شهرستان نور

شهرستان نور از شهرهای استان مازندران می باشد، و مانند دیگر شهر هایی که در کناره دریای خزر واقع شده اند؛ دارای پوشش گیاهی و آب و هوای معتدل و مرطوب با جاذبه های تماشای بکر می باشد. و در غرب استان مازندران قرار دارد.

نام قدیم شهرستان نور، در گذشته به نام سالده و از شهرک های شهر آمل بوده است. این شهرستان با تمامی ویژگی ها و زیبایی که درون خود دارد به عنوان پایتخت ساحلی ایران شناخته و نامگذاری شده است. در جدیدترین کشفیات باستان شناسی که در این شهر شمالی صورت گرفته شده آثاری از دوره اشکانیان کشف شده است.

شهر نور به دلیل مجاورت با دریای خزر از آب و هوایی معتدل و مرطوب برخوردار است و حداکثر دمای آن در فصل تابستان 36 درجه سانتیگراد می‌باشد و این میزان در فصول سرد سال به منفی 1 درجه سانتیگراد کاهش می‌‌یابد. ارتفاعات این شهر با بافت گیاهی بسیار متنوّعی پوشیده شده‌اند که از جمله مهم‌ترین درختان و گیاهان موجود در این مناطق می‌توان به مواردی همچون: توسکا، اوجا، ازگیل، بلوط، افرا، گل گاو زبان، گون، گل ختمی، خاکشیر، کاسنی و زرشک اشاره کرد. برنج طارم در میان محصولات شهر نور از شهرت بیشتری برخوردار است و از دیگر تولیدات این منطقه می‌توان به محصولاتی همچون: گیلاس، سیب، گردو، آلبالو، هلو، عسل، پرتقال، نارنگی، تمشک، کیوی، روغن کلزا و سبزیجات معطّر اشاره کرد.

اشهر نور

 

 

این شهرستان از شمال با دریای خزر، از شرق به محمودآباد و شهرستان آمل، از جنوب به استان تهران و از غرب نیز به شهرستان های چالوس محدود است. به همین دلیل می توان در این شهرستان هم جنگل های بکر و هم ساحل های خاص و بی نظیر را مشاهده کرد. شهرستان نور با تمام ویژگی ها و جاذبه های گردشگری خود که در میان کوه ها و جنگل ها قرار گرفته نامش برگرفته از رودخانه نور که از کوه های البرز سرچشمه می گیرد می باشد. این شهر در دوران گذشته که سالده نام داشته بخشی از  شهرستان آمل بوده که پس از جدا شدن از این شهرستان به 3 بخش مرکزی، بلده و چمستان تقسیم شده است.

 شهر نور

 

 

خرید ویلا در نور

 خرید ویلا در نور، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که اکثر مشتریان ویلاهای شمال به دنبال آن هستند. مهم‌ترین دلیل این امر هم آن است که قیمت ویلاهای شهر نور در مازندران، منصفانه‌تر و ارزانتر است. اگرچه ویلاهای لاکچری هم در این شهر پیدا می‌شود اما نور به داشتن طبیعت زیبا و ویلاهای ارزانتر، شهرت دارد. برای کسانیکه به فکر سرمایه‌گذاری مناسب در شمال هستند اما پول ذخیره کمتری دارند، خرید ویلا ارزان در نور را پیشنهاد می‌دهیم.

همانطور که گفته شد؛ شهر نور، جایی در غرب استان مازندران قرار دارد. این شهر به منطقه چمستان بسیار نزدیک است. این عامل باعث می‌شود از نظر آب و هوا و زیبایی‌های طبیعت، بکر و بی‌همتا باشد.

خرید ویلا در شهر نور و اقامت در این شهر زیبا زندگی راحت‌تر و زیباتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شهر نور از خطه شمالی که در استان مازندران واقع شده است. مساله‌ای که باعث شده تا این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای شمالی محسوب شود، جاذبه‌های گردشگری زیادی است که در این منطقه واقع شده است.

گمان نمی‌کنم لازم به ذکر باشد که آب و هوای این بخش از کشور آن قدر سالم و پاک است که پزشکان برای اکثر افرادی که بیماری‌های تنفسی حاد دارند، زندگی در این شهرها را تجویز می‌کند تا افراد بتوانند هرچه سریع‌تر و راحت‌تر بهبود پیدا کنند. از این‌رو افراد زیادی سعی می‌کنند این خطه از کشور را به عنوان محل زندگی خود برگزینند.

شهر نور نیز یکی از این شهرهاست که زندگی در آن جان تازه‌ای به شما می‌دهد و باعث می‌شود تا بتوانید سال‌های بیشتری از عمر خود را در سلامت روح و جسم به سر برید. اگر دوست دارید بیشتر از نعمت‌های خدادادی شهر نور استفاده کنید، قطعاً زندگی در یک ویلای شیک و مدرن بهترین گزینه‌ای است که در اختیار دارید. ویلا دسترسی‌تان را به هوای آزاد نسبت به خانه‌های آپارتمانی به مراتب بیشتر می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا در محوطه ویلای خود به راحتی دورهمی‌های دوستانه داشته باشید.

 ویلا در شهر نور

 

 

خرید ویلا در شهر نور توسط املاک معتبر ویلا دنیز:

از قدیم گفته‌اند، هر کاری را باید به کاردان سپرد. خرید ویلا هم یکی از کارهایی است که مقدار زیادی پول در این بین رد و بدل می‌شود و جزء معاملات کلان محسوب می‌شود. از این‌رو باید با دقت بیشتری اقدام کنید.

این سال‌ها بازار خرید و فروش ویلا در شمال کشور بسیار داغ است و ممکن است افرادی از این شرایط سو استفاده کنند. این مسائل همگی دست به دست هم می‌دهند تا لزوم همکاری با گروه تخصصی و مشاوران املاک معتبر را به شما گوشزد کنند.

اگر شما هم به دنبال یک گروه حرفه‌ای هستید که شمال کشور با به خوبی می‌شناسند و بهترین گزینه‌ها را متناسب با نیاز شما در شهر نور می‌توانند برایتان پیدا کنند، املاک ویلا دنیز همان گروه حرفه‌ای است که مورد نیاز شماست.

این گروه به علت این که قصد دارند در این فضا ماندگار باشند و شرایط کاری عالی خود را به مشتری اثبات کنند، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. از این‌رو شما هم می‌توانید با املاک ویلا دنیز همراه باشید تا با خرید ویلا در نور یک معامله پرسود و رضایت‌بخش را تجربه کنید.

جالب است بدانید سایت ویلا دنیز امکان مشاهده تعدادی از ویلاهای در دست فروش را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی اقدام به خرید ویلای مورد نظر خود کنید. برای اینکار کافیست کلیک نمائید.

مشاوران املاک ویلا دنیز با سال ها تجریه و خدمت در منطقه ی شهرستان نور و حومه آن از جمله چمستان، تسلط کافی بر این منطقه دارند. و می توانند انواع فایل ها با انواع قیمت ها طبق درخواست شما ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 مشاور املاک معتبر

 

 مقالات پیشنهادی ویلا دنیز:

خرید ویلا شمال و انواع کاشت نهال در آن

تفاوت بین ارزش ویلا و قیمت ویلا در شمال

عوامل تخریب ویلا در شمال

خرید ویلا قدیمی در شمال و چند سال ساخت

اصلی ترین مشکلات خرید ویلا در چمستان

چالش های ساخت ویلا در شمال

کمیسیون املاک ها در شمال به چه صورت است

اهمیتِ شناخت منطقه خرید ویلا یا خرید زمین در شمال