برای خرید ویلا در شمال، راه های بسیار زیادی وجود دارد که اگر خریدار سرمایه کافی برای خرید ویلا داشته باشد به سراغ آنها می رود. اما برای بسیاری از افراد که پول کافی برای خرید یک ویلا نوساز ندارد، یکی از راه های خرید ویلا برای این افراد خرید ویلا پیش فروش می باشد.

به دلیل اینکه در زمان خرید ویلا پیش فروش، هیچ گونه ویلایی قابل سکونت حتی شاید احداث شده وجود ندارد، ممکن است در معاملات مشکلاتی بوجود بیاید و در دام کلاهبرداران بیفتید. اگر خرید ویلا پیش فروش در شمال از روی اصول و قوانین خود و توسط افراد باتجربه و مسلط انجام دهید، هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نمی آید. انواع ویلاها مانند دوبلکس، همکف، نیم پیلوت، تریبلکس چه در خطه جنگلی و چه در خطه ساحلی وجود دارد.

 

ویلا پیش فروش در شمال

 

 

ویلا پیش فروش چیست؟

 معمولا افرادی که برای ساخت ویلا و فروش آن پول کافی ندارد، یا پیمانکاران و انبوه سازان در شمال کشور این امکان را در اختیار متقاضیان خرید ویلا در شمال قرار می دهند که با پرداخت هزینه ایی کمتر از خرید ویلا نوساز و آماده تحویل صاحب ویلا در شمال شوند.

زمانی که شما اقدام به خرید ویلا پیش فروش در شمال می کنید، در واقع ویلایی را معامله می کنید که در مراحل اولیه ساخت آن می باشد و قابل سکونت نیست. و طی قرارداد با فروشنده متعهد می شوید در هر مرحله از ساخت ویلا هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. با اینکار صاحب ویلا در شمال بدون پرداخت هزینه به صورت یکجا می شوید.

 

ویلا پیش فروش در شمال

 

مزایای ویلا پیش فروش در شمال

 

۱) قیمت پایین تر ویلا پیش خرید نسبت به سایر ویلاهای نوساز و آماده تحویل: به دلیل اینکه ویلا پیش فروش آماده تحویل نیست، و فرد با خرید آن در زمان نامعینی می تواند از آن بهره برداری کند، در نتیجه قیمت پایین تری دارد. پس فرصت خوبی برای سرمایه گذاری می باشد.


۲) پرداخت هزینه خرید به صورت اقساطی یا مرحله ای از ساخت طبق قرارداد: در این نوع خرید، بین فروشنده و خریدار قراردادی توافقی منعقد می شود که چقد از هزینه را پیش پرداخت و الباقی پول را در اقساط چن ماهه یا زمانی که به هر مرحله ی معینی از ساخت رسیده است، آنرا پرداخت نماید.


۳) قابلیت تغییر طراحی و اجزای داخلی ملک به سلیقه ی خریدار: ویلا در هر مرحله ای از ساخت وجود داشته باشد و شما آنرا بخرید، می توانید از آن مرحله به بعد تمام نظرات خود را اعمال کنید. از طراحی و محل قرار گیری پنجره ها تا طراحی پلان های داخلی، انتخاب مصالح داخلی، نورپردازی و... را طبق سلیقه خود در بیاورزید.


۴) مشاهده و رویت مراحل ساخت و کیفیت مصالح داخلی: وقتی ویلا را به صورت پیش فروش بخرید، در جریان تمام متریال و مصالح ساختمانی بکار رفته در ویلا قرار می گیرید.

 

پیش خرید ویلا در شمال

 

معایب ویلا پیش فروش در شمال

 

۱) عدم تحویل به موقع ملک: این موضوع برای همه ی پیمانکارا چه خوش قول ها و چه بد قول ها وجود دارد. زیرا در آب و هوای شمال که بارش باران های یهویی باعث عدم بکارگیری کارگران ساختمانی می شود. همچنین با توجه به اوضاع تورم و حباب های قیمتی در سال های اخیر خریداران مصالح بهع دنبال بازار با قیمت مناسب هستند و مجموع عوامل دیگیری که دست به دست هم می دهد تا ویلا در زمان اصلی خودش که در قرارداد ذکر شده به خریدار تحویل نگردد.


۲) امکان عدم اجرای مصالح طبق قرارداد: از آنجایی که ویلا در شمال می تواند مسافتی طولانی با محل زندگی اصلی خود داشته باشد، بنابراین ممکن است سازندگان ویلا صداقت کامل در اجرای پروژه با مصالح خوب را نداشته باشد.


۳) به دلیل رکود بازار، شاید پروژه ناتمام بماند: اگر ویلا را برای سرمایه گذاری بخرید، ممکن است با نواسات زیاتدی در بازار خرید و فروش ویلا در شمال مواجه شوید. و این انگیزه برای سازنده و خریدار برای به اتمام رساندن ساخت کامل ویلا را کم می کند.


۴) امکان کلاهبرداری: قطعا در هر عرصه ایی کلاهبرداری مانند فروش ملک به چند نفر و... وجود دارد که در بازار املاک شمال کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر طبق قانون و اصول خرید ویلا پیش فروش در شمال، عمل کنید قطعا در دام کلاهبرداران نمی افتید. قانون پیش فروش مسکن شامل 25 ماده و 4 تبصره است که در تاریخ 12/10/ 89 به تصویب مجلس شورای اسلامی و در تاریخ 89.10.29 به تأیید شورای نگهبان رسید.


پیش خرید ویلا در شمال

 

 

زمان مناسب برای خرید ویلا پیش فروش در شمال

در دوران رکود و اواخر آن و اوایل دوران رونق، بهترین زمان برای خرید ویلا پیش فروش در شمال است. زیرا در این دوران قیمت ها ثابت است. به دلیل اینکه دوران رکود هست، بازار دست مشتری است و فروشنده ها دنبال مشتری هستند. پس انعطاف پذیری بیشتری در مقابل خریدار نشان می دهند. در این دوران می توانید چندین ملک را ببینید و هر کدام از فروشنده ها متناسب با شرایط خودشان پیشنهاد تسویه را به شما می دهند یا با شرایط شما کنار می آیند. با توجه به اینکه قیمت ها ثابت است و بالا و پایین قیمت وجود ندارد می توانید با فرصت و زمان زیاد تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید. در این دوران وجود فروشندگان پول لازم و بهره بردن از شرایط آنها می تواند برای ما مفید باشد.

 


مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

 

چطور ویلا و زمین خود را در سایت ویلادنیز به فروش برسانیم؟

مقایسه ویلا ساحلی با ویلاهای جنگلی؛ مزایا و معایب آن

چندر محله آمل کجاست؟پتانسیل سرمایه گذاری و خرید ویلا در چندر محله

هیچ وقت خرید ویلا در شمال آرزوی محال نیست

قبل از خرید ویلا کلنگی در شمال، این موارد را بررسی کنید

چک لیست‌ هایی برای خرید ویلا نوساز در شمال

مزایا و معایب ویلا استخردار در شمال چیست؟

جاذبه های دیدنی شهر نور و خرید ویلا در نور

نکات مهم در خصوص ساخت استخر و خرید ویلا استخر دار

خرید ویلا قسطی در شمال

شهر امیردشت کلار آباد کجاست؟ و خرید ویلا در شهرک امیردشت

هر آنچه که درباره ی شهرک ساحلی دریاکنار باید بدانید