امروزه ظاهر شهرها رو به رشد است و تحول عظیمی در ساختار و سازه ساختمان ها ایجاد کرده است، چنانچه در کلان شهرها شاهد برج ها و آسمان خراش های بسیاری می باشیم، اما این روند در شهرهای شمالی و سایر شهرهای کوچک هم رو به رشد است و امروزه انبوه سازان برای رشد در خرید و‌ فروش ویلا، ساختمان و ... این سازه ها را در کنار دریا بنا کرده اند، از این رو برج های ساحلی گوناگونی در کشور وجود دارد که برخی از آنها بسیار معروف و شناخته شده اند، به همین سبب سایت املاک ویلا دنیز در این مقاله، به معروف ترین برج های ساحلی شمال کشور پرداخته است با ادامه مطالب با ما همراه باشید.

قابل ذکر است امروزه سرمایه‌ گذاری در مازندران در جهت خرید ملک در شمال، خرید ویلا ساحلی و یا برج ساحلی، گزینه ای برای سرمایه‌گذاری است که می‌توان آن را به عنوان یکی از راهکارهای امن برای سرمایه‌گذاری در شمال دانست.

 سرمایه گذاری در شمال

 



برج های ساحلی در استان مازندران



 

چنانچه در ابتدا بخواهیم از ساختار برج های ساحلی صحبت کنیم باید متذکر شد منظور از برج های ساحلی، در واقع به ساختمان های بلند بالایی گفته می شود که در همجواری سواحل اجرا می شوند، یکی از مزیت های اینگونه برج ها نزدیکی و چشم انداز زیبا به دریا است، و‌ قابل ذکر است به جهت موقعیت قرارگیری کشور، همواره شاهد بسیاری از برج ها در شمال و همچنین جنوب کشور می باشیم.

 چنانچه بخواهیم ساخت و ساز در زمینه برج را از جنبه های مختلف بررسی کنیم باید اشاره داشت، برج سازی در مازندران دارای مزایایی مختلفی می باشد، زیرا از‌ جنبه ای باعث زنده نگه‌ داشتن بافت شهری و پیشرفت یک جامعه می گردد، همچنین از سوی دیگر می تواند جلوه شگفت انگیزی برای گردشگران و توریست باشد، اما باید مراقب باشید که برج سازی در هر منطقه، لطمه ای به ارزش ‌های طبیعی وارد نکند، بلکه بتواند در بهبود انرژی های طبیعی کارساز باشد.

 در خصوص معرفی برج های ساحلی شمال باید بیان داشت یکی از شهرهای معروف، سرخرود می باشد که بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری برج‌ های ساحلی می باشد، برج ‌های ساحلی سرخرود مانند برج ساحلی نور، نمونه‌ هایی موفق در زمینه برج‌ سازی در مازندران هستند که همواره متقاضیان بسیاری را دارا می باشند.

 

برج‌ ساحلی نور از دیگر برج‌ های لوکس و مدرن سرخرود می باشد، چنانچه قصد خرید در شمال را دارید توصیه می کنم این گزینه های پیشنهادی را با توجه به شرایط مالی، تفکرات ذهنی، نوع سرمایه گذاری و ... بررسی کنید، تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید، اگر قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارید و می‌خواهید با برج ساحلی نور بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

 

برج ساحلی

 

مطالعه بیشتر

لاکچری ترین هتل های مازندران

فرق بین ویلا بالادست جاده جنگلی با ویلا پایین دست جنگلی چیست؟ 

پیش فروش ویلا در شمال

 



برج ساحلی نور



 

 چنانچه بخواهیم از موقعیت مکانی برج ساحلی نور صحبت کنیم باید اشاره داشت، این برج جزء بناهای نزدیک دریاست و در ۲۲ طبقه اجرا گشته ‌است، همچنین قابل ذکر است بطور کلی این ۲۲ طبقه، شامل ۸۰ واحد می باشد که نصف آن‌ را اتاق های دو خوابه‌ ۱۳۰ متری، و نیمی دیگر را اتاق های سه خوابه‌ ۱۶۵ متری تشکیل داده است، همچنین باید به این نکته اشاره داشت این برج مذکور در دو طبقه خود که، در قسمت بالاترین نقطه بنا قرار دارند به شکل پنت‌ هاوس ۵۰۰ متری طراحی و اجرا شده که می توان از این طریق، چشم انداز فوق العاده جذابی به ساحل و اطراف داشت.

در خصوص دیگر امکانات این برج باید متذکر شد در این ساختمان ۴ آسانسور و ۲ مسیر پلکان تعبیه شده است، از دیگر امکانات باید به موقعیت مالی و ارزش سرمایه‌گذاری اینگونه ساختمانها اشاره کرد، زیرا همواره رو‌ به رشد هستند و می توانند سودمند باشند، از دیگر امکانات برج نور می‌توان به نوع طراحی مسائل خدماتی از جمله پارکینگ اشاره داشت، قابل ذکر است این بنا دارای انشعاباتی مجزا می باشد و تکنسین و طراحان تأسیسات برقی، برای تأمین دائمی برق ساختمان، سیستم ژنراتور گازی را اجرا کرده اند، به طور کلی این ساختمان از تمامی تاسیساتی از قبیل، گرمایش و سرمایش و ... بصورت مدرن برخوردار است.

همانطور که در خصوص قسمت خارجی بنا اطلاعات ارائه دادیم، می خواهیم در این سطر به معماری داخلی برج نور بپردازیم، قابل ذکر است نوع کفسازی، نحوه اجرا نورپردازی و ... با یکدیگر هماهنگ می باشند، و نکته جالب این برج چیدمان مبلمان آن است که از نظر دیگران یک گزینه مثبت ساختمان محسوب می شود.

 برج ساحلی نور

 

 



 برج ساحلی فروزان



 

 یکی دیگر از برج های معروفی که، در مازندران وجود دارد برج ساحلی فروزان در شهر سرخرود است، برای اطلاعات بیشتر باید بیان داشت ساحل سرخرود یکی از زیباترین و‌ محبوب ترین سواحل مازندران محسوب می گردد.

در ادامه در خصوص موقعیت این بنا باید اشاره داشت، این برج ساحلی در فاصله ۶۰ متری دریا و در کیلومتر ۵ جاده خانه دریا واقع شده است، همچنین برج فروزان یکی از بلندترین برج های بلند ساحلی در استان مازندران محسوب می گردد، و دارای امکانات مناسبی از جمله: نمای زیبا به جنگل و دریا، دارای پنت هاوس، فضاهایی برای تفریح و استراحت، سیستم هوشمند، پارکینگ اختصاصی، و ... می باشد، چنانچه قصد خرید و فروش ویلا، خرید آپارتمان و ... را دارید، یکی از گزینه های انتخابی شما می تواند برج فروزان باشد، زیرا یک سرمایه گذاری سودمند خواهد بود. 

 

 برج فروزان

 



برج آفرینش رامسر



 

همانطور که اکثر افراد اطلاع دارند رامسر شهری زیبا و معروف در استان مازندران است که همه، این منطقه را با به دلیل وجود: تله کابین، فرودگاه بین المللی، ویلا لوکس و لاکچری اش، آب و هوا، پوشش منطقه ای و ... می شناسند، همچنین رامسر به دلیل منطقه توریستی و گردشگری اش از ساختمان ها و برج های زیبایی برخوردار است، و یکی از این ساختمان ها برج آفرینش است که، در رامسر بسیار معروف می باشد. 

قابل ذکر است مساحت این برج 62000 متر مربع است که در 23 طبقه و 238 واحد اجرا شده، و شامل اتاق هایی با متراژ 75 تا 1240 متری می باشد، همچنین در این مجتمع 6 واحد تجاری با زیر بنای 2020 متر مربع در حال احداث بوده است، همچنین این برج دارای امکاناتی عالی از نذیر:

سیستم هوشمند ساختمان، بکارگیری متریال اعلا، کافی شاپ و رستوران اختصاصی، درمانگاه، مهد، سایت اختصاصی در جهت استفاده از قایق و جت اسکی، سالن ورزشی، نورپردازی و ... می باشد.

 برج آفرینش

 



برج چشم انداز



 

 در ادامه باید اشاره داشت این برج ساحلی در زمینی با متراژ ۶ هزار مترمربع و در ۲۳ طبقه و ۱۶۶ واحد اجرا شده است، یکی دیگر از برج های ساحلی زیبای رامسر که در کشور هم شناخته شده و معروف است، برج چشم انداز می باشد، این برج زیبا دارای چشم اندازی همزمان به جنگل و دریا می باشد و معماری نوین این ساختمان به نحوی است که همواره دارای امکانات بالایی می باشد، و می تواند مسافرت خاطره انگیزی را برای مسافران به جای بگذارد. 

 

برج چشم انداز

 



برج های متل قو



 

متل قو یا سلمانشهر، شهری است که در استان مازندران قرار گرفته است، و به سبب موقعین مکانی اش دارای جاذبه های طبیعی بسیاری می باشند، برج دو قلوی متل قو شامل 25 طبقه بوده است که دارای 292 واحد آپارتمانی و 5 واحد پنت هاوس لوکس می باشد، در خصوص امکانات و طراحی این برج باید بیان داشت، این مجتمع از بروزترین متریال و ابزارهای  نوین مهندسی برخوردار هستند، همچنین این برج از واحدهایی با مساحت 80 مترمربع تا 180 مترمربع تشکیل شده است.

در ادامه باید اشاره داشت،برج های عظیم زاده از سه برج تشکیل شده است، که دو برج آن به صورت مسکونی و تجاری اجرا شده و سومین برج به هتل مجلل اختصاص داده شده است، همچنین باید اشاهره داشت در فضای حدفاصل میان برج های مسکونی و هتل، مجموعه ورزشی با امکانات بالا قرار گرفته است، همچنین برج های مسکونی متل قو شامل 21 طبقه می باشد که در واقع کل مجموع واحدها به همراه پنت هاوس 297 واحد می باشد.

در خصوص امکانات این مجموعه باید اشاره داشت، این برج به دوربین های مداربسته تجهیز شده که در تمامی فضاها قرار گرفته است، همچنین وجود اینترنت اختصاصی، سیستم اطفاء حریق، وجود 29 دستگاه آسانسور، وجود باند فرود هلی کوپتر، وجود بخش مراقبت های بهداشتی و همچنین درمانگاه، و همچنین سیستم تهویه ای و ... برخوردار است.

 

در انتهای کلام باید اشاره داشت برج های ساحلی به سبب همجواری شان با دریا و طبیعت بکر، همواره دارای متقاضیان بسیاری بوده اند و همچنین این برج ها در کل کشور به صورت تخصصی و زیبا اجرا شده اند، و قابل ذکر است برخی از برج ها در بین عموم بسیار معروف می باشند، که می توان به برج دوقلو در کیش، برج فروزان در سرخرود، برج آفرینش در رامسر، برج چشم انداز در رامسر، برج های پرشین در کیش و ... اشاره کرد، که هر کدام از این ساختمان ها دارای خصوصیات منحصر به فرد خود می باشند، اگر قصد دارید در این مجموعه ها سرمایه گذاری کنید توصیه می کنم با مشاوران مجرب مشورت کنید، همچنین این سایت مذکور به صورت تخصصی در خصوص خرید و فروش زمین، ویلا و سایر مستغلاتش فعالیت دارد و می توانید به آگهی های ثبت شده مراجعه کنید و یا با مجموعه تماس برقرار کنید.

 

 متل قو