هر شخصی به سبب فشار کاری و وجود مشکلات ... همواره به یک استراحت، تجدید قوا، آرامش فکری نیاز دارد، و معمولا مسافرت اولین گزینه‌ ی مناسب می باشد، همچنین باید اشاره داشت در برنامه ریزی های مسافرت محل اقامت نخستین گزینه ای است که باید به آن توجه کرد.

در ادامه باید متذکر شد اقامتگاه‌هایی با شرایط مناسب، تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهند، از این رو برای انتخاب هتل و اقامتگاه های مناسب باید به چند نکته توجه کنید:

• قبل از انتخاب باید به نوع محیطی، امکانات توجه کنید.

• میزان بودجه مناسب‌ترین گزینه برای یک انتخاب اقامتگاه است.

• با توجه به روحیه و شرایط خود می توانید از هتل، هتل آپارتمان، هتل ویلایی و ... انتخاب کنید.یا هتل‌های ویلایی را انتخاب کنید. 

• همواره توصیه می شود چنانچه دارای کودکان خردسال هستید هتل هایی را انتخاب کنید که فضاهای ‌خصوص کودکان را دارا باشند، زیرا بسیاری از هتل ها با توجه به موقعیت شما قابل انتخاب هستند، و این روند را می توان از طریق تصاویر و توضیحات مربوطه در سایت های هتل انتخاب کرد، همچنین می توانید با هتل های انتخاب خود تماس برقرار کنید و از شرایط و خدمات موجود و همچنین هزینه ها و ... صحبت کنید، تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بر این اساس سایت ویلا دنیز با توجه به عنوان مربوطه و کمک رسانی و دسترسی کاربران تصمیم دارد در این مقاله به بیان چند نمونه از هتل های مجلل که دارای امکاناتی مناسب هستند بپردازد، چنانچ شما قصد دارید در سفر بعدی خود به شمال تجریه اسکان در هتل را داشته باشید با ما همراه باشید.

 

هتل مروارید خزر مازندران

هتل مروارید خزر جزء یکی از  هتل های مجلل و پنج ستاره در شهر محمود آباد واقع در استان مازندران است، طبق بررسی ها این هتل دارای ۵۳ اتاق است که از جمله مهم‌ ترین امکانات این هتل می توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، وای‌ فای و پارکینگ رایگان، زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد، همچنین موقعیت مکانی این هتل به نحوی است که دسترسی راحتی با سایر مناطق تفریحی و گردشگری را داراست.

 

هتل مروارید خزر

 

 

 هتل میزبان بابلسر

هتل ۵ ستاره، میزبان بابلسر یکی از بهترین هتل‌ های مازندران به حساب می‌ اید که با ۱۳ طبقه و ۱۶۶ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) فعالیت خود را در سال ۱۳۹۹ آغاز کرد، همچنین این هتل از نظر زیبایی و وجود چشم اندازها بسیار منحصر به فرد است، زیرا از یک سو به زیبایی های دریای خزر، و از سوی دیگر به رشته کوه‌ های البرز و مناطق جنگلی احاطه دارد.

در این هتل ۵ ستاره چندین رستوران تعبیه شده که انواع غذاهای ایرانی، محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه می شود، همچنین در این هتل چندین تالار پذیرایی مدرن با ظرفیت‌ های مختلف، برای مراسمات گوناگون وجود دارد، از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به سالن ورزشی، مجموعه آبی، پارک بازی، فروشگاه‌ های تجاری، سالن آرایش و پیرایش آقایان و بانوان و … اشاره نمود، چنانچه قصد اسکان در این هتل را دارید می توانید به بابلسر، ۳ کیلومتر کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم، مراجعه کنید.

 

هتل میزبان

 

هتل ونوس پلاس چالوس

از دیگر هتل های زیبا و مدرن شمال، می توان به هتل ونوس پلاس چالوس اشاره کرد که در محیط شهرکی توریستی، نمک آبرود واقع شده است، و جزء بکی از بهترین هتل‌ های ۵ ستاره شمال به حساب می آید، این هتل از نظر سازه ای دارای ۱۳ طبقه است که همکنون ۱۰ طبقه آن به بهره برداری رسیده است و  دارای ۱۵۰ واحد اقامتی شیک با امکانات مدرن می‌باشد، چنانچه بخواهیم از موقعیت مکانی این هتل بیان کنیم، باید متذکر شد این هتل در حوالی تله‌کابین نمک قرار گرفته که هر مسافر می تواند از چشم‌انداز زیبای ‌نظیر جنگل و دریا بطور همزمان بهره ببرد، و قابل ذکر است این اقامتگاه جزء هتل های معروف و خوشنام شمال می باشد.

در ادامه چنانچه بخواهیم به امکانات هتل ۵ ستاره ونوس اشاره کنیم باید به لابی شیک و مجلل، سالن بازی، سالن ورزشی، مجموعه آبی، ماساژ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و … اشاره کرد، چنانچه مشتاق به اقامت در این محیط بکر هستید می توانید به چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار مراجعه کنید.

 

هتل ونوس

 

<< لینک پیشنهادی >>

فروش ویلا جنگلی

خرید ویلا دوبلکس 

خرید ویلا شهرکی

هتل بام سبز

از دیگر مکان هایی که جزء لیست هتل های لاکچری قرار گرفته، هتل چهار ستاره بام رامسر در مسیر جاده چابکسر است که نکته جالب این هتل این است که رفت و آمدش از طریق تله کابین صورت می گیرد همچنین امکانات هتل بام رامسر از قبیل ذیل است.

طراحی سازه ای این هتل بصورت سوئیت و کلبه می باشد، که هر کدام از واحدها با نام ها و توصیفاتی مانند:

• سوئیت لیلیوم دونفره

• سوئیت ماه عسل

• سوئیت یاس دونفره

• سوئیت تایتانیک دونفره

• سوئیت مگنولیا دونفره

• سوئیت کاملیا دونفره

• سوئیت کوهستان برای چهار نفر

• کلبه جنگلی دونفره

• کلبه جنگلی چهارنفره

• کلبه جنگلی شش نفره اجرا شده است.

در ادامه باید در خصوص امکانات هتل اشاره داشت، این محیط از اینترنت، سرویس فرنگی، صبحانه، حمام مجهز، تلویزیون، سرویس فرنگی و صندوق امانات، پارکینگ، فضای سبز، سالن بیلیارد، مرکز خرید، تاکسی سرویس و کافی شاپ تشکیل شده که همگی از خدمات بام سبز می باشد.

 

 

هتل بام سبز

 

هتل سالار دره

قابل ذکر است هتل سلار دره یکی از هتل های مجهز و چهار ستاره در ساری است که فاصله کمی هم با رودخانه سالاردره دارد، و به سبب همین همجواری با رودخانه و طبیعت بکر و  فوق العاده این هتل احداث گردید.

چنانچه بخواهید از امکانات هتل سالاردره بدانید باید متذکر شد، شامل اتاق هایی بصورت: اتاق های یک تخته، اتاق های دوتخته، اتاق های دوبلکس برای سه نفر، سوئیت های رویال برای پنج نفر و آپارتمان های دو خوابه چهارنفره تشکیل شده است، همچنین این هتل مذکور شامل امکاناتی نذیر: صبحانه، یخچال، مبلمان، بالکن، سیستم تهویه، حمام مجهز، چای ساز، اینترنت و سرویس فرنگی. دیگر خدمات هم شامل آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ، زمین تنیس، سالن بیلیارد، پارکینگ، سونا، استخر، پارک کودک و فضای سبز می باشد.

 

 هتل سالار دره

 

نارنجستان، هتل لوکسِ نور

هتل معروف نارنجستان یکی از هتل های 4 ستاره لوکس در ایزدشهر و در  کیلومتر 7 جاده محمودآباد به نور می باشد، این هتل مدرن در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته و چشم انداز زیبایی به دریا و جنگل دارد، و امکانات هتل نارنجستان همانند سایر هتل های معروف از اتاق هایی متفاوت با امکانات گوناگون تشکیل شده است.

قابل ذکر است این هتل ها با امکانات متنوع قطعا جزء اقامتگاه های گران به حساب می آید، قبل تورم و طبق اخرین آمارها، به طور معمول قیمت هر اتاق از شبی 870 هزار تومان شروع می شود، که گران ترین واحد این هتل، سوئیت های هشت تخته رو به دریا هستند، که هزینه ای برابر با شبی 2 میلیون و 160 هزار تومان است.

 

هتل نارنجستان

 

لینک پیشنهادی

خرید ویلا مدرن 

خرید ویلا لاکچری 

خرید ویلا هوشمند

 

هتل اشک

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره لوکس در شهر رامسر هتل اشک است که این هتل ۳۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ ترین امکانات آن می‌توان به لابی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق و چایخانه سنتی اشاره کرد، همچنین تمامی‌ اتاق‌های هتل اشک دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی خصوصی هستند، رستوران این هتل انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سرو می‌کند، و  فاصله اندکی با مجموعه های تفریحی را داراست.

 

 هتل اشک

 

هتل ویستا

قابل ذکر است برای اشخاصی که علاقه بسیاری به شمال و تفریح و اقامت در این فضا را دارند هتل آپارتمان ویستا هم میتواند یکی از گزینه های مناسب باشد، و این بنا لقب اولین هتل ویلای کشور را به خود اختصاص داده است، ویلاهای این هتل همگی دارای حیاط، بالکن و استخر اختصاصی می باشند و استخر روباز هتل که امکان شنا در فصل‌های مختلف را فراهم می‌کند، هتل وستا را متفاوت از بقیه فضاها ساخته است، در این محیط دو رستوران تعبیه شده که یکی چشم‌اندازی به جنگل و دیگری در کنار استخر روباز هتل قرار گرفته است.

این هتل همانند سایر اقامتگاها های دیگر دارای  سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی، بیلیارد، کلوپ بازی کودک و کافی شاپ و ... است.

 

هتل ویستا

 

اقامتگاه جنگلی آوای باران 

 باید در خصوص این فضا اشاره داشت قدمت این اقامتگاه به ۷۰ سال قبل بر می گردد که در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته  است، این اقامتگاه در ۱۸ کیلومتری شهر تنکابن و در روستای چالکش استان مازندران واقع شده است برای دسترسی به اقامتگاه آوای باران باید مسافت حدود ۱۱۰ متر به صورت پیاده طی شود، قابل ذکر است این فضا برای بسیاری از افراد بسیار مناسب است و یک ه دلیل حفظ معماری سنتی، اتاق‌ های اقامتگاه بوم‌گردی آوای باران فاقد تخت، حمام و سرویس بهداشتی هستند و برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی درطبقه همکف اقامتگاه تعبیه شده است، این هتل جزء یکی از زیباترین هتل های سنتی است که سبک قدیمی شمال را حفظ کرده است، و گاها محبوبیت این فضاها برای همه افراد نسبی است.

در انتهای کلام باید اشاره داشت فضای زیبای شمال میزبان گردشگران بسیاری است، از این رو انبوه سازان از این فرصتها استفاده کرده اند و به ساخت ویلا، هتل، اقامتگاه ها و ... پرداخته اند، چنانچه در جهت خرید و فروش ویلا، خانه و ..نیازمند مشاوره هستید می توانید با مشاوران املاک ویلا دنیز تماس برقرار کنید.

 

 

 اقامتگاه اوای باران

مطالعه بیشتر

منظور از ویلا اکازیونه چیست؟

در سال2020 ده شهر برتر جهان چه شهرهایی بوده اند؟

طبع داغ بازار اجاره ویلا