امروزه انجام معاملات در حوزه بازار مسکن، در استان مازندران و سایر مناطق شمالی کشور به عنوان یکی سرمایه گذاری اقتصادی مطمئن و سودآور شناخته شده است، قابل ذکر است با توجه به تورم و گرانی، خرید ویلا، زمین و ... یکی از گزینه های مناسب خواهد بود، زیرا اینگونه خرید و فروش ها، هیچگاه دچار ضرر نخواهد شد. 

 

معاملات در بازار مسکن

 



 «« معاملات در حوزه بازار مسکن »»



 

در طی این سال ها، خرید و فروش ویلا، همواره برای مردم یک سرمایه گذاری مهم و هدفمند بوده است، زیرا اینگونه معاملات علاوه بر اینکه، یک بستر مناسب و محیط آرام را ایجاد می کند، می تواند، زمینه ای برای گردش، تفریح، برخورداری از آب و هوای سالم و دوری از انواع آلودگی های کلان شهرها و ... باشد، همچنین زندگی در این محیط، می تواند محبت، خونگرمی و آرامش را به این افراد القا کند، از این رو بسیاری از متقاضیان با توجه به ویژگی های بیان شده، به این معاملات روی آورده اند.

 

"" لینک پیشنهادی ""


 خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا نوشهر

خرید ویلا در نور


 

 

باید بیان داشت، در طی اینگونه معاملات، همواره سوالی مد نظر است که متقاضیان را به گمراهی و تردید می اندازد، که آیا سرمایه گذاری با خرید ویلا بهتر است یا زمین؟

از نظر کارشناسان در پاسخ به این مبحث، باید اشاره داشت، نظرها نسبی می باشد و هر شخصی با توجه به سلیقه و دیدگاه خود، انتخاب متفاوتی دارد، اما از نظر کارشناسان بازار مسکن، سرمایه گذاری در ملک، یکی از بهترین انتخابات می باشد، ولی ملکی که در آن ویلا وجود دارد، می تواند علاوه بر افزایش مالی، از نظر کسب درآمد بسیار به صرفه باشد، همچنین باید اشاره داشت، متقاضیانی که قصد دارند در طی سال، برای استراحت و گذراندن ا‌وقات فراغت به شمال سفر کنند، خرید ویلا، بهترین گزینه برای این امر می باشد، اما چنانچه، فقط قصد افزایش مالی را دارید و تمایل دارید در سال های آتی، با توجه بع بودجه اقتصادی و سلیقه خود، کسب و کار و مسکنی احداث کنید، توصیه می شود، به خرید ملک، زمین کشاورزی و ... بپردازید، زیرا اینگونه املاک، نیازمند نگهداری سالانه نیست، و هر روزه به ارزش ملک افزوده می شود، همچنین باید اشاره داشت، یکی از گزینه هایی که این روند را برای انتخاب افراد متفاوت می سازد، مبحث نوسان و اختلاف قیمت، بین دو املاک است.

 

 معاملات مسکن

 



«« مزایای خرید ویلا »» 



 

*  تنوع و قیمت مناسب ویلا

*  همجواری با دریا و جنگل

*  سرمایه گذاری با بازدهی بالا

* وجود آب و هوای بکر و مطلوب

* وحود پوشش گیاهی مناسب و فضاهای تفریحی_گردشگری

* زندگی در محیطی امن و مردمانی خونگرم و مهربان

 

 

 



«« معایب خرید ویلا در شمال »» 



 

* موجب یکنواختی در محیط و تکرار در سفر می گردد.

* مناطق لاکچری و معروف، از ویلاهایی با قیمت بالا برخوردار می باشند.

* وجود بارندگی شدید در فصول مختلف، و برخورداری از آب و هوای شرجی و مرطوب

 حال در ادامه موضوع مورد نظر، باید بیان داشت، معاملات در حوزه مسکن در زمینه خرید زمین و ویلا، علاوه بر ویژگی های ذکر شده، بستگی به تفکرات و شنیده هایی دارد که، از دوستان و سایر افراد می شنوند، از این رو‌ به بیان چند نکته و مزایا، در خصوص خرید ملک پرداخته شده، برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه شوید.

 

مزایا و معایب خرید ویلا

 

 



«« خرید زمین در شمال »»



 

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، خرید زمین در مازندران، می تواند برای افرادی مناسب باشد که، بطور کلی، فقط قصد دارند ملک و املاکی برای افرایش بودجه اقتصادی داشته باشند، و در سال های آینده از این سرمایه بهره ببرند، حال باید به این نکته اشاره داشت که، قبل از خرید زمین در شمال می بایست به موقعیت مکانی، امکانات و دسترسی ها، مراکز خدماتی_رفاهی_درمانی، محوطه و چشم انداز، اسناد و مدارک و ... توجه نمود.

 

  



نکات مهم در، زمینه خرید زمین



 

* توجه به اجتناب از خرید زمین های کنار خیابان و گذرگاه ها، به دلیل وجود آلودگی صوتی، و عدم پیشرفت در سال های آتی 

* بررسی انشعابات موجود در زمین. 

* توجه به مسیر عبوری و دسترسی های منطقه ای

* بررسی بهترین موقعیت برای خرید زمین

* بررسی ‌و دریافت اسناد رسمی و همچنین دریافت مدرک و‌ رسید پرداخت، مبلغ حق کمیسیون.

* برای یک معامله هدفمند و ایمن، از وکیل و یا مشاور املاک خبره، کمک دریافت نمائید.

* بررسی و تعیین قیمت اصلی و قابل پرداخت

* در صورت خرید املاک موروثی، حضور تمامی وارث واجب می باشد. 

* بررسی و استعلام اصل سند و احراز هویت.

 

نکات مهم خرید زمین

 

در انتهای کلام باید اشاره داشت، در هنگام تمامی معاملات، بررسی و توجه به نکات ذکر شده، الزامی می باشد، از این رو همواره، در تمامی مقاله ها تاکید می گردد، از کارشناسان و افراد متخصص در امور مالی و املاک، کمک دریافت نمائید، زیرا این افراد خبره، با توجه به شرایط و مشخصات موجود، یک تصمیم و سرمایه گذاری مناسب را تایید می کنند، همچنین باز هم متذکر می شویم، خرید و فروش ویلا یا زمین، برای هر شخصی فرق دارد، و نظرات می تواند نسبی باشد، زیرا عواملی همانند: میزان بودجه، موقعیت مکانی، سلیقه، ... متفاوت است، و هر شخصی بر این اساس اقدام به خرید می نماید، از اینکه تا انتهای مقاله با مجموعه ویلا دنیز همراه بودید، بسیار سپاسگزارم، و امیدوارم مطالب گردآوری شده در این سایت، بتواند کمکی به روند معاملاتی شما داشته باشد، با آرزوی سلامتی و خیر و برکت روزافزون.

 خرید زمین یا ویلا؟

 

 •• مطالعه بیشتر •• 

 در تهاتر ملک یا ویلا باید بدانید

مجهول المالک به چه معناست؟ املاک مجهول المالک

تصرف عدوانی چیست؟ نحوه پیگیری تصرف عدوانی

آیا ملک اوقافی در شمال بخریم؟

اصول و قوانین حقوقی خرید و فروش ملک