«ویلا باغ به چه معناست و برای خرید ویلا باغ در شمال چه مسائلی را باید رعایت کرد»

 

در ابتدا باید بدانید که ویلا باغ به چه معنا می باشد؛

همان طور که از نام، ویلا باغ مشخص است، ویلا باغ به ملکی گفته می شود که، از یک باغ بزرگ، همراه با انواع درختان به همراه یک ساختمان مسکونی و با انواع امکانات رفاهی دیگر برخوردار است، گفته می شود، در واقع از ویژگی‌ های بارز ویلا باغ می‌ توان به مساحت و متراژ بالای زیربنا و یا باغ، اشاره نمود.

 

ویلا باغ چیست

 

لازم به ذکر می باشد، افرادی که به دنبال زندگی در یک محیط پر از آرامش و سکوت می باشند، اقدام به خرید ویلا در شمال می نمایند، از سوی دیگر برای عزیزانی که به گل و درختان و محوطه سازی ویلا، با چنین آپشن هایی علاقمند هستند، ویلا باغ گزینه ی مناسبی برایشان می باشد، شمال کشور و الخصوص مازندران، دارای ویلا باغ های متعددی با بهترین امکانات می باشد، از این سوی اگر به دنبال خرید ویلا باغ در مازندران هستید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

در متن فوق، به تعریف جزئی از ویلا باغ پرداخته ایم؛ باید بدانید که ویلا باغ ها، عموماً فضا و متراژ بالای 1000 متر دارند، ویلا باغ به یک محیط بزرگ و پر از درخت و گل و گیاهان و درختچه و... گفته می شود، ویلاها باغ ها، عموما فقط به خانه های ویلایی و یا در سازه فلت و... گفته نمی شود، در واقع با پیشرفت صنعت ساخت و ساز، شاهد ویلا باغ هایی در سازه های دوبلکس، تریبلکس و....  هستیم، و با وجود طراحان و معماران حرفه ایی، ویلاهایی با طراحی فوق العاده و با امکانات منحصر به فرد و... در شمال طراحی و ساخته می شود، از این سوی ویلا باغ ها را می‌ توان با بهترین سبک طراحی کرد، اغلب ویلا باغ ها دارای امکانات بینظیری همچون؛ آلاچیق، استخر، آب نما، روف گاردن، اتاق بازی و... می باشند، بدین ترتیب می توان این گونه بیان کرد که، آلاچیق یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین امکاناتی است که، در ویلا باغ و یا دیگر ویلاها طراحی و تعبیه می شود، با وجود آلاچیق به راحتی می توان از فضای باز و هوای فوق العاده شمال، در هر زمان و در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود، همچنین یکی از لاکچری ترین انتخاب در خرید ویلا، خرید ویلا استخر دار  در شمال می باشد، از این سوی وقتی یک ویلا باغ به استخر مجهز می شود، به این معناست که، این ویلا از آپشن فوق العاده ایی برخوردار می باشد، با خرید ویلا استخر دار در شمال، شما عزیزان از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد.

 

خرید ویلا باغ

 

محوطه سازی ویلا باغ، نقش بسزایی در زیبایی ویلا دارد، در واقع با استفاده از چند عنصر حیاتی، رنگ و لعاب نو به خود می‌ گیرد، محوطه‌ سازی در ویلا باغ، امری مهم و ضروری است، یک محوطه ی زیبا، دارای امکانات مناسب و متفاوت می باشد، استفاده از آبنما، آلاچیق، چراغ های ایستاده، سنگ فرش و... در کنار گل و درختان در ویلا باغ، بی شک یک فضای دلچسب را به ارمغان می آورد، در واقع محوطه سازی ویلا باغ، بسته به نوع سلیقه مهندس و یا صاحب اصلی ویلا می‌ تواند به هر سبکی باشد، به طور کلی هیچ محدودیتی در محوطه سازی یک ویلا باغ، شخصی وجود ندارد، بدین ترتیب برای طراحی یک فضای سبز با چشم نواز عالی برای ویلا باغ، با استفاده از گل‌ ها، گیاهان، درختان و درختچه‌ های تزئینی و تلفیق آنها با گونه‌ های گیاهی مختلف، در محوطه ویلا، در کنار استخر و... می‌ توان فضای فوق العاده ایی را به وجود آورد.

 

در خرید ویلا باغ باید به یک سری از نکات توجه نمایید؛

  • از نکات کلیدی خرید باغ و ویلا؛ مشخص کردن نوع کاربری زمین است.
  • قبل از اقدام به خرید ویلا باغ، حتما به شهرداری آن منطقه بروید و مطمئن شوید که باغ یا ویلا مشکلات ساخت و یا حقوقی نداشته باشد.
  • نکات حقوقی ویلا را بررسی کنید.
  • در هنگام قولنامه نویسی، حتما مهمترین امکانات ویلا باغ را عنوان و ثبت نمایید.
  • یکی از نکات کلیدی مهم در خرید باغ و ویلا، باید پیش از انجام هر معامله‌ ای از وجود سند یا امکان اخذ سند برای آن ملک مطمئن شوید.
  • منطقه و موقعیت جغرافیایی ویلا را در نظر بگیرید.
  • امکانات و امتیازات منطقه ی مورد نظر را بررسی نمایید.
  • امکانات ویلا را در نظر بگیرید.
  • نوع متریال، کیفیت مصالح ساخت و.... را بررسی کنید.
  • به نصب انشعابات لازم؛ آب، برق، گاز توجه نمایید.
  • و....

 

 همانطور که می دانید انواع ویلا باغ در شمال، با توجه به متراژ باغ و ساختمان ویلا دسته‌ بندی می شوند، هر چه متراژ و امکانات ویلا بیشتر باشد، مسلما چشم انداز آن متفاوت و قیمت آن نیز گران تر می باشد، و یکی از عواملی که بر قیمت ویلا باغ در شمال تاثیر دارد، متراژ زمین و نحوه ساخت و ساز ملک است، در شهرهای شمالی اعم از؛ نور، آمل، نوشهر، چمستان، شما می توانید ویلا باغ های با متراژ و طراحی متفاوت و.... پیدا نمایید، خرید ویلا باغ در شمال یکی از گزینه‌ های عالی برای سرمایه‌ گذاری می‌ باشد که، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، و با توجه به موارد ذکر شده، ویلا باغ از ویژگی منحصر به فردی برخوردار می باشد، امکانات ذکر شده در واقع یک سری آیتم های می باشد که، شما می توانید آن ها را برای ویلا باغ تان تعبیه کنید، و نهایت لذت را ببرید، برای اینکه بتوانید یک انتخاب درست و اساسی داشته باشید، می توانید به مشاورین مجرب ویلا دنیز، مراجعه کنید، تا در این مسیر راهنما و مشاور شما عزیزان باشند، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

خرید ویلا باغ

 

مقالات پیشنهادی ویلا دنیز

 چگونگی بازسازی ویلای قدیمی در شمال 

چگونه مانند یک متخصص ویلای شمال خود را اکسسوریز کنیم 

هشت نکته برای خرید مبلمان فضای باز برای ویلا  

فناوری خانه هوشمند چیست و کاربرد آن در ویلا چیست 

هر آنچه که باید درباره ی خرید ویلا در شمال دانست

خرید ویلا استخردار داخلی یک انتخاب بر اساس نیاز یا بودجه