 ویژگی های مهم‌، در خصوص شهرک ساحلی امیر دشت مازندران



 

 

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد، این شهرک ساحلی، در سال ۱۳۵۱، در استان زیبا و همیشه سرسبز مازندران، بنا گشته است، و همچنین  ایده و طراحی این شهرک‌، توسط مهندس علی اصغر توکلیان، اجرا گردیده است، و باید بیان داشت موقعیت مکانی این شهرک به نحوی است که، در مجاورت منابع طبیعی همچون، جنگل و دریا قرار گرفته است، و همین مزیت باعث شده، جلوه و زیبایی خاصی به این شهرک بخشیده شود، همچنین در خصوص وسعت این شهرک مذکور، باید اینگونه بیان داشت که، این مجموعه در زمینی با وسعتی حدود، 100 هکتار قرار گرفته و طبق اخرین بررسی هایی که از این مجموعه به عمل امده، حدود ۶۰۰ قواره ویلا، در متراژهای گوناگون با طراحی زیبا، قرار دارد، که همواره می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در شمال، و یا افزایش سرمایه مالی باشد.

 

موقعیت مکانی و جغرافیایی شهرک

 

 



ویژگی ویلاهای ساحلی امیردشت



 

۱) در شهرک ها، اولین گزینه هایی که مد نظر هستند، ویژگی و نوع سازه ی ویلاها‌ می باشد، و گاها معماران، پلان این ویلاها را،‌ با توجه به متراژ های بیان شده، به نحوی طراحی می کنند که، از سالن پذیرایی دلبازی برخوردار باشد، و در کل ساختار این ساختمان ها، با پلان پنت هاوس برابری داشته باشد.

 

2) در خصوص ویژگی اصلی ویلاهای امیر دشت، باید به این موضوع اشاره نمود که، ساختمان های موجود در این شهرک از معماری خاصی، پیروی کرده اند، و همگی بصورت کلاسیک، مدرن، و یا ترکیبی از رومی و مدرن، اجرا شده اند، و یکی از مزیت هایی که، این مجموعه را نسبت به دیگر شهرک های اطراف متمایز کرده، و برتری بخشیده، این است که، ویلاهای این شهرک، به سبب بهره مندی بهتر از فضا و زیبایی اطراف بصورت باغ ویلا و یا کاخ ویلا، ساخته شده است.

 

 

 3) از دیگر ویژگی های شهرک می توان، به محوطه و خیابان عبوری آن اشاره نمود، که مسیر عبوری را به جاده اصلی و خیابان های فرعی تقسیم می نماید، که هر کدام با نام و بصورت شمالی جنوبی، شرقی و غربی، معرفی می شوند.

 

 

4) همچنین، این شهرک های مدرن، علاوه بر طراحی پلان، در مسئله محوطه سازی شهرک هم بسیار هوشمندانه عمل می کنند، زیرا فضای بیرونی هر بنا معرف یک ساختمان است، و در جذب مشتری بسیار موثر می باشد، به همین سبب، از افراد متخصص در زمینه محوطه سازی و‌ شناخت گل و گیاه و ... کمک گرفته شده، و محیط بیرونی شهرک را با مناسب ترین گیاهان با توجه به شرایط اقلیمی انتخاب و آراسته اند.

 

 

5) همچنین یکی دیگر از مزایای شهرک ساحلی امیر دشت می توان به پلاژ اختصاصی اشاره نمود که، امکانات مختلفی نظیر، رستوران ، تفریحات آبی را برای راحتی ساکنین فراهم کرده است، همچنین در این شهرک، یک راه اختصاصی زیر زمینی، جهت پیاده روی خانوادگی و یا گروهی وجود دارد که، وصل کننده ویلاها به ساحل می باشد.

 

 

6) از دیگر نکات مهمی که در تمامی ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است، مسئله امنیت می باشد، که در خصوص شهرک ساحلی امیر دشت باید بیان داشت، که از درب های جداگانه با وجود نگهبانان ۲۴ ساعته، برای عبور و مرور استفاده می نمایند، و همچنین تمام محوطه شهرک، مجهز به دوربین های مدار بسته می باشد، تا بتوان از مجموعه به بهترین شکل ممکن، حفاظت نمایند.

 

 ویژگی شهرک امیر دشت

 

 



 خرید ویلا در شهرک ساحلی امیر دشت مازندران



 

 

در این چند سال اخیر، سرمایه گذاری در شمال، رشد چشم گیری را طی کرده است، و در همین راستا شهرک ساحلی امیر دشت مازندران یک نمونه از شهرک لاکچری و بسیار لوکس واقع در استان پهناور مازندران می باشد که، می تواند گزینه مناسبی برای هموطنان باشد، زیرا این شهرک امکانات مهمی نظیر رفاهی – ورزشی – تفریحی همچون زمین فوتبال ، تنیس، والیبال، وجود پارک جنگلی ، زمین بازی مخصوص بچه ها و تفریحات آبی و ... را در خود شهرک تعبیه شده است، و چنانچه بخواهید چنین شهرک هایی با این میزان امکانات را خریداری نمائید، می بایست مبلغی حدود 30 تا 50 میلیارد تومان هزینه نمائید.

 

 

و همچنین در انتهای این مقاله در خصوص خرید ویلا در شهرک ساحلی امیر دشت باید بیان داشت، با توجه به قدمت این شهرک، همواره سعی شده، در ساخت و یا بازسازی و تعمیر این مجموعه، از بهترین استادان و مهندسین، بهره گرفته شود، همچنین وجود همزمان چشم انداز های، ساحلی و جنگلی، در زیباسازی این مجموعه بی تأثیر نبوده است.

 

 

در نکته پایانی، باید به این موضوع اشاره کنم که، حدود ۸۰ درصد، ویلاها از سند شخصی، و دیگر ویلاهای موجود، از اسناد بنیادی برخوردار هستند، و این شهرک همانند دیگر مجموعه ها نمی باشد، و ویلاهای این شهرک، بصورت شخصی می باشند، و هیچگونه، ویلای اجاره ای موجود نمی باشد، و اجاره دادن ساختمان در این شهرک ممنوع است.

 

 

خرید ویلا

 

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، و صبوری به خرج دادید، کمال تشکر را دارم، و امیدوارم همواره سلامت و شاد باشید، و چنانچه دوست دار طبیعت و زندگی در این مناطق می باشید، توصیه می کنم، قبل از هر گونه معامله ای، ابتدا به آگهی های موجود در سایت ویلا دنیز مراجعه کنید، و در کمال اطمینان و آرامش به معامله بپردازید، و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با همین مجموعه تماس برقرار نمائید.