چمستان از توابع استان مازندران است که در بین شهرستان آمل و نور واقع شده است. چمستان از شمال و غرب به شهر نور، از جنوب به بخش بلده و کوهپایه‌های البرز و از شرق به آمل منتهی می‌شود. این منطقه که از توابع شهرستان نور می باشد، ارتفاع آن از سطح دریا نسبت به سایر مناطق این شهر بالاتر است.

دو رود وازرود و لاویج در دو طرف شهر، چمستان را احاطه کرده‌اند. این منطقه به دلیل وجود جنگل، نزدیکی به دریا، آب و هوای خنک‌تر در مناطق کوهستانی و ظاهر و طبیعت سرسبزی که از منبع غنی جنگل‌ها و درخت تا دریا و کوه و کوهپایه دارد، طیف وسیعی از سلایق مختلف را در کنار هم جمع کرده است و همین خصوصیت‌ها چمستان را محبوب بسیاری از خریداران زمین و ملک در منطقه شمال و جذب آنها به خرید ویلا در چمستان ساخته است.

 ویلا در چمستان

بیشتر بخوانید: نور کجاست؟ خرید ویلا در نور توسط املاک ویلا دنیز

 

 

بدون شک می‌توان گفت زیبایی‌های طبیعت و اطراف شهر نور به ویژه منطقه چمستان، مشتریان زیادی را نسبت به خرید ویلا در چمستان تشویق می‌کند. انواع ویلاهای جنگلی و کوهستانی را به سبک‌های مختلف می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. تقریباً گزینه‌های متعددی وجود دارد که متناسب با سلیقه هر فرد در چمستان قابل دسترسی است.

چه برای آنانکه به طبیعت جنگل و تپه‌های پوشیده شده از پوشش‌های گیاهی علاقه‌مند هستند و چه برای آن‌ها که از نمای کوهستان لذت می‌‌برند، هر یک از مشتریان خرید ویلا در چمستان می‌توانند ساختمان مورد علاقه خود را پیدا کنند. 

البته در این قسمت باید خاطرنشان کنیم که خرید یک ویلا در منطقه چمستان ممکن است در نگاه اول بسیار ساده باشد اما گزینه‌های زیادی وجود دارد. شما به عنوان یک مشتری خرید ویلا در چمستان باید دقت و هوشمندی بیشتری به خرج دهید. برای این کار، کمک گرفتن از مشاوران املاک منطقه چمستان که تسلط بیشتر و بهتری بر منطقه دارند، عاقلانه خواهد بود. اما در ادامه مشاورین املاک ویلا دنیز چندین نکات کاربردی بر پایه سالها تجربه خود برای خرید ویلا در چمستان بازگو می کند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید...

 

ویلا در چمستان

بیشتر بخوانید: اهمیتِ شناخت منطقه خرید ویلا یا خرید زمین در شمال

 

نکات خرید ویلا در چمستان:

1) به عنوان یک مشتری لازم است در زمان صحیح، نسبت به خرید ویلا در چمستان اقدام کنید. این جمله به مفهوم آن است که فصل رونق خرید و فروش ویلا در مازندران را دقیقاً بشناسید. اگر هیچ تجربه‌ای در این باره ندارید لازم است از یک مشاور کمک بگیرید. می‌توانید با مراجعه به آگهی‌های خرید و فروش ملک در شمال یا وب سایت‌های تخصصی در حوزه خرید ویلا در مازندران از این بازار اطلاع پیدا کنید. این را بدانید شما می توانید در دوره رکود بازار ویلایی را با قیمت ارزان تری نسبت به دوره رونق فروش ویلا بخرید.

2) اگر مشتری خرید ویلا در چمستان هستید اما از قیمت ویلاها اطلاعی ندارید لازم است یک نگاه مختصر بر روی ملک‌های مشابه داشته باشید؛ به طور مثال، قیمت ویلاهای جنگلی و کوهستانی در چمستان را از مراجع معتبر  نظیر وب سایت "ویلا دنیز" استعلام کنید. شما به عنوان مشتری خرید ویلا در مازندران حق دارید که  بهترین ملک را با قیمت مناسب انتخاب کنید. بنابراین جستجوی بیشتر  نتایج بهتری را برای شما خواهد داشت.

3) قبل از اینکه برای خرید ویلا در چمستان اقدام کنید، درباره منطقه چمستان، شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، زمین، مشاغل، فرهنگ و آداب و رسوم، محصولات کشاورزی و غذایی و نظایر این‌ها اطلاعاتی کسب کنید. شما قبل از این که یک ویلا را بخرید باید بدانید آیا آن منطقه متناسب با نیاز و سلیقه شما است یا خیر؟! اگر تمام این موارد را به دقت برای خود مشخص کنید قبل از اینکه بودجه مالی شما هدر برود، ملک مناسب را خریداری خواهید کرد.

4) برای خرید ویلا در چمستان لازم است حتماً ویلا را از نزدیک بازرسی کنید. بسیاری از نکات مهم وجود دارد که در بازرسی ویلا نظر شما را جلب می‌کند. به طور مثال، سالم بودن نمای بیرونی ساختمان، لوله‌کشی‌ها و تاسیسات، امکانات آب، برق، تهویه، سرمایش و گرمایش، هزینه‌های جانبی ساختمان، مسیرهای تردد، دسترسی به مراکز شهر و ده‌ها نکته دیگر باید در مورد خرید ویلا در چمستان به دقت بررسی شود. تک تک این موارد مهم هستند. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً با یک فرد باتجربه نسبت به خرید ویلا در منطقه چمستان اقدام کنید.

ارتفاعات چمستان

بیشتر بخوانید: آمل کجاست و خرید ویلا در آمل

 

 

5) برای خرید ویلا در چمستان حتماً قیمت‌ها را یادداشت کنید. ویلاهای بسیار گران قیمت و امکانات کمتر یا ویلاهای بسیار ارزان قیمت بدون امکانات رفاهی قطعاً گزینه‌های مناسبی برای خرید ویلا در مازندران نیستند. سعی کنید قیمت‌های کمتر ویلا، شما را مجذوب خود نکند. دقیقاً ویلایی را انتخاب کنید که مورد پسند شما باشد و همچنین تمام امکانات مورد نظر شما باید در ساختمان ویلا وجود داشته باشد.

6) برای خرید ویلا در چمستان هرگز به تبلیغات اکتفا نکنید. تبلیغات در فضای شهری و فضای اینترنت بسیار وجود دارند. متن‌های تبلیغاتی با تصاویر جذاب، هر مشتری خرید ملک را به سمت خود جذب می‌کنند؛ اما شما به عنوان متقاضی خرید ویلا در مازندران باید بررسی کنید که چه مقدار از این تبلیغات به واقعیت نزدیک‌تر است.

از طرف دیگر علاوه بر تبلیغات مجازی، این احتمال وجود دارد که تحت تاثیر تبلیغات کلامی دفاتر مشاوره املاک قرار بگیرید. البته لازم به ذکر است که تمام مشاوران املاک به یک مدل رفتار نمی‌کنند؛ بسیاری از آن‌ها مشاوران خوبی برای خرید ویلا در چمستان هستند. سعی کنید بهترین مشاوران را برای خود انتخاب کنید.

7)  پس از اینکه ویلای مورد نظر خود را پیدا کردید از صحت کاربری زمین و اعتبار و صحیح بودن سند ویلا اطمینان حاصل کنید.

8) اگر ویلایی که انتخاب کرده اید دارای یک باغ یا زمین کشاورزی در حوزه خود است، قطعاً باید از اعتبار سند رسمی آن اطمینان حاصل کنید. اعتبار سنجی بر عهده مشاوران املاک نیست، اما باید این کار را از طریق ماموران دادگستری و مهندسان ناظر پیگیری کنید.

 

 چمستان

 

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، تیم حرفه ای و متخصص املاک ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما همراهان گرامی می باشد. تیم املاک ویلا دنیز فایل های متنوعی از ویلا جنگلی در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی در دل کوه و جنگل های چمستان را دارا می باشد. و برای شما عزیزان شرایط اقساطی نیز درنظر گرفته است. برای گرفتن هرگونه مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. یا برروی مشاوره رایگان در سمت راست کلیک نمایید تا مستقیما با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

روز و روزگارتان خوش، مشاورین املاک ویلا دنیز